sobota 9. března 2013

zázrak jménem Lucifridobox

krásný den všem,

předem vás musím upozornit, že tento příspěvek není vhodný pro závistivé a nepřejícné lidi, zvláště pak se srdeční slabostí! Pokud tedy do této cílové skupiny spadáte, okamžitě přestaňte číst a rozhodně se nedívejte na žádný z publikovaných obrázků, neb by mohlo být ohroženo vaše fyzické a psychické zdraví. Další setrvání na této stránce je tedy pro vás jen na vlastní nebezpečí!

Společně s drahou kamarádkou Lucifridou jsme diskutovaly o Bloboxu, jehož myšlenka nás nadchla, nicméně jsme měly jisté obavy z výsledku a nebyly jsme si jisté, zda je výměna boxu se zcela neznámou slečnou je pro nás to pravé ořechové. A tak jsme se rozhodly uspořádat první kolo Meduňko-Lucifridoboxu :)
 
Několik týdnů jsme vymýšlely a shromažďovaly vhodné předměty a přípravky a nakonec tento týden jsme naše boxíky odeslaly a pak společně online otevíraly!
 
Chybou bylo, že jsme si s Luckou nestanovily žádná pravidla, tedy kromě toho, že boxy otevřeme společně! Lucíš se totiž patrně nedávno bacila silně do hlavy a zřejmě jí přeskočilo, proto  nabalila do boxu půlku své domácnosti a pražských parfumerií! A nebo mě má fakt moc ráda :) Ale to já jí taky!!!
 
Nebudu to déle protahovat a ukážu vám, co krásného jsem dostala.
 
 

Všechny ty krásný serepetičky nabalila Lucinka do nádherných krabiček, který rozhodně využiju i v budoucnu! Vlastně už jsem je využila - z Loccitanu mám schovku na dobroty :) On je tam přítel totiž nikdy nebude hledat :)



Lucinka se rozhodla pro takový motivační program - nauč se anglicky! Proto ta kniha kniha, která je krásná už sama osobě! Pěknější knižní balení jsem snad nikdy neviděla!


 
 

Nádherné sešity - do těch je snad i škoda psát!!!



 
Kde co na zub a na hlt :) Vášeň pro Sonnentor máme s Lucifridem společnou a rooibos je nejen dobrý k vnitřnímu užití, ale také jako obklady pro podrážděnou pleť.


Kosmetické záležitosti se mi též trefily do vkusu - abrazivní mýdlo s kořením tak božsky voní, že si to neumíte ani představit.
Lak na nehty má neobvyklou fialkovošedivou barvu a těším se, až ho vyzkouším!
Asi nejvíc jsem zvědavá na That gal, o kterém umí Lucka s nadšením povídat, až mám pocit, že když ho aplikuju, tak mě doma nepoznají ;)
 
 



 
Svíček není nikdy dost!!
 
 
Jsem upřímně dojatá ze všech krásných věciček a nejvíc ze všeho jsem ráda, že jsem díky blogu narazila na mnoho úžasných, zábavných ženských s velkým srdcem! Lucifrid je jedna z nich a mám ji moc ráda!
 
Jo a ještě jsem vám zapomněla vyfotit krásné polodrahokamové vajíčko, to už jsem lupla na svojí polodrahokamovou výstavku vedle postele :)
 
Krásný zbytek soboty přeje vaše Meduňka

25 komentářů:

  1. Opravdu nádhera! Juchala bych do aleluja :-D

    OdpovědětVymazat
  2. To je tak krásný:-)!!!
    Líbí se mi všechno, všechno:-)!!
    Ani nemůžu říct, co nejvic, je to jak dárky za desatery Vánoce:-)!!!

    OdpovědětVymazat
  3. chudák pošťák, co ti to nesl:D skvělý obsah

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, já tohle dostat skáču radostí do nebe :)))

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Luci je opravdu štědrá, moc pěkný balíček ti sestavila! Asi si taky začnu hledat nějakou blogerskou kolegyni na výměnu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem rada, ze se boxik libi, ja jsem z toho meho u vytrzeni. Btw, ta cervena masle patri k te knizce, takhle se prodava :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha :) tak to si budu pamatovat :) Fakt krásné a vtipné balení!

      Vymazat
  7. toho ti nabalila! dokonalosť! ♥

    OdpovědětVymazat
  8. teda, úplně mě spadla brada! obržela jsi opravdu krásný balíček, který ti budeme leckterá závidět:)

    OdpovědětVymazat
  9. Vsetky lady, senza, megaboxy sa mozu schovat :DD

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasný! Není nad to, když se naplní a pošlou balíčky takhle ze srdce. ;-) Viděla jsem ale i ten, cos posílala Lucifrid ty a byl taky super!

    OdpovědětVymazat
  11. koukám, že testem závistivosti jsem úspěšně prošla, páč ti to přeju :)))) moc pěkný obsah

    OdpovědětVymazat
  12. Hele ono to je osemetny.... Mne během posledních asi dvou tydnu přistálo v mejlu asi pět nabídek na tohle... Od lidi, co neznám...
    A taky dvě od lidi, co znám, a které miluju:-))))
    No tak jak byste to asi řešili ze...
    Lepší je podle me vybírat někomu, koho mám rada a znám ho/ji:-)
    :*

    OdpovědětVymazat
  13. Ten nápad se schovkou na dobroty je ďábelský!!

    OdpovědětVymazat
  14. Tak já se teda upřímně přiznám, že Simons cat notes ti fakt závidím:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale, že se ti ulevilo,když jsi to přiznala :)

      Vymazat
    2. A to si predstav, ze Medunka Simonscat nezna, tss tss

      http://www.youtube.com/user/simonscat?feature=watch

      Vymazat
    3. Takový člověk ještě existuje?:-D

      Vymazat
    4. existuje! si představ, to víš, my jsme tu 100 let za vopicema :D nebo teda JÁ, abych do své nevědomosti nezatahovala ještě někoho jiného :)

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty