středa 8. února 2012

přírodní deodorant

pěkný den všem, 
dnes jsem se rozhodla seznámit vás s čistě přírodním deodorantem. Jedná se o produkt, který se chlubí známkou BIO a certifikátem HCS, což znamená, že není testován na zvířatech a nejsou v něm použity ani ingredience, které by na zvířatech testovány byly. Tento deodorant je parabenů, syntetických barviv, či škodlivých chemikálií prostý. Osoby, které si potrpí na přírodní kosmetiku si tento produkt jistě oblíbí. Dále z něj budou nadšeny všechny milovnice levandule, neboť deodorant opravdu voní jako levandulový záhon :)



Moje zkušenosti s tímto výrobkem jsem velice pozitivní. Účinkuje opravdu celý den, spolehlivě zabraňuje zápachu, nedráždí moji pokožku. Nedokážu odhadnout, jak spolehlivě bude fungovat v letních měsících, ale zatím jsem opravdu spokojená. Nejvíc nadšená jsem z vůně, ta je pro mě vskutku nepřekonatelná. Dříve jsem používala deodoranty garnier, které byly pro mě vždy the best, tento přírodní výrobek jim myslím může směle konkurovat.
Co se ceny týče, 129,-Kč je myslím přijatelná cena, i když dokážu si představit, že pár desetikorun dolů by nikoho neurazilo :)
Pokud vím, je k dostání rovněž ve formě roll onu, který neobsahuje alkohol, ani chlorid hliníku.

Firma Jason vyrábí taktéž vlasovou kosmetiku, kterou bych také ráda vyzkoušela, pokud s ní máte zkušenosti, ráda si je přečtu dole v komentářích.

6 komentářů:

  1. Já jsem od Jasonu kdysi taky něco zkoušela, ale nemůžu si vzpomenout co :D Možná nějaký vzorek krému a možná i šampon, ale asi mi to moc nevyhovovalo. Každopádně ten deodorant by stál za zkoušku :)

    OdpovědětVymazat
  2. souhlasím, za zkoušku rozhodně stojí, já jsem si ho vybrala hlavně kvůli té levandulové vůni, jinak jsem o té značně vůbec nic nevěděla a ani jsem ji dosud nijak víc nezkoumala, zatím toho mám na vlasy dost, ale možná jedno...

    OdpovědětVymazat
  3. Všude je na něj jen samá chvála, tak jsem neodolala a přihodila si ho včera při objednávání do košíku. Jsem zvědavá jak dopadne :) Jinak šampóny od Jasonu jsem měla doma, ale bohužel se ukázalo, že jsem alergická ehm asi na aloe vera, takže musely jít o dům dál. Tak bohužel moc neporadím, ale vypadaly fakt úžasně, škoda :)

    OdpovědětVymazat
  4. Deodorant vypadá dobře :) Kdepak ho kupuješ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja ho kupuju na www. cestyprirody.cz, jsem tam spokojena, zbozi je krasne zabalene, rychle je odeslano, pribaleny vzorky... maji siroky sortiment ayurvedskych potravinovych doplnku, coz ja rada :)

      Vymazat
  5. Jason? To vůbec neznám! :) Musím se přiučit!

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty