středa 15. února 2012

zelená se, zelená

Ráda bych vás seznámila s tím, jak se vyvíjí kauza "kozí krém". Před pár dny jsem psala, že dávám krému raději čas na projevení se, než mu začnu důvěřovat a mazat na obličej. Myslím, že moje vrozená nedůvěřivost se jednoznačně vyplatila - včera večer jsem při pravidelné kontrole zaznamenala první stopy zeleného porostu. Jsem prostě pěstitel profesionál. Ve svém profilu sice píšu, že jsem vášnivá pěstitelka a zahradnice, nicméně právě tyto pěstitelské úspěchy mě pranic netěší, neboť s sebou nesou mnoho úkonů, které mi otravují život - psaní mailů, reklamace, případně znovuodeslání krému výrobci. Otravuje mě, že bych měla už po 2 posílat vadný krém zpět na svoje vlastní náklady. Možná, že se právě projevuji jako hamižná ženská, ale je to tak - fronty na poště mě obtěžují a peníze za poštovné by se daly taky využít jinak a smyslu plněji :) No uvidíme, snad bude výrobci stačit foto dokumentace, ale s tou asi budu muset ještě pár dní počkat, než nám ta plíseň naroste do fotogenických rozměrů :)

Ná závěr svého remcavého příspěvku bych chtěla podotknout, že mě celá kauza mrzí o to víc, že jsem si tento krém velice oblíbila a dám ruku do ohně za to, že to byl kvalitní výrobek. Pán z nobilisu mi psal, že problém byl způsobem vysoce nestabilní kozí syrovátkou, ale prý už je odstraněn. No asi se pán zmýlil. A nebo mám doma nějaký špatný geopatogenní zóny.... nevím.

Je mi líto, že jsem musela tento výrobek "pohanit" a doufám, že jsem vás neodradila od nákupu kosmetiky Nobilis Tilia, protože jsem přesvědčena o tom, že je to kvalitní a velice příjemná kosmetika!

Přeji všem pěkný zasněžený den!

Žádné komentáře:

Okomentovat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty