pondělí 13. února 2012

Moje každodenní večerní snažení :)

tak, nakonec jsem se rozhodla vzít to tak nějak  postupně a seznámit vás po těch ranních i se svými večerními kosmetickými rituály.
Jelikož mám po večerech podstatně více času na kosmetické hrátky než při ranním úprku vstříc kanceláři, není moje péče o pleť zase až tak jednotvárná. Ovšem hodně záleží na mém duševním a fyzickém rozpoložení.
Základ mé večerní toalety tvoří tyto produkty:


Při koupeli používám v současnosti nejraději :
šampon klorane na barvené vlasy - mám pocit, že se přeliv mnohem méně vymývá než dřív, ale možná je to jen můj subjektivní pocit. Každopádně mám po něm vlasy příjemné na omak, příliš neelektrizují, nejsou zplihlé ani mastné. Šampon dobře pění, pěkně voní. Jsem s ním spokojená. Myji vlasy obvykle každý den, s tímto šamponem občasně snesu umytí obden, ale to teda musí trakaře padat, abych si ty vlasy neumyla.

Maska gestil wonder - objevila jsem tuto masku asi před měsícem, pořídila jsem si ji na základě doporučení, která jsem četla na omlazení a nelituji. Lituji jedině toho, že jsem si ji koupila v předraženém obchodě s kadeřnickými potřebami, kde mě vyšla o 100kč dráž, než bych zaplatila přes internet. Nicméně to je blbost kupujícího :) v tomto případě tedy blbost moje! :) Co k tomuto zázraku dodat, myslím, že už všichni dobře ví, o jaký produkt se jedná, že je všemi milovaný a vychvalovaný. Mám po něm příjemné vlasy, hebké, kupodivu je nemám ani zatížené a nemastí se mi víc než bez jeho použití. Používám místo kondicionéru po každém mytí - tedy obvykle denně.

malinový tělový peeling od oriflame - voní jako hrnek plný malin, pokožka je po použití příjemně hladká, bez poškrábání a podráždění. Prostě klasika, neurazí, nenadchne. Mycí gel aroma ritual čokoláda s pomerančem od dermacol - na fotce není, teprve včera jsem doplnila zásoby. V současné době je to moje úplně nejnejumývadlo! Ta vůně je naprosto věrohodná, dost mi ten gel připomíná čokoládu lind, kterou jsem koupila včera - vánoční edice - s pomerančem a lískooříškovým krémem; taková zvláštní chuť.

tělové mléko dermacol - vůně čokolády a pomeranče. Jsem na nanášení tělových mlék tak trochu lempl, nechce se mi, ale tuhle vůni jsem si zamilovala, tak se mažu ráda. Dobře se vstřebává, nejsem po něm mastná ani ulepená. Takže opět doporučuji.

alverde čistící gel - na obličej - viz. článek o ranní rutině :) netřeba dlouze opakovat.

čistící bylinný gel SALT od nobilis tilia - dočišťuji obličej, nanesu na odličovací tampon a nanáším. Po aplikaci je obličej nádherně vypnutý, jemný, prostě mňam. Jsem moc spokojená. Gel obsahuje sůl z mrtvýho moře či odkud a působí úžasně na všelijaké exémy atd. Dříve se dal gel koupit v maxi 500ml balení, který vycházelo neuvěřitelně levně - teď už bohužel není k mání. :( škoda

balzamický krém ELIZABETH od nobilis - jedná se o krém s kozí syrovátkou.
popis výrobce: Balzamický krém pro normální, citlivou a suchou pleť obsahuje kromě přírodního základu a také kozí syrovátku, která je skutečným elixírem v péči o vaši pleť. Vypíná pokožku, je vhodná na citlivou až dermatózní pleť a působí také proti akné. Zmírňuje podráždění pleti, podporuje vlastní přirozené funkce pokožky, reguluje pH a obsahuje nepřeberné množství bioaktivních látek jako jsou vitaminy, minerály, nenasycené mastné kyseliny a bílkoviny. Svými účinky navrací pleti svěží, rozjasněný a mladistvý vzhled.
moje hodnocení: mám už třetí balení, z čehož lze usuzovat, že jsem spokojená. Minule mi však krém po 5ti dnech zezelenal a to jsem jej skladovala ve tmě při cca 18ti stupních. Dostala jsem před 14ti dny vyreklamovaný nový kus, zatím s nedůvěrou čekám, jestli taky nezplesnivý :) Jinak jsem spokojená s parfemací, se vstřebáváním, s tím, jak krásně zklidňoval pleť i při exemech - i díky jemu a gelu salt jsem už dlouho neměla výsev exemu, takže doporučuji.

krém AHA glyco hyal - obsahuje cca 14% kyselinu glycolovou; funguje jako chemický peeling, zjemňuje pleť, vyhlazuje jemné vrásky, bělí jizvičky; používám tak obden, jsem moc spokojená. Cena je v poměru k objemu dost příznivá, zatím nepozoruji žádné dramatické olupování pleti a to krém používám několik měsíců. Výrazně se mi zlepšil povrch pleti. Opravdu doporučuji.

skořicový gel na celulitidu od TOPVET - používám na stehna a břicho bezprostředně po koupeli. Miluju to prohřátí, člověk ví, že žije :D Ve spojení s vacushape se mi moc moc zlepšil povrch stehen....než jsem se na to vykašlala...teď začínám znova.

samozřejmě sem tam použiju i masku - obvykle Tariku - viz. článek o tarice akné. nebo obličejový peeling od avene.

Toť základ mého večerního kosmetického snažení :)
Přeju pěkný večer a těším se příště.




6 komentářů:

  1. Ten sprchový gel od Oriflame se chystám si objednat, na vůni malin se moc těším :) Ten od Dermacolu s čokoládou mě taky lákal, ale nakonec jsem koupila ten pistáciový, mám ráda pistáciové příchutě a přišla mi to jako neobvyklá vůně pro sprchový gel a to já ráda :) A masku gestil wonder se taky chystám si pořidit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já pistácie nemusím, tak jsem ho ani neovoněla, ale kdesi sem nedavno cetla, ze Cesi prevysuji ostatni evropany v konzumaci pistacii a oblibe pistaciovych prichuti az o nekolik kg rocne na 1 cloveka, coz je zajimava informace :)

      Vymazat
  2. Gestil wonder mám ráda, je to takový malý zázrak. Hrozně se mi zalíbil ten tělový peeling od Oriflame, možná že ho i vyzkouším :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Moc díky za tipy, jsou velmi užitečné :) Ten gel od Topvetu mám taky, ale jsem liná se s ním mazat:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. každý pohled na moje šílená stehna je mi motivací mazat, mazat a mazat :D asi to nemáš zapotřebí!

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty