čtvrtek 31. října 2013

zhodnocení výzvy

ahojte, tak jak jste na tom? Drželi/y jste? A jak to šlo?

Já jsem se držela troufám si říci, že statečně, kromě 1 balení vatových tamponů jsem v drogerii odolala všemu, stejně tak v eshopech.
Jen se mi stala taková věc - zašla jsem si přistřihnout vlasy a v salónu na mě čekala objednávka z července...věčně ten peeling neměli, věčně jsem tam chodila a pak přijde zrovna ve výzvě.... no musíte pochopit, že mi bylo trapné ho tam nechat, zvlášť když pro něj jela majitelka na poštu během toho, co mě slečna stříhala, abych tam nemusela pro něj chodit jindy.... ale tak to by se snad dalo odpustit :) zvlášť, když ho platila mamka, neb já jsem tolik peněz u sebe neměla, protože jsem tento výdaj nečekala.
 
 
 
Musím se přiznat, že jsem měla několik slabších dní, kdy jsem měla opravdu chuť si něco koupit. Hodně jsem přemýšlela o biofázích a o Beauty elixiru od Caudalie. Prostě jsem měla chuť se připravit na tu po HA apokalypsu. Ale ono nakupování v záchvatech strachu co bude a jak to bude a to bez rozmyslu, by asi nebylo to pravé ořechové.
 
Jsem nadšená z toho, že se mi podařilo vypotřebovat hodně produktů - asi 3 pěny do koupele, antiperspirant, pleťovou vodu, mýdlo na ruce, masku na vlasy, šampon... a snažím se vypotřebovat další načaté záležitosti. Proto bych výzvu v umírněnější podobě držela ještě nějaký ten týden, ono se totiž doma udělá dost místa :)
 
No a jak jste na tom vy? Pochlubte se mi v komentářích. Těším se!
 

39 komentářů:

  1. Účes ti moc sluší, drahá :-* Mládneš :-* A myslím, že peeling se nepočítá ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, to je nádherný účes! Fakt ti sekne! K výzvě jsem se nepřipojila, ale stejně respekt ke všem, které to zvládají, já jsem hrozný slaboch a impulzivní nakupovač

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, každý mi to chválí a já se v tom necítím... já právě taky někdy nakupuju jen tak bez toho, abych přemýšlela, ale jde to zvládnout

      Vymazat
  3. Hrozně moc se mi líbí barva tvých vlasů! :) A peeling bych vůbec nepočítala do výzvy ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, je to přeliv Metrix čokoládový, ale mám ho už měsíc a myju denně, takže je dost vymytý

      Vymazat
  4. Krásný střih, něco takové bych taky chtěla! :)
    A ke zvládnutí velká gratulace. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš úžasný účes :-) Já myslím, že výzvu jsi rozhodně zvládla.
    Já se vyzvala k něčemu jinému :-D Začátkem každého měsíce si fotím a píšu seznam 10 věcí, které chci ten měsíc dodělat. Pak to zveřejním na blogu, aby to bylo fakt závazný a makám na splnění svého plánu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší ti to. A gratuluju ke zvládnutí výzvy. Já jsem bohužel polevila a jednou mi to ujelo. Ale i tak jsem hodně ušetřila a spoustu věcí spotřebovala. Asi to budu praktikovat častěji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pro jedno ujetí se svět nezboří, hlavně, když nad tím člověk přemýšlí a třeba si ten rozmysl odnese i do budoucna, no ne? :)

      Vymazat
  7. Gratuluju, si dobrá, ne-li úžasná :).

    OdpovědětVymazat
  8. Krásna dĺžka a farba vlasov! Keby mi nebolo ľúto skracovať moje, tak by som do toho hneď šla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, já jsem tento rok pokrátila už tak o 25cm nejmíň, je to šok, ale rychle to schne a pro každodenní mytí je to fakt praktické

      Vymazat
  9. krásný účes! a gratuluju :)
    já se zatím připravuju na tu svoji - už jsem odolala Maybelline řasence v sadě s Baby lips balzámem a dneska jsem bojovala s touhou koupit si makeup, nakonec jsem nekoupila! zatím jsem si koupila jenom dva štětce, ale to není jako kosmetika, to se nepočítá :D a jdu spotřebovávat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. gratuluju! to přemáhání dá práci, což! ale stojí to za to - pěkně vypotřebovat staré zásobičky! a že jich většinou máme!

      Vymazat
  10. Účes ti strašně moc sluší, taky jdu v pondělí znovu (po dvou letech) na mikádo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee, tak to je super, to jsem zvědavá, držím pěsti, ať má kadeřnice pevnou ruku :)

      Vymazat
  11. Moc pěkný účes a taky gratuluju k dodržení výzvy!
    Já jsem se taky držela, koupila jsem si jen to, co mi došlo-pletovou vodu,lak na vlasy, žádný syslení :) Je to fajn a zdolala jsem plno zásob! Měla jsem asi dvě slabé chvilky, ale překonala jsem se...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to ti moc gratuluji! Jsem ráda, že nám to všem tak krásně šlo!

      Vymazat
  12. Meduňko, jsi kočka :-). A jsi šikulka, jak jsi výzvu zvládla.. něco takového bych si měla (opakovaně) naordinovat i já... nestíhám spotřebovávat.

    OdpovědětVymazat
  13. Máš krásný vlasy.A když tak krásně spotřebováváš,tak by to chtělo aspoň jednu fotečku spotřebovaných výrobků.Nemusí být ani článek,ale já se na to tak ráda dívám.Asi nějaká úchylka.

    OdpovědětVymazat
  14. Jsi den ode dne krásnější!

    Gratuluji, že jsi zvládla - já vcelku také - sice jsem si něco koupila - ale byly to nutné produkty - jako vatové tamponky, tyčinky do uší... mám radost, že jsem si nekoupila žádnou dekorativku, neb ji ve finále skoro vůbec nepoužívám - a za to trošku děkuji i tvojí výzvě :)

    Lil

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné vlasy ;-)
    A třeba to po té HA nebude zas taková hrůza, ale asi je lepší myslet dopředu. Nojo, to se mi to říká, když už mám ten rok krizí za sebou.

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem výzvu pojala zrovna ve stylu "spotřebuji, co můžu" a není to špatné, člověk si konečně pořádně uvědomí, kolik toho doma má :)

    OdpovědětVymazat
  17. Taky jsem se připojila do výzvy, ale až 22.10., takže je to teprve jedenáct dní. Ale už můžu říct, že jsem něco ušetřila. Nepočítám do toho teda objednávku z Avonu, kterou jsem měla objednanou dříve a taky Chlorellu, kterou jsem si koupila kvůli vysazení HA a celkové očistě. Jinak jsem si uvědomila, že musím všechno vyplácat až do dna a nekupovat zbytečně nové věci do zásoby. Už vím, že je to pěkná blbost. :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Obdivuji Tvou disciplínu Meduňko, že si málem odmítla i peeling objednaný přes měsíci :-), já výzvu oficiálně nedržela, ale měla jsem taky pár momentů, kdy jsem chtěla odejít z drogešky už kolikátou rtěnkou a laky a řekla jsem si, ne - to nepotřebuješ :-). Díky tobě! Ale samozřejmě jsem nakupovala, ale vesměs jsem si to už pak obhájila tím, že mi spousta věcí došla a že to potřebuju.
    Krásně Ti to sluší, moc hezké vlasy a účes, obdivuji všechny, kterým takovýto účes sluší a Ty jsi nej :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Odpovědi
    1. Mně se zase moc líbí ten účes :))
      Já se výzvy nezúčastnila, už dopředu jsem věděla, že si musím koupit nový balzám :D Samozřejmě jsme k němu dokoupila ještě mýdla a jako dárek dostala sprcháč. A nejhorší byly nové GS STARS, s kterými jsem vážně nepočítala a na konci měsíce jsem utratila hned 270 Kč. Koupila jsem ještě masku na obličej od Alverde. Pak jsem jen nakupovala nekosmeticky náramek a náhrdelník :)) Takže výzvy působila částečně i na mě (a blížící se Vánoce taky :)

      Vymazat
  20. Strašně ti to sluší!!!!! Neskutečně!!!
    Já se do výzvy pro jistotu nedala.... I když, ušetřené peníze bych brala..:D

    OdpovědětVymazat
  21. všem moc moc děkuji za milé ohlasy, udělaly jste mi velkou radost! :)
    A těm,které vydržely, ale i těm, které si odepřely aspoň něco a přišly na to, že hromadění je na prd, gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  22. Moc ti to sluší s novýma vláskama :) Já jsem se sice do výzvy nezapojila, ale uvědomila jsem si svůj syslící problém a už nechci být sysel! Začínám spotřebovávat nechtěné věci a pomalu přecházím na kvalitní organickou kosmetiku :) Díky ti za takové menší pošťouchnutí :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  23. Máš nádherné vlasy a střih! Takový jsem vždycky chtěla, ale mám debilně vlnitý a krepatý vlasy se kterýma to prostě není možné. Hrozně ti ho závidím :( :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, taky se mi ty vlasy vlní, ale jen na pravé straně.... a je to fakt debilní, protože to musím každý den foukat do rovna a nebo žehlit :)naštěstí jde tato délka ještě stáhout do gumičky, když fakt už večer nemám sílu s tím něco dělat...

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty