neděle 24. března 2013

meruňkový peeling z východu

pěkný den,

dnes bych vám moc ráda ukázala můj oblíbený peeling. Dostala jsem ho někdy na začátku tohoto měsíce a používám jej téměř denně a s velkou chutí.



Peeling mi přivezla kolegyně z Ukrajiny, ale nejsem si jistá, zda je ukrajinský nebo ruský, já totiž kupodivu neovládám azbuku, což je škoda. Pamatuju si, že když jsem nastoupila do školy, tak se tam právě nějak válely učebnice ruštiny na chodbě a vyhazovaly se, až nebyly IN! Je to věčná škoda, teď by se mi tyto znalosti dozajista hodily.
 
Kolegyni jsem požádala, aby přivezla BIO kosmetiku,bohužel však ne každý se v tomto oboru vyzná a někdo považuje za bio cokoli, co má na obalu obrázek nějaké rostliny :D Nikdo nejsme dokonalý...




Tento peeling tedy není BIO, obsahuje parabeny, minerální olej i dimethicon.... bohužel! Nicméně i tak ho používám a jsem spokojená.

Abrazivními částicemi jsou rozdrcená meruňková jádra, dále peeling obsahuje kaolin, ureu, extrakt z heřmánku...



Já vím, že to není vůbec důležité, ale líbí se mi obal, je to obyčejná levná plastová tuba, ale krásně barevně vyvedená, kombinace zářivě zelené a oranžových meruněk na mě působí vesele a svěže. Zavírání je šroubovací, přiznám se, že bych možná ocenila spíš takové to obyčejné klik klak, abych nemusela použít pro otevření obě ruce.




Konzistence peelingu je vyloženě krémová, peeling obsahuje opravdu mnohomoc abrazivních částic, rozhodně není šizený, to si můžete prohlédnout na fotkách níže. Peeling je docela "drsný"  jakože fortelní, účinný, nicméně není příliš ostrý ani pleť nepoškrábe, fakt s ním můžete pleť vydrhnout k dokonalé jemnosti, aniž byste si ublížili. Já jsem docela překvapená, protože jsem se opravdu čekala, že si obličej poškrábu a podráždím, když jsem viděla mraky těch částiček v krému. Ale nestalo se!






Peeling používám při koupání, na pleť vyčištěnou mycím gelem, na vlhnou pleť nanesu, krouživými pohyby drbu a opláchnu teplou vodou. Používám peeling asi 5x týdně, což je možná moc často, ale nemám s tím zatím problém.

Slečna kosmetička, ke které chodím na obočí, mi vždy opakuje, že mám seboroickou šupinkatou pleť, že bych měla sem tam použít peeling, no a tak drhnu, co to jde :D A je fakt, že vidím změny k lepšímu. A teď s tím novým denním krémem pro citlivou pleť od Natura Siberica, se kterým začínám, budu brzy slečna s dokonalou pletí!  No, tak to jsem teď asi lehce přehnala, ale věřím, že se stav mojí pleti zlepší, že se zbavím šupinek a budu krásně hydratovaná.
 
Co se týče parfemace, tak to není nijak výrazná, vlastně si ji nevybavuju, nepamatuju, což bych si asi pamatovala, kdyby byla nějak výrazně úchvatná nebo naopak vyloženě nevalná.... pokoušela jsem se ho teď očichat, ale bohužel posledních pár dní zase vůbec necítím... a přítel říkal, že to smrdí jak PUK! Tak prosím vás, to opravdu ne, takovej smrad bych si rozhodně pamatovala.
 
Objem přípravku je 50 ml, cenu si nevybavuju, bo jsem ukrajinský nákup platila hromadně, ale tipuju něco kolem 70ti Kč.
 
Kdo z vás by uměl přeložit obaly a chtělo by se mu, tak mi napiště do komentářů nějaké zajímavosti :) Určitě je všichni přivítáme :) Děkuji!
 
Tak to by bylo pro dnešek všechno. Mějte krásnou neděli, já dnes hodlám posnídat jako vždy se svým přítelem, pak pojedeme na nákupy, oběd jsem si na dnešek uvařila už včera, takže mám dopoledne volné a odpoledne věnuji práci a úklidu!
 
Meduňka


13 komentářů:

  1. o této značkce jsem slyšela, protože poslouchám ruské youtuberky. docela si jí pochvalují. nvm odkud pochází, ale nápisy na ní jsou rusky (moje ruština není dobrá, spíš jen dokážu číst a docela rozumím).
    Např. se píše, že :
    je to očitující peeling, obsahuje 62% přírodních složek, slibuje hluboké vyčištění, vyhlazuje povrch kůže a (asi) zlepšuje barvu obličeje (haha?:-D), pleť se stává hladkou a měkkou, stimuluje regeneraci kůže a její obnovení, schváleno dermatology.
    Doporučuje se používat 1-2x týdně, trochu naneste na navlhčenou pokožku, vynechte oblast očí. Lehce promasírujte a spláchněte teplou vodou.

    Tak snad jsem to přeložila správně :-) Soňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víc takových šikovných čtenářek ;-)

      Vymazat
    2. Díky holky. Učím se teprv asi půl roku a nemám na to vůbec čas, tak aspoň studuju kosmetické výrobky a poslouchám kosmetické youtuberky :-)

      Vymazat
  2. Samozřejmě značku neznám. Alespoň, že ten sostav - složení píšou latinkou. Sice azbuku s vypětím všech sil přelouskám, ale stejně většinu nerozumím. Z toho plyne, že ty 3 roky ruštiny zrovna nijak úžasné a myslím, že Tě to až tolik mrzet nemusí:) Nic proti znalosti ruštiny, samozřemě, že je užitečná. Ale zrovna základka nijak zásadní vzdělání neposkytovala. Umím 3 básničky a jednu písničku:)

    OdpovědětVymazat
  3. Meduňkový peeling pro pohodu vaši duše;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Večír si zas po letech počtu v ruštině :-)

    OdpovědětVymazat
  5. vyzerá to ako marhuľový jogurt s kúskami čokolády! :D mňam

    OdpovědětVymazat
  6. Silikony v "krému" nejsou to samé jako v šampónu. Silikony vážou vodu, proboha. Trochu informací než začneš psát "bohužel".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu nemám zač :) Informací mám až až a právě proto trvám na "bohužel" (která navíc patřilo k celé předchozí větě... tedy i k parabenům a minerálním olejům, ale ty jsou asi podle vás taky super truper zdravé,že?)

      Vymazat
  7. Nemůžu si pomoct, ale obal mi připomíná hnojivo na ovoce :).

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty