středa 20. června 2012

DIY

pěkný den, dneska vám ukážu, jak jsem si poradila s nepraktickou aplikací makeupu revlon colorstay. Právě nepraktická lahvička tohoto makeupu bývá často terčem kritiky ze stran uživatelů tohoto jinak skvělého makeupu. No není to vynález století, prostě jsem jen využila lahvičky od nepříliš krycího makeupu od Oriflame, protože jestli bylo na tomto podkladovém krému něco opravdu úžasného, tak to byla právě jeho lahvička. Pumpička skvěle funguje, dávkuje přesně tolik makeupu, kolik je třeba, funguje naprosto spolehlivě, žádné pumpování na prázdno, stříkance atd, jak jsem zvyklá např. od astor mattitude.

Nejhorší tedy bylo původní lahvičku opravdu pořádně vymýt a zbavit všech zbytků makeupu. Možná, kdybych ji strčila k našim do myčky, tak by to šlo lépe, ale bylo mi nějak líto nádobí :) takže jsem to dělala ručně, vytírala smotanými papírovými utěrkami atd atd, dokud nebylo čisto. Pak jsem jen do této lahvičky přelila makeup. Přesněji řečeno jsem do ní přelila hned dva odstíny a vytvořila si tak svůj unikátní....dala jsem tam tak 2/3 buff a 1/3 ivory....teď mi zbylo hodně ivory a málo buff, tak uvidím, jak s tím naložím, protože už by to chtělo pomalu (spíš rychle) doplnit :)

Jestli tedy znáte někoho, kdo používá makeupy od oriflame a byl by schopen vám darovat starou lahvičku, můžu jen a jen doporučit!!!

Tak já se pro dnešek loučím, jdu se doléčovat a asi už taky dělat něco do práce, protože ona mě ta práce nakonec stejně dožene!

Meduňka

8 komentářů:

  1. Diky moc za tip, zrovna resim co s tema myma dvema revlonama budu delat a jak je smichat :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee, tak to jsem rada, že to bylo nekomu uzitecne :)

      Vymazat
  2. Ty jsi prostě nejlepčejší!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji, ale jestli ty to trochu nenafukujes :D na nobelovku to neni :D

      Vymazat
    2. Na Nobelovku MOŽNÁ ne, ale na nějaký hezký diplom určitě ano ;-)

      Vymazat
    3. diplom čeká Teba a ne jeden :D

      Vymazat
  3. Až budu někdy řešit takovýhle problém, vzpomenu si na tebe. :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty