čtvrtek 21. března 2013

takový normální čtvrtek

pěkný večer všem,

musím vás předem všechny upozornit, že mám naprostý blogoútlum, což  znamená, že se mnou asi nebude švanda a nedají se čekat zázraky... kdyby jenom zázraky, raději nečekejte nic moc :) Kdo moc nečeká, není zklamaný a kdo nic nedělá, ten nic nezkazí! Tak to byla hned 2 moudra pro dnešní den, sice nejsou vytažený z čínskýho koláčku štěstí, ale i tak jsou platná ;)


Dnešek utekl jak voda, když má člověk hodně práce, kterou fakt nutně potřebuje stihnout dodělat a není to prakticky možné, tak ten čas utíká jako blázen. Skoro mám pocit, že porušuje nějaký fyzikální zákony. Takže hned po ránu byl čas oběda a já se vydala domů na oběd, no přiznám se, že se mi moc nechtělo, venku bylo hnusně, tma a zima, foukalo.... ale doma už na mě čekal balík! Balík, který jsem očekávala asi 3 týdny.
 
Ona se k balíku váže taková poměrně nezajímavá historka o tom, jak Meduňka byla z objednávky s 20ti% slevou tak nadšená a rozechvělá, že zaplatila objednávku na úplně blbý číslo účtu.... naštěstí to bylo neexistující číslo účtu, tak banka peníze vrátila, ale Meduňka na to přišla až za 10 dní, protože na účet moc neleze... naštěstí paní v daném eshopu byla chápavá a přijala omluvu a vše dopadlo dobře, sice to trvalo.... neb pošta je taky brzda - balík přijala pošta v pondělí a doručovala ve čtvrtek.... hanba za ty peníze, fakt!
 
A tak jsem se místo na polívku vrhla rovnou s kudlou na balík :) A byla jsem fakt nadšená a jsem do teď. Sice většina objednaného putovala vzápětí mamince, ale i tak mě to hřeje u srdce a taky jsem šťastná, že jsem ji potěšila!
 








 
 
Zbylo mi minibalení šamponu Absolut Repair, hydratační denní krém a ubrousky na dětský prdelky, který už jsem zkoušela na odlíčení a jsou super! Jen v očích pálí.... a to mě pálí máloco!
 
Z té kaviárové řady jsem opravdu nadšená už jen od pohledu. Pokud budou účinky tak skvostné jako balení, tak bude maminka brzy vypadat mladší, než já.  Obaly jsou bytelné, skleněné, krásně propracované! Myslím, že ten denní krém vám budu muset ukázat na videu, protože ten mechanismus vysunovací je fakt vychytaný!
 
Odpoledne jsem pak byla podarována krásnou voňavou kytkou :) Bylo to moc milé!
 

 
 
Tak a abyste měli pěknější den, něco málo oblíbené hudby: (kdo nemá rád melancholické songy, ať si raději pustí rádio)
 
 
 
 


Krásný den! Meduňka

10 komentářů:

  1. Ahoj Meduňko, tak hlavně, že to s tím převodem peněz nakonec dobře dopadlo a balíček doputoval. Koukám, že tam má maminka samé dobroty. Doufám, že nám pak budeš tlumočit její dojmy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokusím se, ale mamka je v té péči o sebe trochu lajdák, takže výsledky asi nebudou úplně přesné a platné :)

      Vymazat
  2. Jsem zvědavá, co bude mamka říkat:-)
    Moc se mi líbí ta balení:-)
    Růže jsou nádherné, miluju růžové, nejvíc!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem zvědavá, jak jí ty krémy budou vyhovovat.... balení jsou propracovaný, to mám ráda!

      Vymazat
  3. Meduňko, přiznávám, že tu kytičku ti závidím :) Je krásná... :)

    Lil

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi ale moudrá!!!!! :-)
    A vidíš - ta krize nebude zas tak horká - a hlavně neopič se po jiných, joooo???? :-)
    A nechceš z maminky udělat další nekosmetickou kamarádku, aby nám ty věcičky hezky zrecenzovala???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evelin jako po kom? máš na mysli něco/někoho konkrétního?

      Vymazat
  5. Ta Siberica vypadá moc dobře, tyhle krémy jsem ještě nezkoušela, mám teď denní na suchou pleť a dětský krém a peeling, tak jsem zvědavá na Tvé hodnocení - ten kaviár a tak...Balík místo polívky je super....No a tou hudbou ses mi naprosto trefila do vkusu!!! - já totiž rádio neposlouchám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky rádio neposlouchám, vlastně nikdy nic moc neposlouchám, sem tam si pak najdu něco pěkného na netu, dám 2, 3 písničky a jsem naladěna :)
      Je super, že má Siberica tak široký sortiment, že jsme se netrefily do stejných výrobků :D

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty