sobota 11. února 2012

sobotní nákup

pěkný večer všem,
měla jsem sice v úmyslu věnovat dnešní příspěvek dekorativní kosmetice, ale rozhodla jsem se podělit s vámi o pár nových kousků, které jsem si přinesla včera a dnes z drogerie :) a můžu říct, že za skvělé ceny! :)


Včera odpoledne jsem se cestou na "rodičovskou schůzku" zastavila v DMce, abych si trochu vylepšila náladu - a povedlo se! Pořídila jsem si:
  • úžasně voňavou pěnu do koupele Balea s marulovým oleje a mléčnými proteiny. Přiznám se bez mučení, že netuším, co je marulový olej, nikdy jsem o marule neslyšela, nicméně nepochybuji, že bude mít jistě nesmírně blahodárný vliv na tělo i mysl :) Pěny je 500 ml a stála cca 50 kč, nevím přesně.
  • lak na nehty essence - průhledný lak s miniaturními třpytkami - neurazí, nenadchne, ale na zvednutí nálady  značka ideál!
A dnes jsem si z města z rossmanna přinesla:
  • pleťovou vodu mátovou - ALTERRA - tento měsíc ji projde expirace, tak byla ve slevě za 15,9 Kč -myslím, že na vyzkoušení úplně stačí. Zatím jsem od alterry nikdy žádný produkt nekoupila, tak jsem zvědavá.
  • pěnu na čištění pleti - ALTERRA - taktéž mátovou na mastnou pleť- rovněž za 15,9 Kč a expirační doba až do dubna. Vyzkoušela jsem cca před hodinou, pěna krásně voní po mátě a tuším i čajovníku. Obličej jsem pak musela ošetřit ještě jarishem, aby nebyla pleť napjatá...jinak zatím nemám výtky, uvidíme, jak se bude pěna jevit po nějaké době užívání.
  • top lak od essence - slyšela jsem na něj chválu od Petry z lovely hair, tak jsem se rozhodla jej vyzkoušet; zkouška je naplánována prozatímně za zítřek
  • gelová linka essence - fialová + štětec na aplikaci oční linky - hned jsem musela vyzkoušet, krásně se nanáší, barva mi vyhovuje, velice dobře drží a odolává vlhkosti. Před cca 2lety jsem si gelovky i štětec koupila od oriflame,ale darovala jsem je dál...někdy se člověk zbavuje výrobků bezhlavě, tak pozor na to! :)
Musím se přiznat, že mě každá koupě nových šminek, šmuků a podobných záležitostí vždy neuvěřitelně potěší. Asi tak moc jako mého přítele těší šampon a vosk na auto :D

Jak jste na tom vy? Máte nějakou zkušenost s výrobky Alterra a slyšeli jste už o marulovém oleji? Nebo trpím trestuhodnou neznalostí jen já?

Přeji pěkný zbytek večera.

4 komentáře:

  1. jo tak ty linky fialové jsem si za třicet taky musela koupit. ale trošku lituji. ty moje jsou strašně tekuté, takže musím namáčet štěteček asi desetkrát než vymaluji jedno oko... ale ta barva je tak boží, o to víc mě to mrzí.

    OdpovědětVymazat
  2. z toho si nic nedělej, ty moje zase už byly poslední a kdosi do nich už hrabal ...ale vyzkoušet sem to musela :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tu vodu Alterra jsem si taky koupila a jsem s ni celkem spokojena:) Ale jeste jsem si koupila od stejne znacky pletove mleko, to je tusím jasmínové a to bych teda doporucit nemohla. Vune neni moc lakava!
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Essence je nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty