čtvrtek 21. června 2012

MARY KAY zmatňující krém

zdravím všechny kosmetické nadšence, dnes přináším info o krému od mary kay, který je určen a absorbci kožního mazu. Tento kousek jsem si koupila někdy loni v létě, stálo mě to hodně přemáhání a rozjímání, neboť 400,- Kč za17ml krému, to je pro moji šetřivou duši prostě trochu moc :) ale nakonec se podařilo a krém je doma a jsem tomu ráda.
Jedná se o první přípravek od mary kay, který vlastním a musím říct, že jsem s ním spokojená, pokud by byly všechny jejich výrobky takto fajn, tak bych si asi něco pořídila. Minimálně přemýšlím na tou sadou na ruce...můžete mi dát v komentářích vědět, zda mi tuto kosmetiku doporučujete či nikoli. Díky.
Ale vraťme se k tématu.

výrobce slibuje:

Všem ženám udělá radost Matující krém na snadno se mastící partie pleti. Tento lehký a účinný přípravek zázračně a v okamžiku absorbuje mastnotu. Velmi snadno se nanáší a dodává pleti přirozený, matný vzhled, přičemž reguluje nežádoucí lesk pleti až 8 hodin.
Další velkou výhodou je, že může být používán i během dne přes make-up.
zase se mi mrcha otočila,ale já to nebudu řešit - odmítám!!!


moje dojmy:

Konzistenci výrobku bych označila spíš za gel-krém; parfemace je lehce chemická, avšak mějte na paměti moje nedostatečné čichové schopnosti! Já osobně krém používám jen na T-zónu (stačí opravdu kapka) a je v dny, kdy opravdu potřebuji vypadat dobře co nejdéle a úpravy zevnějšku jsou víceméně omezené - tedy např. na promoci, na delší cesty na semináře do Prahy atd. Pokud by se mi chtělo kupovat stále nová a nová balení, používala bych tento krém denně. Musím uznat, že krém opravdu zamezuje lesku. Přes makeup jsem jej nikdy mazat nezkoušela, takže nevím, jak by obstál v této disciplíně, avšak klasicky pod makeup mi opravdu funguje. S jeho pomocí vypadám opravdu o poznání déle poměrně pěkně :)
Když si krém namažete někam na pleť, tak po několika minutách opravdu úplně zmatní. Je jakoby potažena nějakým filmem, ale není to nijak nepříjemné. Řekla bych, že ani póry nejsou tak viditelné. Snažila jsem se to vyfotit, avšak bez úspěchu, tento efekt je fotoaparátem v mých rukách zcela nezachytitelný!!!


Pokud bych měla vše shrnout, výrobek bych si určitě koupila znovu, i když nezapírám, že raději bych jej dostala, vyhrála, našla na ulici nebo se jej naučila vyrábět :)
Za pěknou jenu jej můžete pořídit zde.
mějte krásný den, Meduňka

Ještě bych ráda upozornila na to, že o víkendu vyhlásím svoji v pořadí již druhou giveaway, zatím vymýšlím pravidla :) jak jsem již avizovala dříve, soutěžit se bude o krém na ruce od Crabtree a Evelyn, tak se nezapomeňte přijít podívat, co jsem si to na vás vymyslela :)

4 komentáře:

  1. Zajimavy tip :). Ja Mary Kay nikdy nemela. Laka me zkusit ten krem, ale ta cena :(. Mozna nekdy :).

    OdpovědětVymazat
  2. ja osobne som tiez nikdy sama nekupovala mary kay, ale vyhrala som jeden vyrobok u katze v giveaway a rozmyslam ze nan napisem recenziu :) naozaj sa mi paci, ale ked som sa pozerala na cenu, tiez sa mi moc nepozdavala ... sama by som si ho asi nikdy nekupila :D

    OdpovědětVymazat
  3. To je to, za takovou cenu bych si prostě přípravek, který jsem ještě nikdy neměla možnost vyzkoušet, nekoupila...:-/ je to začarovaný kruh! Těším se na giveaway!!

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty