čtvrtek 28. června 2012

balení = mučení

pěkný den, musím se přiznat, že balení je pro mě mučení. Absolutně  nevím, co do těch kufrů narvat, když už napíšu seznam, tak ho založím a nikdy nenajdu. Když napíšu náhradní, tak se pokouším zabalit.... jenže trvá mi to věčnost, mám to rozbalené a roztahané už 3 dny, všude je binec, potřebuju všechno, co doma mám a nejvíc to, co nemůžu najít. Dnes jsou to v mém případě karty - hrací karty a u nich kostky, beru si je každý rok, jenže tento rok se mi prostě někam zatoulaly, to bude tím, že jsem v zimě stěhovala a prostě nevím, kde co je, pokud to nepoužívám den co den.... a ty karty můj mozek vnímal naposledy někdy v září loňského roku, kdy jsem je mastila s mamkou na terase....
A té kosmetiky, co potřebuju....až se stydím....makeup, zdravíčko, bronzer (který jsem si pořídila dnes a neumím jej použít), rozjasňovač, BB, BB, (ano, opravdu tahám 2, to není překlep), řasenku, rtěnku, tužky na oči - bílou, stříbrnou, šedou, tužku na rty, jelení lůj, pudr, korektor (2x), teď si uvědomují, že jsem zapomněla na lesk na rty, to musím napravit; pak takový ten malý set na úpravu obočí, ořezávátka, štětce...

tímto to začalo....tak se to zvrhlo a teď se to dá počítat na kila...ještě, že neletím


lecitinová maska je po slunění nezbytná

O praktických věcech jako kolíčky na prádlo, jar, prací prášek, cestovní žehlička....o tom snad ani mluvit nemusím, to budu hledat zítra, tedy několik málo hodin před odjezdem....
Co tedy zatím mám, jsou peníze, i když ty v tom bordelu též lehce založím a kartičky k cestovnímu připojištění.

A když už jsme u těch peněz..... minule jsem se vydala do Vídně a místo eur  jsem si vzala 300 kun....přišla jsem na to v okamžiku, když jsem držela v ruce zmrzlinu a zmrzlinář cosi protestoval proti měně, kterou jsme platila.... tak mu říkám, joooo to máte blbý, ja nic jinýho nemám, naštěstí byl chlapík chápavý, ukázal mi cestu k bankomatu, já za drahý peníz vybrala, abych mohla zaplatit :) Tak bůh ví, s jakou měnou se do ciziny vydám teď :)

A o tom, že jedu na dovolenou s největší špejlí v našem regionu, která je nejen hubená, ale na hlavě jí drží účes od kadeřnice neporušen asi 5 dní, je krásná i bez líčidel, navíc vtipná a všeobecně nadaná....to vám povím příště.....to už budu zřejmě bez partnera, protože až ten rozdíl uvidí, tak prozře, vezme ten zabalený kufr a odstěhuje se zpět k mamince :D

vaše umučená Meduňka

6 komentářů:

  1. Užij si dovolenou Meduňko :-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuju Evelin, pokusím se :)

      Vymazat
    2. Určitě!!! Odpočívej, oslav narozeniny, relaxuj, čerpej nové síly a usilovně na nás mysli :-)

      Vymazat
  2. Užij si dovolenou, taky mě čeká dovolenkové balení a už teď se toho děsím :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to jsme na tom stejně! :D vždycky když někam jedu, sbalím si sebou pomalu celou koupelnu! :D

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty