úterý 19. června 2012

novinka

pěkné odpoledne všem,
chci se moc omluvit, že jsem teď delší dobu nepřispívala...
1.) jsem nemocná a několik dní jsem prospala
2.) nešel mi několik dní internet :)
to je kombinace roku teda!

Než se mi podaří sesmolit nějaký smysluplný článek, přidávám fotku naší nové sedačky! Konečně to u nás doma začíná vypadat jako u lidí a mám z toho radost. I kocour si musel sedačku pořádně vyzkoušet, očuchat a proklepnout! :)



mějte pěkný den a neuvařte se! Meduňka

10 komentářů:

  1. Jééé, mam stejnou kočičku!:) Taky se zařizujete? Znám tu chvíli, kdy přinesem domu něco novýho a kočky musí být hned u toho:D Včera jsme přinesli akvárko a místo rybiček se v něm "uhnízdily" naše dvě kočky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, tak trochu dozarizujeme, já už tady bydlím 10 let, dřív jsem bydlela v byte s brachou a bylo to spis takovy doupe studentsko-hracsky, ted se z toho snazim udelat plnohodnotny byt, takze na kulecnik jsem nechala udelat desku, abych mela alespon u ceho jist, skrine jsem si nemalovala a nechala vyrobit, dvojpsacistul :) zacina se to pekne rysovat :)

      Vymazat
  2. Jůůůů, no tak ta je fakt moc hezká!!! Líbí se mi!!! Úplně bych se na ni posadila, hodila nohy nahoru a uvařila si kávičku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, dlouho jsem nemohla sehnat tu sedacku, tahle se mi moc moc líbila, ale vyrábeli ji jen veeeelikou, takze jsem půl roku cekala, nez byla firma ochotna mi ji zmensit a udelat na miru.... ale vyplatilo se. Jeste bych chtela na ten taburet udelat konferencni stolek, ktery by jej cely prikryl a tabret by se vyndaval jen, kdyz by jej bylo treba, aby se usetrilo misto a pekně to vypadalo

      Vymazat
  3. môzem sa spytat co je to za sedacku, je dokonala :) prave prerabame tak sa asi inspirujem :D tiez mame cice mice az tri, takze onuchavanie poznam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to sedačka od firmy fagus.
      http://www.fagus-nabytek.cz/13401/petra/
      původně je ještě hezčí, jen já nemám tolik místa :)

      Vymazat
  4. krasna sedacka, presne moj styl :) a cica je teda poriadne velka a krasne hunata, hotovy tiger ;)

    OdpovědětVymazat
  5. No, ne, že by ten gauč byl ošklivý, naopak, je moc hezký, ale na mně je teda strašně maličký, já se ráda rozvaluji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) nam to stačí, my stejne jsme zvykli u telky sedet u PC a mame ji jen jako kulisu a kdyz chceme vecer neco sledovat, tak vlezeme do loznice a koukame z postele, tam jsem si poridila vetsi televizi nez do obyvaku :D my to mame doma cele nejake zvrhle :D navic se da gaucik roztahnout dopredu a to je pak super povalenicko :)je urcen spise pro navstevy, bo zatim si nemela pripadna navsteva kam sednout :)

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty