sobota 16. března 2013

new in

pěkný víkend všem,

dnes jsem si pro vás připravila takovou krátkou oddechovku - nákupovku. Podařilo se i pořídit si několik nových kousků - šatník, kosmetika, vlasy :)


Nový modrozelený (mentolový?) jarní baloňák jsem si pořídila při dnešní vycházce na kafíčko. Měla jsem ho za výlohou v merku už několik dní a jsem ráda, že mě někdo nepředběhl :) Troufám si tvrdit, že mi sedl úplně perfektně a tahle barva je na jaro jako dělaná!





Lóreal false lash wings - tuto řasenku se mi podařilo zakoupit za 200,- Kč, což považuji za super kauf! Byla jsem moc zvědavá na tento tvar kartáčku / hřebínku, přiznám se, že mi to s ním zpočátku moc nešlo.... ale zvykla jsem si. Příště si však koupím nějakou úplně obyčejnou řasenku s obyčejným kartáčkem - prodlužovací. Poslední dobou jsem kupovala zhušťovací a ráda bych měla řasy spíš delší ...
 



 
Na štětce Hakuro jsem se obzvlášť těšila. Dodávka z eshopu byla super rychlá, pokud si tuto kvalitu servisu udrží, tak se určitě stane jedním z oblíbených obchodů. Štětce jsou neuvěřitelně jemné, měkké, mazlivé, přitom jsou hodně husté. Opravdu proti mému starému štětci na pudr to jsou opravdu  nebe a dudy!
 
Noooo a taky mi včera trochu ruplo v bedně a nechala jsem si ustřihnout ofinu úplně na kraťounko! I přes to, že podle taťky jsem oškubaná jako by mě okousal pes a i přes to, že můj drahý si změny vůbec nevšimnul, jsem já osobně opravdu spokojená!
 

 
 
Toť pro dnešek vše. Mějte krásný víkend a doufám, že se mnou dodržujete kopřivovou očistnou kúru. Pak budeme všechny zdravé a krásné!
 
Meduňka
 
 

31 komentářů:

  1. Uff, ty štětce vypadají perfektně, musím se po nich podívat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt si nevšiml?Promiň,ale tak to se musím smát.Možná kdyby jsi měla na čele volant,třeba by si všiml:-D..To "oškubání" vypadá svěže a Tvůj obličej nabyl nových rozměrů...Já doufám,že budu zdravá i bez těch kopřiv,nějak ve mně evokují nehezké vzpomínky,když jsem do nich jako malá spadla a vůbec jsem nevypadala zdravě:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jaj, tak to se ti nedivím, že k ní máš averzi! Ale můžeš se čistit jinak, třeba pěstovat vojtěšku v květináči, jak mi včera poradila jedna čtenářka a pak ji večer okusovat u televize :D

      Vymazat
    2. Okusovat vojtěšku u televize,hahahahaha,tak teď jsi mě fakt dorazila:-D...někdy si připadám v dnešní době s prominutím jako"kráva",ale ikdyž je to v dnešní době těžký,pást se zatím nehodlám...Já holduju chlorelle,ikdyž dost zavání,mě to pomáhá..k televizi si raději zakousnu něco chutnějšího a pro zvednutí nálady si přečtu pár zajímavých rad.Nakonec si myslím,že ten skvělý sestřih se bude bezva hodit k baloňáku,prostě když jaro zavolá....tak nestačí jen okusovat vojtěšku.Mně se líbíš,je to odvážné a osvěžující a to taky prospívá zdraví.A ty štětce,ač je vůbec nepotřebuji,mě moc lákají.Vypadají krásně heboučce a načechraně,prostě dokonale...

      Vymazat
  3. K tomuto druhu ofinek mam rozporuplny vztah (de facto se mi nelibi:), ale tobe to takhle moc sekne. Pritel si nevsiml? Typicky chlap:) Koprivovym cajem se nalevam, ve snaze zmirnit alergii a zlepsit plet:) zdravi L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) Přiznám se, že jsem sama nečekala, že to vezme slečna kadeřnice tak z gruntu :D
      A kopřiva zabírá?

      Vymazat
  4. krásné vlásky! obdivuji tvou odvahu do toho jít, ale udělala jsi dobře, vynikl ti obličej a vypadáš mladší :))) už se těším na další posty o bylinkách, kopřiva je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji :) Já jsem netušila, že to slečna kadeřnice pojme až takto krátce, ale nevadilo mi to, neb jsem takovou ofinu dlouho nosila, jinak by to asi byl šok :)

      Vymazat
  5. Nejde neokomentovat. Ten kabát je úžasný, věřím, že ti sluší. Řasenka je určitě dobrý kauf a sehnat opravdu jemný kvalitní štětec je někdy docela oříšek. A ještě nakonec - ta zkrácená ofina ti sluší a navíc by s ní neměla být žádná práce, což je určitě plus. Vážně ti to sluší. Ahoj:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc! ty štětce jsou opravdu na první ohodnocení super.Uvidím, jak se s nima bude pracovat, ale nevěřím, že jim bude co vytknout. A ta cena kolem 250kč za kus je to orpavdu luxusní.

      Vymazat
  6. ten kabátik je úplne úžasný a tie štetce vyzerajú strašne príjemne

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. chápu, chhápu, též bych si připadala jako koza :) ale zase byh ušetřila za chlorellu, která je mimochodem super a taky se o ní chystám psát! Snad mi slečna neporadí, abych ji pěstovala v akvárku ;)
    Viď, taky jsem si říkala, že vlasy se k baloňáku hodí, je to prostě jarní look :)
    Já štetec potřebovala, dřív jsem měla štětec od oriflame na pudr a měla jsem ho asi 4 roky, což tedy už je docela dlouho a on je docela drsný, vůbec proti těmto miláčkům! včera jsem jimi šimrala přítele a když jsem na něj vzala ten původníoriflame, tak mi řekl, že je to jak škrabka na brambory :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň,že toho si všiml,než jsi ho oškrábala jako bramboru:-D.Je fakt,že mám od Oriflamu ten vysouvací štětec a přišel mi,že je to takový trochu sado maso,taky mám raději ty jemnější.Ráda si o chlorelle něco přečtu,protože mně dělá opravdu dobře.Akvárko tedy nemám a žužlat u televize ji fakt taky nechci.Raději zůstanu u osvědčené"chemie"...Vím,že spousta lidí dbá na to,aby vše bylo přírodní a čerstvé,ale já jsem holt odkojená konzervanty a nijak to neřeším.Pokud to někomu dělá dobře,tak jen chválím,já k tomu prostě nemám ten správný přístup.Myslím,že za ty roky,co tu chodím po světě už jsem tolik chemicky nabušená,že z květináče už to nezachráním.

      Vymazat
  9. Tak ta ofina je uzasna, neceho takoveho se snazim dosahnout, ale porad to nejak neni ono.. moc ti to slusi!!

    OdpovědětVymazat
  10. ten kabatik je perfektny, bozsky :D

    OdpovědětVymazat
  11. Kabátek je nádherný, přímo jarní barvička! A když v něm vyjdeš ven, se svým novým sestřihem (který se mi moc líbí!!!), oči nalíčené novou řasenkou a pleť k dokonalosti vyšperkovaná novými štětci - mám obavu, že budeš největší micinka ve městě :-) každopádně nádhera!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. trenč super, štětce vypadaj ňuňavě a na řasenku jsem se taky chystala, ale teď nevím ... říkáš nic moc jo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ne, nic moc ne, jen nevím, kterou stranou líčit :) ale pro mě lepší rozhodně než moje lancome hypnose star! Ale zatím se oťukáváme s touto kráskou. Já jsem byla pro prodlužující rozhodnutá už před koupí této řasenky,ale když tato vyšla tak levně... tak jsem prodlužující odsunula... i když já vlastně ani nevím, co tato řasenka slibuje :D

      Vymazat
    2. tak jsem se teď dívala, že má být prodlužující - tak to pardon, ale spíš ne!

      Vymazat
  13. Ofina je báječná a k tomu ten dokonalý kabátek... :)

    Lil

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný kabátek, škoda, že podobné barvy ze mě dělají zelenou mrtvolu. :)
    A máš moc hezké čelo.
    Mě posledně pobavil přítel, když si všiml nové barvy, ale vlasů o deset cm kratších ne... :) :D

    OdpovědětVymazat
  15. Takze sis kabat nakonec koupila, no super :). A je krasny, fakt.

    OdpovědětVymazat
  16. hezky kabatek :) ofinu jsi mohla nechat az po oboci :) podle me :)

    fashion & beauty blog by she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to víš já, to nestříhala :D ale ona na boku saha az k oboci, jde o to, jak to scisnu - kdyz to strcim do boku, tak to není vidět, když to sčísnu jako směrem dolu, tak je vídět, že sajá až po obočí ten nejdelší cancour :)

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty