pátek 1. června 2012

výsledky giveaway

pěkný večer, právě jsem se vrátila z divadla a plna dojmů se hned pustila do vylosování výherkyň. Bude přesnější - já jsem připravila papírky, losoval můj "manžel". A koho, že jeho šťastná ruka vytáhla?


1. cena - dle vlastního výběru

2. cena

3. cena

4.cena


a ceny jsou rozděleny následovně:



Gratuluji všem výherkyním a ostatní nesmutněte, až dosáhnu 100 čtenářek, bude další giveaway a slibuji, že cena bude opravdu stát za to :)

Výherkyně budu během víkendu kontaktovat! Upozorňuji, že ceny budou odeslány pravděpodobně až za týden, dřív se na poštu nedostanu, ale budu se snažit, aby to bylo co nejdříve! Slibuji!

Pěkný večer, Meduňka

10 komentářů:

  1. Gratuluji výherkyním :)
    Na čempak jsi byla v divadle? :)

    OdpovědětVymazat
  2. jmenovalo se to Prachy, hrál tam Ondra Vetchý, Vanda Hybnerová atd, taková komedie povedená :)

    OdpovědětVymazat
  3. jéééj,veľmi sa teším,odošli samozrejme kedy sa ti bude dať,to je v poriadku :) teším sa a ďakujem

    OdpovědětVymazat
  4. Já něco vyhrála! Ty jo, díky! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ta hruštičky je super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, to je milé! :) Děkuji. :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty