sobota 30. března 2013

osvěžující gelové polštářky pod oči

pěkný den,
 
dneska bych vám ráda ukázala malou vychytávku pro napuchlé a unavené oční okolí. Jedná se o takové gelové polštářky, se kterými budete chvíli doma strašit a pak budete mít krásně odpočaté, osvěžené a odpuchlé partie pod očima.
Tyto polštářky strčíte na 10 minut do lednice, pak vyndáte z obalu, sloupnete ochrannou folii a přilepíte pod oči. (já jsem asi nalepila špatným směrem, ale to na účinek nemá vliv) Po 15ti minutách relaxace, polštářky sundáte a obličej omyjete studenou vodou.
Domnívám se, že jsou polštářky určeny na jednorázové použití, ale nevidím důvod, proč je po sejmutí nestačí opláchnout, strčit zase do obalu a použít opakovaně.
Polštářky jsou údajně napuštěny výtažky z šípku a z yuky, takže kromě chladivého efektu by měly očnímu okolí patrně i předat nějakou tu výživnou látku či cosi podobného.
Osobně se domnívám, že celý princip tohoto přípravku je právě v chladivém efektu.
 
Polštářek ve mně evokuje takové ty gelové polovložky do bot, takže mi lepení na obličej připadalo vcelku komické :) Tamponky stačí jednoduše přiložit na obličej, přichytí se úplně samy díky takové gelovoslizové konzistenci :) Když jsem se snažila donutit Pilota, aby by se tím krášlil, tak souhlasil, dokud nevzal polštářek do ruky, pak ho po mně mrštil s tím, že je to hnus a sliz a fuj a bléé a chci ho zabít... chlapi taky nic nevydrží a nemají fantazii....
 
Ptala jsem se Pilota, jestli polštářky nějak voní, neb já opět nic, ale vůbec nic necítím. Takže vůně je prý kosmetická - přeberte si to, jak umíte :)
 







 
 


 
Než si polštářek pod oči přilepíte, nebylo by od věci udělat nějaký test snášenlivosti... já ho neudělala když mě pak polštářky pod očima šimraly, tak jsem se docela bála nějaké alergické reakce. Nebylo to ode mě chytré přilepit si to pod oči, když vím, že jsem alergik... ale dobře to dopadlo.
 
Oční okolí je po této proceduře opravdu osvěžené a dobře vypadající, jen nevím, zda by podobně nepůsobily např. vychlazené tamponky namočené třeba v rooibosu.
Ale jako sranda a nebo pěkný dárek jsou tyto polštářky fajn a hodnotím je kladně :)
 
Kupovala jsem zde - ve slevě za 29,- Kč za pár.
 
A jaké fígle používáte na osvěžení očí vy?
 
krásnou sobotu všem! Meduňka
 
 

21 komentářů:

  1. ty by se mi dneska šikly, moc jsem toho nenaspala..
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám něco podobného, takovou jakoby "masku" naplněnou gelem, co se strčí do lednice...ale vypadám v tom fakt úchylně, tak to moc nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to zajímavě :) Já používám na unavené oči oční gel od Ryoru - skladuji ho v lednici - takže pak ještě chladí a snad i funguje.

    Krásný víkend :)

    Lil

    OdpovědětVymazat
  4. o tomto počujem prvýkrát,ale veľmi sa mi to páči :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je skvělá vychytávka.. pokusím se po tom někde podívat :)

    Meduňko, ráda bych tě pozvala na mou GA :)

    http://www.lore-madalena.blogspot.cz/2013/03/prvni-rok-zivota-tohoto-blogu-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě se mrkni :) děkuji za pozvání, doufám, že se nebudeš zlobit, ža jsem se rozhodla neúčastnit, neb bych výhry nevyužila, ať je vyhraje někdo, kdo po nich touží!

      Vymazat
    2. Meduňko, určitě to chápu a nezlobím se :).

      Vymazat
  6. Krásnou sobotu a celé Velikonoce i Tobě:) Polštářky vypadají náhodou bezvadně a úplně nejvíc mě bere to balení s tím happy popisem.

    OdpovědětVymazat
  7. Něco takovýho vážně potřebuju :). A máš pravdu, chlapi jsou někdy pěkný slečinky, mohu potvrdit :).

    OdpovědětVymazat
  8. Já používám plátky studené salátové okurky nebo kefír.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kefír by mě nenapadl :) díky za tip

      Vymazat
    2. No zkus,krásně to osvěží a pleť je super.Dávám si ho na celý obličej a po chvíli smyji vlažnou vodou.Hlavně v létě je to fajn.

      Vymazat
  9. ja mam tiez taku masku co ma v nutri gel a dava sa to do chladnicky ale mam pocit ze ked to pozijem tak som este viec spuchnuta ako pred:D

    OdpovědětVymazat
  10. moc se mi líbí design a provedení toho pytlíčku :) Podobné náplasti pod oči jsem kdysi měla od Taliky, ale za ty peníze efekt nic moc :) Tohle vypadá jako zajímavá náhrada :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já si vždy lehnu na polštář, na obličej položím plátky okurek a pak sem jak nová :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Často mi ale padá a pak se mi špiní povlečení :D

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty