neděle 3. března 2013

únoroví oblíbenci

pěkný den všem,
 
dneska nám zase krásně svítí sluníčko, kéž už by to tak zůstalo. Udělala jsem revizi záhonků a narcisy a tulipány už se derou ven o 106, stejně tak hyacinty a další flóra. Jen sněženky se mi nějak zapomněly ...možná mi je pod zemí něco požralo...
Kočky se vyhřívají na sluníčku, prádlo už schne venku na sušáku, přítel mě dokonce včera vzal vyvenčit na procházku :) Krásný to čas!
 
Ale deroucí se rostlinstvo fakt není dnešní hlavní téma. Dnes je čas na shrnující článek s nejfrekventovanějšími a nejoblíbenějšími kousky měsíce února. Tak rychle do toho, ať ještě stihneme trošek těch slunečních paprsků venku!
 
 
V únoru jsem nejčastěji sahala po:
 
Mazání na tělo - Saloos Bio kokosová péče orange - vpodstatě kokosový olej, který je obohacen éterickými oleji a voní tudíž po pomerančích. Vůně je dost věrohodná, kokosový olej sám o sobě je sázka na jistotu, takže celkově je přípravek jednoduše výborný. Dostala jsem ho na Vánoce od švagrové a jsem za to ráda, vybrala dobře. Mažu si obvykle nohy, zejména po holení, ale měla bych se mazat pravidelněji!!! Tímto si dávám závazek, mazat se minimálně obden!
 
 
Mazání na celulitidu - Topvet celustin - masážní gel s obsahem rostlinných extraktů, který pracuje na principu místního prohřátí pokožky, prokrvení tkání a zvýšení látkové výměny. Gel by měl vyhlazovat a odstraňovat celulitidu. Je pravda, že při pravidelném používání výsledky vidět jsou! (zejména při mazání před cvičením). Já mažu po koupání, když vylezu rozpařená z vany, pak se zabalím do deky a to je panečku fičák! Nohy mě pálí až to bolí, jsou celé rudé a já jsem ráda, neb mám pocit, že to asi vážně něco dělá :) Musím upozornit, že obsažená skořice může způsobit alergickou reakci a popálit! Takže doporučuji udělat nějaký test snášenlivosti než namažete půl člověka.
 
Hydratace pleti - Syncare BioMinerál - lehký hydratační krém s obsahem retinolu a iontů soli z Mrtvého moře - hydratuje, zjemňuje a působí proti nadměrné tvorbě mazu. Obsahuje SPF 8. Jediné, co mi vadí, že obsahuje parabeny, minerální olej a dimethicone. Takže vlastně všechno, co mi pocitově vadí... nicméně pleti dělá tento krém dobře...dokonce i ekzém se po něm opakovaně zlepšil...
 
Vyčištění, tonizace - Natura Siberica - mléko, které používám na dočištění pleti, nedráždí pleť ani oči, krásně se vstřebává, obsahuje hafo výtažků z bylin. Já jsem prostě nadšená, spokojená a pleť taky - předeme si obě jak koťata, když se tímto přípravkem dočišťuji.
 
Odlíčení - Douglas ubrousky - dostala jsem od jedné milé čtenářky a oblíbila jsem si je. Rozhodně nepoužívám denně, ale když jsem si např. potřebovala "předělat" obličej před návštěvou divadla či jiné akce a nechtěla jsem se komplet umývat, tak byly tyto ubrousky skvělé. Nedráždily, odlíčily, navíc jsou skladné. Tímto ještě jednou moc děkuji.
 
Krytí - makeup Revlon colorstay - směs odstínů Buff +Ivory. Na fotce je nová neotevřená lahvička, což by mohlo mást, proto na to upozorňuji. Tento makeup má nepraktické balení, proto si ho přelévám do lahvičky od makeupu Oriflame, která má super úžasně kvalitní pumpičkové balení!
 
Zvýraznění očí - řasenka Lumene - psala jsem nedávno recenzi, jsem s ní fakt spokojená, hlavně se mi líbí, že drží a nerozmazává se.
 
Fixace stínů - báze pod stíny Artdeco - nejlepší, co jsem v životě vyzkoušela! Je to produkt, který fakt funguje! Co deklaruje, to plní! Jsem jednoznačně nadšená a juchám a juchám! Vlastně juchám už asi dlouho, protože pokud si vybavuji správně, tak báze byla už v oblíbencích měsíce ledna.
 
Stínování očí - Sleek paletka Au Naturel - stíny ve velice přírodních zemitých většinou matných odstínech. Velice dobře se s nimi pracuje, sice nevyužiji všechny barvičky, ale jsem ráda, že jsem si paletku pořídila. Samostatnou recenzi jsem zatím ještě nepsala. Stejně tak jako báze pod stíny, i tato paletka se již objevila v oblíbencích měsíce ledna.
 

 
 
Tak to by bylo pro dnešní den vše! Užijte zbytek neděle a vyspěte se pořádně na následující pracovní den!
 
Meduňka
 

24 komentářů:

  1. Už dlouho uvažuju o nějaké sleek paletce, odkud objednáváš?
    Jinak Revlon Colorstay používám už strašně dlouho, nemůžu si jej vynachválit... a na kokosák od saloos se taky chystám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. objednávám od Madalen - http://kosmeticky-svet.cz/ocni-stiny-paletky-ocnich-stinu-sady-na-oboci/sleek/
      jsem spokojená, vše vždy přišlo rychle a dobře zabalené, navíc poštovné je dost nízké...

      Vymazat
  2. maskaru Lumene som si tiež obľúbila:)) robí pekné riasy:)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  3. Sleek paletka by se mi líbila jak pro mě, tak pro sestru. Asi vím, co jí pořídím k narozeninám :-). A ten pomerančovo-kokosový balzám na tělo mám taky a nejraději bych ho snědla. Je boží! Moc hezcí oblíbenci.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc chválím za novou fotečku v záhlaví, je moc krásná! Šikulka!

    OdpovědětVymazat
  5. Už dlouho uvažuju o té bázi Art Deco, musím si ji pořídit :). A taky něco od Natura Siberica.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj:-)!!
    Pomerančovou kokosovou peci od saloos jsem nedávno dopotrebovala, další kupovat nebudu, kokosový olej mi moc nesedí:-(
    Revlon colorstay si nemůžu vynachválit, používám ho uz leta, kdyz mám na pleti nějakou neplechu, fakt za nej děkuju!

    Koukám na novy obrázek v záhlaví a ... Nějak se s tím neumím popasovat, ten predtim se mi líbil víc:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj:)!! To je experiment :) Já ty obrázky docela často měním :)

      Vymazat
    2. volím pro měnění kytiček jenom, jsem na to u tebe zvyklá a prave se mi to vždycky děsně líbí, mám pocit, že to k tvojí osobnosti sedí:-)

      Vymazat
    3. taky už jsem právě na to koukala, že mi kytky chybí :D

      Vymazat
    4. vim, že tady jsou sice taky, ale mám z toho takový.. kulinářský pocit;-)

      Vymazat
  7. Ahoj Meduňko, máš ve výběru své stálice a to je nejlepší známka toho, že jsou ty produkty vážně dobré. Artdeco báze je opravdu fajn,paletka sleek taky. Bohužel mě ale po některých stínech z ní začínají štípat oči. A když jsem si ji někdy v září kupovala, tak naprostá pohoda. Problém bude tedy v mých očích:(
    A záhlaví se mi líbí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :)
      já jsem dnes málem oslepla z nové tužky na oči, dala jsem ji do waterline a půl hodiny jsem brečela a pálily mě oči jako čert

      Vymazat
  8. Syn Care je dobrá značka, měla jsem tonizační vodu, odličovací mléko a teď ještě dopotřebovávám hydratační gel s olivovým olejem :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám od syncaru kde co, měla jsem celou sadu, masku, krémy, vodu, peeling, se vším jsem byla spokojená

      Vymazat
  9. Samé pěkné věci, něco bych určitě ráda vyzkoušela... :)
    Nová fotka v záhlaví vypadá moc pěkně jarně. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Revlon colorstay jsem si nedávno objednala, doufám, že nebudu zklamaná :)
    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Zaujala mě ta sleek paletka, líbí se mi, že má většinou jen matné stíny:) Já teď uvažuji o té nové UD Basics:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem právě taky nadšená, že je matná, to líčení s ní je decentní i do práce, to je moc fajn. Jsem šťastná, že mě UD vůbec neláká!

      Vymazat
  12. To počasí je opravdu úžasné, kéž by vydrželo! Na tuhle Sleek paletku si brousím zuby už delší dobu, ale nejdřív chci alespoň z poloviny vypotřebovat tu od MUA, což mi ještě nějakou dobu zabere... A Siberica se solidně rozmáhá:) Zatím mám jen krém, který je skvělý, ale objednané už i další věci:) Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky už mám třetí balík na cestě :)
      U té Sleek paletky se mi líbí právě, že je matná, MUA je hodně lesklá a výrazná a já mám v práci raději takový hooodně decentní look.

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty