neděle 10. března 2013

Mythic Oil maska

pěkný den,
 
dnes bych vám ráda představila přípravek na vlasy, který jsem dostala od Ježíška a který s oblibou používám. Jedná se o masku na vlasy z řady Mythic Oli.
 
Ačkoli jsem se dala zase jednou na vlasové přípravky bez silikonů, parabenů a podobných chemických záležitostí, sem tam použiju i tuhle masku, protože vlasy jsou po ní prostě nádherné, hebké, hladké, rovné, krásné!!!
 
Tato maska je dle výrobce určena pro všechny typy vlasů.  Já osobně bych řekla, že intenzivně regenerační maska je vhodná spíš na vlasy poškozené než vlasy, které jsou vpohodě... ale jelikož sama mám vlasy bez problémů a maska mi prospívá, tak bude tato moje teorie patrně chybná.
 
Maska obsahuje mimo jiné  bavlníkový, hroznový, avokádový a arganový olej a měla by vlasům zajistit intenzivní lesk. Když jsem o této masce hledala informace na internetu, tak jsem se téměř na všech českých stránkách dočetla, že maska obsahuje rýžový olej, ve složení jsem ho však nenašla.... zato jsem nikdy na netu nenašla informaci o tom hroznovém oleji, který ve složení rozhodně je.
Maska neobsahuje parabeny.
 
S maskou jsem se poprvé setkala v salónu, kde mi kadeřnice udělala zábal, který sestával z masky, do které kápla několik kapek oleje Mytic oil, vlasy zabalila a dala na několik minut pod klimazon. Vlasy byly po této kúře tak neodolatelné a nádherné, že jsem se sama musela prohlížet v zrcadle a neustále se jimi probírat a ochmatávat si je. Dokonce i několik kolegyň si všimlo té změny a chválily mi je, což mi udělalo radost, co si budeme povídat :)



 

Konzistence:
je opravdu krémová, docela hutná (pokud budete chtít do masky vykutat studnu, tak bude pěkně držet)



Parfemace:
poměrně výrazná, já osobně cítím něco mezi kokosem, ovocem a květinami...vůně se mi líbí, je mi příjemná a klidně bych ji brala i jako tělový krém nebo mléko.

Dle německého, francouzského, nizozemského návodu nanést na ručníkem prosušené vlasy cca na 3 minuty a vlasy pak pořádně opláchnout; dle českého a slovenského  návodu se maska smývá po 5-15ti minutách.... tak si vyberte :)

Vlasy mám docela dlouhé, někam lehounce pod lopatky a množství masky, které na vlasy nanáším je tak cca velikost menšího vlašského ořechu. Pořádně vetřu do délek, k hlavě masku zásadně nedávám.

Pokud byste chtěli vlasy zregenerovat ještě intenzivněji, tak myslím, že klidně můžete do masky kápnout nějaký jiný výživný olejíček, zamíchat, nanést, zabalit a lehce prohřát třeba fénem.


Objem a cena:
pokud vím, tak se maska prodává ve 2 baleních - 200ml (260,-) nebo 500ml (540,- )

Výsledek:
Nevím, jak se maska osvědčila někomu jinému, ale já jsem si ji zamilovala, vlasy po ní nejsou ani zatížené, ani umaštěné, přitom jsou nádherně jemné a lesklé. Pokud si vlasy navíc lehce přejedu žehličkou, tak se na ně sama nemůžu vynadívat a to vám přísahám! (na mou duši, na psí uši, na kočičí svědomí)

Takže tak! Krásný zbytek dne! Meduňka


 

16 komentářů:

  1. Celkem dražší záležitost, ale proč nedopřát vláskům takovou péči, když to opravdu pomáhá jak říkáš :).

    OdpovědětVymazat
  2. ešte som ju neskúšala ale vyzerá skvele..takéto masky milujem:)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  3. Až takový zázrak? No tak se tedy po ní podívám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. můžu ti poslat vzorek, když najdu nějaký kelímek :)

      Vymazat
  4. To jsi mě teda pěkně nalákala .. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Meduňko - já ty tvé články nemohu číst - po každém mám totiž neodolatelnou touhu něco si koupit :D

    OdpovědětVymazat
  6. No tak ta vypadá skvěle :). Teď jsem ale krom Macadamie koupila ještě osvědčenou masku Loreal Intense repair, takže Mythic oil bude muset počkat.

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě ji vyzkouším :-) Ani jsem netušila, že Mythic oil má i masku...

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá zajímavě :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jí mám a zatím spokojenost:) Funguje a krásně voní:)

    OdpovědětVymazat
  10. Klasický Mythic Oil miluju, láká mě i maska, ale chci se vrátit k bezsilikonové péči, tak si ji zatím asi pořizovat nebudu... Hezká recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, ano, taky mám ted sampon a kondicioner bez silikonu, ale ony mi ty silikony vadi jen na pokozkku hlavy, takze jednou za cas maska mi nevadi :) a dekuji.

      Vymazat
  11. S těmi návody je to někdy sranda.Proto je čtu i v angličtině(pokud tam teda je),protože jsem si jednou koupila přípravek,na kterém byl nalepený český návod ,že se má po pěti minutách opláchnout,ale přitom podle anglického návodu,byl přípravek neoplachovací:-D Maska vypadá podle recenze fajn,takže určitě vyzkouším..Ty máš ale nádherné vlasy,takže je vidět,že o ně opravdu pečuješ s láskou...v tom bude asi to kouzlo.Těším se na nějaké tvoje další video,máš totiž strašně příjemný hlas a hrozně ráda poslouchám,jak popisuješ,co jsi spotřebovala.To pak mám sto chutí vše vyzkoušet..No i když tohle není video,tak i tak mám už tuhle masku na mušce:-D Děkuji za opravdu podrobnou recenzi,kde se dozvím o výrobku max.

    OdpovědětVymazat
  12. Ta vypadá krásně! A není ani extrémně drahá. Díky za recenzi!

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty