neděle 31. března 2013

miláčci měsíce března

pěkný den,

tak je to opravdu neuvěřitelné, že je další měsíc za námi... až jsem se toho lekla, když jsem si to uvědomila.
A co že jsem v březnu používala úplně nejraději?
 

 
Jarishova voda s naloženým hřebíčkem - používám teď právě místo pleťové vody, pěkně mi pleť zklidňuje a provoní, navíc je cenově velmi výhodná.
 
Denní krém pro citlivou pleť Natura Siberica - mám tento krém teprve chvíli,ale velice jsem si ho oblíbila, úžasně rychle se vstřebává do pleti, je absolutně nemastný, což může někomu v tomto chladném sychravém počasí možná trochu vadit, ale já jsem spokojená. Dokonce si ho teď oblíbil i Pilot, kterému došel jeho chlapský krém na obličej, tak se mažeme ráno společně :)
 
Revlon colorstay - zmiňovala jsem ho asi už milionkrát, takže o něm všechno víte, myslím, že není, co dodávat...
 
Ricinový olej - je vhodný pro vyživení řas, mažu si je před spaním, dávám pozor, aby se mi nedostal do oči, protože by je mohl podráždit. Tento olej by měl řasy dostat do kondice, měly by víc růst a snad dokonce tmavnout. Tak uvidíme, jestli budu pozorovat nějakou změnu. Byla docela fuška ho koupit, z jedné lékárny mě "vyhodili" s tím, že ho prodávají většinou jen na recept, protože se zneužívá... byl to docela trapný okamžik, neb jsem vůbec netušila k čemu bych ho mohla zneužít, nicméně pan lékárník mě vyhodnotil právě jako zneužívačku...jinak by mi ho snad prodal, když říkal, že ho vydávají většinou na recept....jako ze slova většinou mi plyne, že mi ho prodat mohl, nebo ne??? Ale asi mě sjel pohledem a řekl si, jaj, tak toto individuum tím olejem někoho otráví.... Šla jsem domů jak spráskaný pes, fakt jsem se docela styděla :D Ale v další lékárně mi ho milá paní lékárnice mile ráda prodala a dokonce hned věděla, že ho chci na řasy.... jak jsem říkala už v minulém postu, holt chlapi nemají fantazii a jsou fakt přízemní...
 
Karel Hádek - Saltia BN - koupila jsem si vzorek, abych zjistila, zda budu fungovat na ekzém, se kterým teď tak trochu bojuji. Natírám na noc a vypadá to, že funguje. Obsahuje sůl z mrtvého moře, pupalkový, brutnákový, sojový, jojobový a mandlový.
 
Carmex višňový - je skvělý, líbí se mi vůně, chuť, ten štiplavý pocit, který na rtech způsobuje. Nosím pořád u sebe a jsem spokojená.
 
Hakuro stětce - jsou prostě fantastické, vůbec nechápu jak jsem bez nich mohla žít, jsou neuvěřitelně jemné, husté, nabírají tak akorát pudru, tvářenky, krásně zapracují tyto produkty do pleti. Určitě si koupím i další, jsem jednoduše nadšená!
 
Thierry Mugler Alien - sexy dřevitá vůně, která mi dodává pocit sebevědomí a ženskosti
 
Loreal False Lash Wings - řasenka, která by měla prodlužovat a zhušťovat řasy. Když jsem viděla v televizi nedávno na tuto řasenku reklamu, tak jsem si říkala, že ten, kdo ji vymyslel měl fakt bujnou představivost, protože motýlí křídla vám z řas fakt nevykouzlí, nicméně je dobrá, používám ji ráda  a časem na ni určitě udělám recenzi.

Tvářenka Nivea - tak moje stálice, byla v oblíbencích měsíce už několikrát, má krásnou přirozenou barvu, necítím se s ní zmalovaná, dobře drží...



 
 
A jak jste na tom s oblíbenými produkty za měsíc březen vy?  S čím jste byli nejvíc spokojení?
 
Krásnou neděli všem, Meduňka

35 komentářů:

  1. Meduňko, moc pěkná recenze :) Uplně mě nadchla!!! Hakuro štětce musim mít a i ostatní věci mě zaujaly. Jen teda v názoru na Aliena se lišíme :)) A přeji pěkné velikonoce :)*

    OdpovědětVymazat
  2. Ty štětce vypadají fakt krásně. :)
    A ricinový olej je silné projímadlo, nikoho tím ale asi neotrávíš... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím, že ricin jako takový je jed, ale olej asi jedovatý není, to je fakt :)

      Vymazat
    2. ony to prý pijou anorektičky nebo co, aby rychle hubly,ale je to nezdravé, tak asi proto...asi jseš moc hubená!.)

      Vymazat
  3. Ricinový olej využívají slečny jako projímadlo aby zhubly :D Takže si asi moc hubená podle lékárníka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Což by třeba někdo mohl brát jako komplementy ne;-)??

      Vymazat
    2. tak to je pan lékárník buď slepý nebo má dobrý vkus :D

      Vymazat
  4. Kdybych dávala dohromady seznam oblíbenců za březen, taky bych tam měla denní krém od Natura Siberica (já ale pro mastnou pleť) a určitě od stejné značky i jejich tělový noční krém a máslo na nohy. Těším se na recenzi na Loreal řasenku, láká mě vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  5. Heled a ten hřebíček v te jarišce, to jsi tam sama hodila, nebo to uz je "recept" přímo z lékárny?
    A to je jako protizanetlivá složka?
    Hakuro štětce ti moc přeju, myslím, ze uz sis je fakt zasloužila:-)
    Ty jo a aliena moc nemusím....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hřebíček jsem si tam naházela sama, měl by být antiseptický a měl by účinkovat na špatně se hojící rány. Používala jsem kdysi hojně pleťovou vodu hřebíčkovou od Atoku, ale zdálo se mi to dost drahé na to, že je to víceméně jen voda a hřebíčková silice, tak jsem usoudila, že když ten hřebíček naložím do jariše, tak tím nic nezkazím, občas k tomu přidám i levandulový květ.

      Vymazat
  6. ty Hakuro štětce vypadají opravdu skvěle, asi časem neodolám a nějaké si taky pořídím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc se mi líbí třeba i to, že mají ten kryt, mám ráda takové maličkosti, které vypovídají o tom, že se nad produktem někdo zamýšlel

      Vymazat
  7. Jarische zrovna také používám a Revlon je můj miláček za poslední rok :) Já jsem si byla pro ricinový olej na čištění pletí pomocí OCM a paní lékárnice mi řekla, že toto mi neprodá - jsem si připadala jako pitomeček - vůbec jsem netušila proč. Mno díky diskuzi už to vím :D

    Krásné Velikonoce :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám na tebe dotaz, kde jsi sehnala tu Nivea tvářenku? Vypadá moc hezky, chtěla bych ji vyzkoušet :)
    Jinak jsi udělala moc hezký výběr oblíbenců, pár z nich mi něco říká (Revlon, Natura Siberica), a dokonce bych i některé chtěla třeba někdy vyzkoušet, kdyby se mi naskytla příležitost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tvářenku jsem kupovala Plum Foolery shopu, ale pokud vím, tak už tam není... jinde jsem ji zatím neviděla.

      Vymazat
  9. Ach, a já pořád doufala v nějakou recenzi těch krémíků na mastnou pleť od Siberiky, cos kupovala už před časem! Tak to si asi ještě počkám, když teďka řešíš ekzémy, viď? ;-) Ale Hadek je dobrý, určitě pomůže.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, já si kupovala od NS na mastnou pleť jen serum pro stazeni poru a bohužel ho nepouzivam pravidelne a jen na noc,takze si netroufam napsat plnohodnotnou recenzi, ale rekla bych, ze je dobre - nedrazdi,plet je po nem rano pekna, nejsem schopna rict zda zmensi pory,ale rekla bych, ze trochu leci pupínky.
      Nic jiného přímo na mastnou pleť od nich nemam.

      Vymazat
    2. Ok, děkuju :)
      Teďka zrovna zkouším jeden fluid na mastnou pleť od Primavery a přijde mi, že to není úplně marný, a to už jsem hodila flintu do žita co se těhle produktů z ranku přírodna týče, protože všechno na zmatnění a stažení pórů bylo nepřírodní a obsahovalo silikony :-/ Takže Primavera v tomhle dobrý. Jen ta cena... Siberica je značně levnější, tak mě notně láká.

      Vymazat
  10. Objednala jsem si naslepo celou "citlivou" sadu od NS a jsem ráda, že krém chválíš. Já mám zatím jen první dojmy a super. Za ty prachy jsem nadšená.

    OdpovědětVymazat
  11. Nivea tvářenku mám také, myslím, že i stejný odstín :) no a Revlon make-up i ricinový olej chci taky vyzkoušet. dokonce i ta řasenka vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jarišova voda mě ráno pěkně osvěží pleť(mám jí v lednici,ostatně jako většinu krémů apod.)Tak mě napadlo-co přidat do denního krému trochu Panthenolu gelu,má hojící a obnovující účinky,ublížit pleti určitě nemůže.

    OdpovědětVymazat
  13. Já se časem chystám na ty štětce hakuro, nějaké nové by se mi do sbírky hodily:)

    OdpovědětVymazat
  14. Musím se podívat po těch štětcích, mám jeden od ELF, jinak ostatní od Yves Rocher a dva Maestro, ale tyhle mě moc zaujaly. Máš hezký blog, jsem tvoji novou čtenářkou, zvu tě i ke mě, kdyby si měla chviličku:

    www.the-world-in-colours.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Meduňko, ten hřebíček v jarischi má nějaký speciální význam nebo je tam jen na provnění? :) Jarisch teď taky používám a ten hřebíček mě zaujal..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak už jsem si to nahoře přečetla, takže si tam jdu hned nasypat hřebíček!

      Vymazat
    2. Jani, tak mi pak dej prosím vědět, jak jsi byla spokojená! Moc mě to zajímá, jestli se to osvědčí i někomu dalšímu

      Vymazat
  16. Hrozně ten čas letí, to máš pravdu. Já bych hrozně chtěla zkusit ten krém na ruce..:)))
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  17. Tak kromě Carmexu tyto výrobky vidím poprvé a nemám s nimi žádnou zkušenost ani nevím, kde je všechny prodávají. Zaujala mě ta Nivea tvářenka hmm...Carmex miluju, myslím, že klasický je nejlepší - nejlépe zahojí rty. Ale bohužel jsem ho minulý týden ztratila v letadle a už nenašla :/..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, ten klasicky je lepsi, to mohu potvrdit, mam v kabelce oba :) ten klasicky ma takovou tuzsi konzistenci a pripada mi "vyzivnejsi"

      Vymazat
  18. tú voňavku od Thierry Mugler Alien ti zááááááávidím, ale v dobrom :D Ja po nej pokukujem už dosť dlho a asi si ju už budem musieť kúpiť :D

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty