středa 15. února 2012

Moji nejoblíbenější FLER prodejci

Asi před rokem jsem propadla FLER manii :) Už si ani nepamatuji, jak jsem toto úžasné tržiště našla, tuším, že jakousi šťastnou náhodou. Kdybych spočítala, kolik mých těžce vydělaných dukátů putovala na konta fler prodejců, asi bych se divila ...a asi i lekla. A proto nepočítám a užívám si všechno to originální, krásné a neotřelé zboží.
Tož a teď vám představím svoje nej nej prodejce. V tomto článku uvedu jen prodejce, se kterými mám osobní zkušenost.

 Malinová - miluju její trika a mikiny. Mám jich doma několik a vždy naprostá spokojenost. Rychlé dodání, kvalitní materiály, možnost zkrácení na míru atd. Nové zboží obvykle vystavuje vždy v neděli v podvečer a velmi rychle je téměř vše vyprodáno :)

miluju toto tričko, tahala jsem ho celý léto!



Luccina - krásná bižuterie, paní je velice ochotná, je s ní příjemná komunikace, ráda vyrobí šperky "na míru", přesně podle vlastních požadavků. Sem tam je zboží odesláno se zpožděním, ale výsledky stojí za to, takže doporučuji.
Moje nejoblíbenější kousky:



blueprint - nádherný textil do domácnosti - chňapky a polštářky, kabelky, kapsáře, prostírky atd. Vše náááádherně malované. Neuvěřitelně ochotná prodejkyně, ráda vám namaluje obrázky dle přání!!

moje zamilované chňapky

Hana Pokorná -slečna, který vyrábí neuvěřitelně originální a nádherné stříbrné šperky! Nevím, co víc dodat, podívejte se na její práci sami. Tento přívěšek jsem si objednala jako talisman ke státnicím :)

Toť zatím vše. Musím si nechat ještě nějaká esa v rukávu :)

Pěkný večer všem!

4 komentáře:

  1. Ty chňapky jsou naprosto boží x) Celkově tam má slečna/paní moc hezké věci. Ty zvířátka, co maluje jsou prostě super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta bižuterie vypadá opravdu moc pěkně

    OdpovědětVymazat
  3. Ten andělíček vypadá úžasně, a ty chňapky - bože:D miluju!

    OdpovědětVymazat
  4. Na fleru se dá najít plno krásných věcí ! :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty