úterý 5. června 2012

moje nová kabelka

pěkný večer, dnes se vám musím pochlubit s novou kabelkou, kterou jsem dostala dnes v práci. Jedna naše uživatelka mi ji ušila společně s instruktorkou a dokonce mi na ni vyšila úplně sama  obrázek. Já si toho moc moc vážím a přiznám se, že jsem byla úplně dojatá, protože jsem to vůbec nečekala.
No, není to žádný módní hit, to uznávám, ale prostě mě to chytlo za srdce a jsem za ni ráda a prostě jsem vám ji musela ukázat :)



A navíc je velká a vešel se mi do ní dneska celej nákup :) 2 velký jogurty, smetana, ovoce, toustový chleba, šunka.... a to je asi všechno :)

A když už vám ukazuju, jak jsou naši uživatelé šikovní, tak vám ukážu ještě košík, který též pro mě vyráběla ta stejná slečna.

Je šikovná, že! :) Jednou bych si přála mít dost času a trpělivosti, abych uměla šít a plést košíky.... tak snad v důchodu :)

pěkný zbytek večera, Meduňka

14 komentářů:

  1. Kabelka je náhodou hezká. :) A košíček taky, jako pro karkulku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jiste, ze je hezká, je krásná, dokonce i v mých oblíbených přírodních barvách! jen to není modni hit :)

      Vymazat
  2. Kabelka je pěkná, souhlasím s An., to muselo teda trvat, než se to vyšilo :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vyšívání trvalo prý týden.....no já bych to nevyšila za rok!

      Vymazat
  3. Ten košík je DOKONALÝ!!!! Taky chci :-)! A kabelka je krásná! Nejkrásnější na ní je ta ruční práce, moc hezký a osobní dárek!
    PS: Až budu mít trošku čas, tak ti vyšiju obrázek (ale umím jen křížkový steh) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já asi taky umím jen křížkový, ale asi 100 let už jsem to nedělala :)

      Vymazat
    2. To jsme na tom stejně :-D

      Vymazat
  4. Kabelka je krásná, sice bych ji asi běžně nenosila, nějak nemám důvěru ke kabelkám, které nejsou na zip, ale jsou furt otevřen nebo maximálně nějak zapnuté uprostřed (nevím, asi nějaký můj psychický blok :D), ale třeba někam k vodě nebo tak, proč ne? :) Klidně ji nos a peč na nějaké módní trendy :) Paní nebo slečna, co to dělala je moc šikovná, já si neumím ani zašít ponožky :D (no dobře, to bych možná zvládla :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám přesně tento blok taky - nekupuji si kabelky, které nejdou zapnout na zip, dost se bojím o pěnězenku a proč by měl někdo koukat, jestli nosím tampony nebo co mám ke svačině, že :)nedávno jsem viděla několik krásných kabelek u Bati a nekoupila jsem jen kvůli absenci zipu!

      Vymazat
  5. To je krása :) Já mám vždycky z ručně vyráběných dárků hrozně velkkkou radost :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá! O jakých uživatelích je řeč? Chráněná dílna?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. super, teď sem budu chodit ještě radši, jsem totiž (mimojiné) zdravotně sociální pracovník s bakalářem z ucelené rhb :-)

      Vymazat
    2. no vidíš, já jsem mimojiné sociální pracovnice,poradce, projektová koordinátorka projektu ESF :)

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty