neděle 26. února 2012

make-up speciál

pěkné nedělní odpoledne,

dnešní pojednání bych ráda věnovala makeupům, které poslední dobou s větším či menším nadšením používám. Jedná se o 6 produktů od 4 značek, všechny makeupy jsou naprosto běžně dostupné, drogerkové + 1 katalogový. Téměř ve všech případech se jedná o nejsvětlejší dostupné odstíny, výjimkou je hned první kousek - Max Factor - Lasting Performace - 101.


Max Factor - Lasting Performace - 101- ivory Beige
je přirozeně jemný tekutý make-up se speciálně vytvořenými silikonovými složkami. Vstřebává přebytečný tuk mastné pleti a zanechává hedvábně matný přirozený vzhled. Díky speciálnímu dotykuodolnému systému zůstávají barevné pigmenty na tváři a nedostávají se na Vaše oblečení.
  • Naprosto přirozeně vypadající make-up i po 8 hodinách
  • Rovnoměrně se roztírá
  • Neparfémovaný
  • Neucpává póry
  • Vhodný i pro citlivou pleť (oficiální text www. maxfactor.cz)
mé hodnocení: v současnosti můj nejoblíbenější produkt a to i navzdory tomu, že mi barevně sedne nejméně - je šmrnclý do oranžova, což já rozhodně nepotřebuji, ale když se dobře rozetře, není to tak dramatické. Dle mého mínění velice dobře kryje, dlouhodobě zmatňuje, vydrží na obličeji celý pracovní den, není téměř potřeba opravovat. Mrzí mě, že není vybaven UV filtrem, ten bych ocenila!!!
objem : 35 ml, cena: 220 - 400 ,- kč

V současnosti mám v plánu objednat  si odstín 100 - Fair, který není v drogeriích dostupný. Objednávat budu na parfums. cz, odstín bude naskladněn na začátku března.

Dermacol - Matt Control - 1 - Pale
Jedná se o zmatňující make-up kerý by měl zamezit lesku pleti na cca 18 hodin. Dále slibuje snížení viditelnosti pórů, bezvadně vyhlazenou, svěží pleť.
mé hodnocení: vyzkoušela jsem jen několikrát, mám z něj rozporuplné pocity. Na jedné straně je pěkný odstín, příjemná parfemace,  dobrá roztíratelnosti, na druhé straně jsem si rozhodně nevšimla těch vyhlazených pórů, naopak bych řekla, že póry bijí do očí a o tom dlouhodobém zmatnění bych si taky dovolila nesouhlasit. V případě, že máte někde na obličeji sušší místa, tak pozor - já mám teď odřený nos od rýmy a make-up všechny ty šupinky neuvěřitelně zvýraznil!!! Dokud jsem jej nenanesla, tak jsem ani netušila, že se mi kolem nosu loupe kůže! Někde na netu jsem se dočetla, že by měl být tento produkt dokonce hydratační, no tak to nevím, nevím...
Určitě jej budu ještě zkoušet a dám mu šanci, nicméně můj favorit se z něj už asi nestane.

Balení je pěkné - ve skle s pumpičkou, nicméně "díky" sklu je poměrně těžký, takže nic do kabelky a zbytky asi půjdou dost těžko ven... Opět postrádám UV faktor. Myslím, že UV by mělo být v dnešní době již neodmyslitelnou součástí všech krémů a make-upů.
objem: 30 ml, cena: +- 250,- kč

Oriflame - Giordani Gold - Adaptive Foundation - Porcelain
Lehký podkladový krém s delikátní texturou se snadno roztírá a bezvadně splyne s individuálním barevným tónem vaší pleti. Mikropigmenty inspirované půvabem opálů se postarají o hladké, přirozené líčení, které zůstane bezvadné až na 8 hodin. Oblíbíte si jeho hydratační složení a bezvadný, nenápadný efekt. (www. oriflame.cz)

mé hodnocení: příjemná parfemace, velice snadno se roztírá, což však považuji za veeeelký problém je krytí, tento make-up totiž nekryje a tím nemyslím, že kryje málo, tím myslím, že nekryje vůbec!!!Tento make-up se tak vpije do pleti a tak splyne, že po něm nezůstane na obličeji snad nic, já nevím, zřejmě se hodí pro majitelky bezchybné, perfektní pleti, ke kterým se já bohužel neřadím :(

objem: 30 ml, cena: 400,- kč

Astor - Mattitude HD - 001 - Ivory
Unikátní kombinace mikromletých pigmentů a miniaturních skleněných perliček obsažených ve vylepšeném složení napomáhá zamaskovat nedokonalosti pleti, redukuje viditelnost pórů až o 70 % a zamezuje lesknutí pleti. Nevysušující gelová textura pleť hydratuje, vyhlazuje a zanechává ji dokonale pružnou a svěží. Vaše pleť je chráněna před antioxidanty a navíc díky ochrannému faktoru SPF 22 také před nepříznivým působením slunečních paprsků. Z přirozeně matné pleti se můžete těšit celých 16 hodin. Make-up Mattitude HD se kromě hig-tech technologie pyšní také svým vysoce kvalitním balením. Make-up je opatřen pumpičkou, která se snadno používá. Celkový dojem tohoto elegantního balení je velice ženský a moderní. (www.coty.cz)

mé hodnocení: tento make-up se na špici mých oblíbenců držel několik let, dobře se roztírá, má příjemnou konzistenci, vyhovující odstín, nevytváří masku a hlavně obsahuje UV faktor - 22! Nesouhlasím s tím, že pleť zůstane matná 16 hodin, to je absolutní nesmysl. I během dne je potřeba jej lehce přepudrovat, zvláště v létě.... nicméně já jsem s ním spokojená. Myslím, že max factor lasting performace určitě kryje i matuje líp, nicméně pro letní měsíce je vhodnější Astor a to hlavně kvůli tomu UV faktoru. Můj oblíbený krém totiž UV nemá a dávat na obličej pod make-up ještě opalovací krém, to není můj sen.
K čemu mám velké výhrady, to je jejich vychvalovaná pumpička, ta už se mi několikrát rozbila, takže jsem se do balení musela všelijak dobývat, nadávala jsem jak špaček.... tuším i proto, že jsem byla na něj naštvaná kvůli pumpičce, jsem si jednou pořídila ten Max factor a polepšila jsem si :)
objem: 30 ml, cena: 299,- Kč


Astor - Skin Match - 100 Ivory
Skin Match představuje novou generaci make-upů, které se bezchybně přizpůsobí pokožce. Dokonale splyne s texturou a tónem Vaší pleti a zůstane stejně unikátní jako otisk Vašeho prstu. Skin Match se stane neviditelným, aby odhalil Vaší přirozenou krásu. Vaše pleť bude zářivá, hebká a naprosto perfektní po celý den. S make-upem Skin Match se budete cítit a vypadat skvěle. Inovativní a elastická gelová textura na bázi vody se lehce roztírá a vyhlazuje pokožku, kterou zanechává přirozenou a hebkou. Toto gelové složení pomáhá udržovat více než 45% vody, díky čemuž bude Vaše pleť svěží, vláčná a hydratovaná. Navíc Skin Match obsahuje gelové elastomery, které pomáhají vyhlazovat povrch pokožky a rozptylují světlo tak, aby vynikl přirozený jas pleti. Nedokonalosti budou precizně skryty, aniž byste musela maskovat či zmatňovat svou pleť. Tyto elastomery, spolu s gelovou texturou na bázi vody a bio-fúzními pigmenty, přinášejí sametový výsledek, který pozvedá přirozený vzhled Vaší pleti. Dlouhotrvající make-up Skin Match nejen podtrhuje Vaši přirozenou krásu, ale zároveň chrání pokožku díky ochrannému faktoru SPF 20. Je dermatologicky testovaný a neobsahuje žádné olejové báze. Vaše pleť tak může dýchat a nedochází k ucpávání pórů. (www.coty.cz)

mé hodnocení: konzistence poněkud tekutá, odstín není špatný, výrazná parfemace by mohla někomu vadit, já mám špatný čich, i přesto jej cítím dost, takže je to asi síla :) Pozitivně hodnotím UV filtr 20! Bohužel tím kladné hodnocení končí - absolutně nesouhlasím s tím, že přípravek dokonale splyne s texturou a tónem pleti, o nějaké neviditelnosti nemůže být ani řeč!!! Nevypadá špatně, nedělá masku, nicméně neviditelnost je opravdu nekoná, to básník firmy coty opravdu přehnat :) Na moji mastnější pleti se make-up poměrně rychle leskne, musí se opravovat během pracovního dne hned několikrát, no prostě není to značka ideál.
objem: 30 ml, cena: 299,- kč

Max Factor - Smooth Effect Foundation - 45 - Creamy Ivory

Tajemství make-upu Smooth Effect Foundation pro rovnoměrné krytí a hebkou pleť tkví v inteligentní formuli SkinTone, která obsahuje stabilizátory vlhkosti, které pleť hydratují a vyhlazují její texturu, takže pleť je pak jemná a hebká. Pigmenty nepropouštějící světlo pomáhají zakrýt nedokonalosti pleti, jako jsou rozšířené póry a jiné drobné vady, čímž vyrovnávají a zjemňují vzhled pleti, která díky tomu působí svěže a odpočatě.
Smooth Effect Foundation od MAX FACTOR je vhodný i pro citlivou pleť a pleť se sklony k akné, protože neucpává póry. (www.maxfoctor.cz)

mé hodnocení: nejsem z něj nadšená, barva mi úplně nesedí, ale není to žádná tragédie, něco zakryje, parfemace nic moc, pokud je mi známo, neobsahuje UV filtr, což mi však vadí ze všeho nejvíc je to, že mám po aplikaci za chvíli pocit, jako bych měla obličej lepkavý, takový nepříjemný na dotyk. Navíc jej musím za den několikrát upravovat, no nevím, poslední dobou mi jen straší v poličce, asi mu dám ještě šanci, ale moc se mi do toho nechce. Docela mě to mrzí, protože jsem měla při koupi pocit, že to bude bomba...no a není!
objem: 30 ml, cena: +- 300,- Kč.

Ještě musím dodat, že pod všechny make-upy dávám zmatňující bázi od Astoru mattitude!

Doufám, že vám byly některé moje postřehy užitečné a že mi dole v komentářích doporučíte zase vy nějaký super make-up!

Já se odeberu ke dřezu,kde se pokusím vydrhnout všechno, co jsem zaliskala při pečení buchty (piškot, pudinkový krém, bebe, čkoláda)...proč já to vůbec dělám???? člověk se u toho nadře, zašpiní, co může, pak to "sežere" a nakonec si nadává, že se nevejde ho kalhot....

Vaše Meduňka

3 komentáře:

  1. Tu BeBe buchtu miluji, ač na sladké moc nejsem, tak tahle je fakt mňam :)
    Jinak nejlepší make-up, co jsem zatím měla byl Revlon Colorstay. Ač jsem byla po prvním nanesení trochu v rozpacích a říkala si, proč tohle všichni tak obdivují, tak po chvíli si jakoby sedl a krásně splynul s pletí, vyhladil i jemné vrásky a vůbec nezvýraznil póry, naopak. Krytí má asi tak střední a vůbec se neotírá. Vydrží neskutečně dlouho, celý den vypadá víc než dobře :) Ten určitě můžu doporučit, stojí za vyzkoušení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super tip na ten MF, nenapadlo mě, že na parfums.cz to budou mít :-) Jen od března chci zase začít se solárkem, tak uvidíme, zda mi pak nebude ta 101čka vyhovovat...

    A prosím oddělej si to otravný ověřovací slovo u komentářů ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já sem nevěděla, že ho tam mám :D jestli přijdu na to, jak ho dat pryč, tak to udělám :) díky zaupozornění, taky ho nemám ráda.

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty