pátek 22. června 2012

DIY letní osvěžení

pěkný den, dneska vám prozradím, jak vcelku za levný peníz vyzrát na horké letní dny a navíc tím zregenerovat a ozdravit pleť :)
Oblíbila jsem si v minulých letech termálky ve spreji - avene, la rosche .... ale co si budeme povídat, není to nic levného, navíc jsem je v minulých dnech nějak neměla po ruce, v podkroví 30 stupňů, k tomu horečka, no prostě přehřátí na krku.... a protože se mi navíc na bradě vyrojilo zase cosi mezi ekzémem, potničkami a nevím čím a na základě toho jsem si dělala obklady z černého čaje, napadlo mě....což tak místo termálky rozprašovat černý čaj???? a tak jsem se to hned jaka vyzkoušet!

ingredience a pracovní postup:





                                   a šup s tím do lednice!
Jak jste si jistě všimli, opět jsem použila prázdný obal od Oriflame - mají totiž velmi kvalitní obalový materiál :) alespoň já jsem s nimi spokojená, rozprašovač funguje skvěle, ba až luxusně, mlha je tak akorát a neexistuje nějaké mačkání naprázdno, ucpání atd....

..... po vychlazení je osvěžení naprosto dokonalé!

navíc, když vás ve městě přepadne žízeň, černý čaj přijde k chutí - prostě multifunkční využit :D

Pokud by některá z vás měla spíš sušší typ pleti, mohlo by ji opakované užívání černého čaje dost vysušit - má totiž astringentní a "odmašťující" účinky. V takovém případě bych doporučila např. odvar z rooibosu, který stahuje póry, je antialergický, ale nikdy mě tolik nevysušil jako čaj černý, nebo čaj bílý, který jsem na vlastní kůži nezkoušela, ale četla jsem o něm, že se hodí na citlivou pleť.

Ať ji vyzkoušíte jakýkoli čaj nebo jen minerálku, přeji pěkný den, Meduňka

Pro všechny šťouraly a anonymy : tento článek jsem neokopírovala od Lily, myslím, že to není zase až tak světoborný nápad, který by náhodou nemohlo vymyslet více lidí najednou - zvlášť v takových vedrech. Navíc já měla v plánu zdůraznit právě ten čaj, který mi na pleť dělá dobře. Na svůj blog jsem nikdy nic od nikoho nekopírovala a myslím, že by mi to ani k ničemu nepomohlo. Navíc jsem samotnou Lili pod jejím článkem upozornila na to, že mám nachystaný na dnes podobný článek, nevím, proč bych se ji veřejně přiznávala k plagiátorství, to bych musela být leda pitomá!  Děkuji za pochopení!

13 komentářů:

  1. Tak to mě fakt nenapadlo, stříkat na sebe čaj :). Měla bych to zkusit :D.

    OdpovědětVymazat
  2. trochu bych se bála, aby pak moc nezhnědla :D ale zajímavý nápad .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stříkám to na sebe už několik dní a zatím dobrý, adokonce ani tričko jsem si neobarvila,ale taky jsem se bála

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. nekopíruju nikoho, tento článek jsem měla dávno napsaný a zařazený v plánu, nicméně jsem to čekala, když jsem její článek včera objevila...

      Vymazat
  4. To je fajn nápad. :) Já tam teda většinou dávám obyčejnou převařenou vodu z kohoutku (převařuju proto, že se mi moc nechce na sebe stříkat všechen chlór a proto, že máme vodu dost tvrdou...), ale taky je to fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  5. cokoliv studeného je teďka fajn a ten čaj nezní vůbec špatně!

    OdpovědětVymazat
  6. Super nápad :) Jen by mne zajímalo, pokud ho na sebe "stříknu" :-D a trefím se třeba i na triko (omylem), nejsou na něm fleky? Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zkoušela jsem to schválně na bílý kapesník - když jsem to tam stříkla z dálky, tak jsem žádný viditělný flek neudělěla, když jsem stříkala intenzivněji na 1 místo, tak je kapesník lehce zažloutlý, ale na žádném svém oblečení jsem zatím skvrny nezaznamenala. Možná se to bude lišit i dle použitého čaje, míry luhování atd.

      Vymazat
  7. Přesně jsem čekala že se ozve někdo kdo napíše že kopíruješ... :D Achjo achjo... Právěže ten nápad s černým čajem je skvělej a hlavně je to něco jiného než Liliin článek :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, jsem rada, že taky nekdo chape, oc mi slo :) ale to asi vetsine lidi doslo :)

      Vymazat
  8. Nápad je to super, ale spíš bych to viděla jako takové nouzové řešení. Nejlepší ochlazení je ve studené vodě v bazénu. My ho na zahradě nemáme, takže chodíme na koupaliště. Příští rok bych si ale chtěla koupit bazén na zahradu, abychom nikam nemuseli chodit. Letos na jaře jsme si domů koupili klimatizaci , takže jsme ta největší horka trávili doma.

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty