neděle 10. června 2012

meruňkový peeling + mužské tlachy nad kosmetikou

pěkné nedělní odpoledne přeji, no, kéž by pěkné, protože u nás už je několikátý den pěkně ponuro, šedo, hnusno, ne příliš teplo, každou chvíli prší, no a já jsem z toho ospalá, nevrlá, soplím, kašlím, koleno stále stávkuje, takže si tak pokulhávám, popajdávám, už mě z toho pajdání začala bolet i záda, nemám chuť se ani namalovat, což je neobvyklé a doufám, že dnes nikdo nenavštíví naši domácnost, bo do vzhledu člověka - navíc něžné ženy mám dost daleko.

Včera večer jsem zahřívala ve vaně své prokřehlé zmoklé tělo, můj drahý milovaný seděl na prádelním koši a prohlížel si všechny ty moje koupelnové propriety, otvíral je, čichal k nim a komentoval, měla bych mu asi poskytnout pár výrobků k recenzi, to bychom se milé dámy asi dozvěděly moudra....

Jednou z očichaných věcí byl i meruňkový pleťový peeling od Freeman.

pro méně bystré je to ten výrobek úplně vlevo :)

Jedná se o hloubkově čistící peeling, který by měl stahoval póry a zjemňovat pleť.  Peeling obsahuje extrakt z meruňky, vitamíny C a E, drobné částečky ze skořápek vlašských ořechů. Přírodní složky by měly zajistit celkové zlepšení stavu pleti (vyhlazení povrchu, zjemnění, vyživení .... ) Pleť by po použití měla zářit svěžestí.....

Prosím vás, co si budeme povídat, něco na ten výrobek napsat musí, nicméně některé popisy v člověku méně racionálně uvažujícímu mohou vyvolat dojem, že se propeeeeelinguje až k novému obličeji....takže to uvedu na pravou míru: nový obličej se nekoná! Pokud potřebujete více než odstranit odumřelé buňky a potěšit se příjemnou vůní - pokud doufáte v celkovou proměnu žába - princezna, nemusíte vůbec číst dále....

Peeling má velice příjemnou konzistenci -takovou hutnější krémovou, nikam nestéká, dobře se s ním pracuje, dle instrukcí by se měl obličej a dekolt masírovat tímto krémem 1 minutu a to maximálně 3x týdně. V krému jsou na první pohled patrny peelingové částečky, které jsou maličké, docela jemné, nijak mě na obličeji nedřou, nejsou ostré a nepříjemné.





Co mám na tomto peelingu velice ráda je jeho parfemace, vůně meruněk je mi velmi příjemná a sympatická. Že se jedná o meruňkovou vůni poznám i já se svým nevyvinutým čichem.

Pleť je po použití peelingu hlaďoučká, není podrážděná ani vysušená, nevyskakují mi žádné pupínky ani ekzémy.
Objem přípravku je 150 ml, cena cca 150,- Kč.

Co se týče mého drahého, tak dokonce i on poznal, že se asi bude jednat o peeling, protože prý to obsahuje "nějaké šudlíky" ,přípravek mu taktéž voněl, ale používat by ho nechtěl!:)

sypké oční stíny - tento výrobek kupodivu poznal, otevřel je a říka: "to znám, to se dává na oči.... taky by se to mohla nasypat do ještě vlhkého laku na autě, byla by z toho metalíza....pěkně se to třpytí!"

BB krém - konzistence je dle "odborníka" dobrá, parfemace ujde, nechápe však k čemu to je...nerozetřené je to prý tmavé a bylo by to na obličeji vidět, když se to rozetře, tak to zase není vidět vůbec, takže fakt nechápe smysl tohoto zkrášlovadla

face primer - tak toto je záhada - tubička je malá, je to celé bílé, krémovité, k čemu by se to mohlo hodit neví, takže to bude asi cestovní lubrikační gel!

makeup - tak toto je ještě větší záhada, protože to vypadá stejně jako ten lubrikační gel vedle....ale má to tmavou barvu... tak to bude asi lubrikační gel pro černošky, jen teda nechápe, co to dělá u nás doma :D

pěkný zbytek dne, Meduňka


9 komentářů:

  1. Cestovní lubrikační gel?! Já umřu :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  2. :D tak můj přítel je to samé :DD

    OdpovědětVymazat
  3. tak to mě dostalo :D totálně :d LUBRIKAČNÍ GEL PRO ČERNOŠKY:D:D:D:D

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem se skvěle pobavila :D:D make-up = lubrikační gel :D:D

    Lil

    OdpovědětVymazat
  5. Hééj :D:D Tak to jsem se zasmála :D:D Prosím prosím, víc takových "recenzí" :D:D nejlépe na všechny produkty které doma máš :D

    OdpovědětVymazat
  6. Meruňkový peeling mám od Yves Rocher a jeho vůni naprosto zbožňuju! Jinak jsem se nad článkem docela pobavila, tahle mužská moudra jsou k nezaplacení :D

    OdpovědětVymazat
  7. Hahaha, to je úžasný :) Můj muž zas všechno uzavře s tím, že se stejně nemusím malovat, protože mě to sluší i tak :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty