pondělí 11. června 2012

řasenka Oriflame relevation mascara

pěkný den, dnes přináším pár obrázků a slov o řasence od Oriflame - relevation mascara. Řasenku jsem zakoupila v akci za cca 80,- Kč, musíte uznat, že takovou cenu jsem nemohla nechat bez povšimnutí.

řasenka slibuje následující:
Řasenka vytváří úžasný
vějířový efekt, který půvabně zvýrazní hloubku a krásu očí. Speciální kartáček dokáže oddělit a zvýraznit i tu nejmenší řasu perfektním množstvím pigmentu. A to úplně bez slepování!
Prodává se v černém a zeleném odstínu. Já jsem zakoupila tradiční černou variantu.

jak řasenka vypadá:
řasenka má neuvěřitelně subtilní kartáček! Když jsem ji poprvé otevřela, tak jsem se až lekla :) kartáček je kromě toho také velice hustý, štětinky jsou kraťoučké a hodně nahusto u sebe.




S řasenkou se mi pracuje hůř něž s obyčejnými řasenkami, ale jde zřejmě jen o cvik. Dobře se mi s ní malují spodní řady, s horními je to horší. Co se týče efektu, neřekla bych, že mám z řas nějaké extra vějíře. Myslím, že už jsem měla i pěknější řasy, nicméně i tak je výsledný efekt pěkný. Řasy se příliš neslepují, dají poměrně pěkně rozčesávat, malým kartáčkem se člověk dostane i do vnitřního koutku oka. Co se výdrže týče, nezaznamenala jsem problém, nekonalo se ani rozmazávání, ani opadávání, ani žmolky na řasách.
Řasenka pěkně pouští i při odličování teplou vodou, nedělá čmouhy pod očima.

výsledný efekt:


A co vy? Máte s řasenkou nějaké zkušenosti? Na jakou řasenku se teď chystáte?? Budu ráda za dobrý tip! :)

pěkný den, Meduňka

5 komentářů:

  1. Kdybys mrkla, tak odletím, to je jasný!!! Krásná očka a řasy jakbysmet!

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou teda řasiska :D :), za mě je to teda moc, jak pavoučí nohy, ale oči máš krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidíš, to mě nenapadlo, já jsem si zase říkala, jak je to nevýrazné, ale to je tím, že je ta fotka dost velká, pak to vypadá jinak než naživo...ale je taky pravda, že jsou ty řasy po této řasence takové jakoby tvrdé, trčavé :)

      Vymazat
  3. ja som mala uz viac riaseniek od oriflame a musim povedat, ze su standardne dobre, snad ani jedna nebola taka, ze by sla rovno do kosa. prevazne maju vyborne hrebienky/kartaciky a nanasaju primerane mnozstvo riasenky a pekne rozcesavaju. myslim ze riasenky, ktore neurazia, ale ani nejako neohuria ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné dlouhé řasy máš... :) Já jsem si teď dovezla z výletu z Drážďan řasenku Kiko a ta je teda perfektní.

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty