neděle 13. října 2013

moje večerní pleťová rutina

pěkný zbytek neděle přeji,

taky u vás byl tak neobyčejně slunečný víkend? My ho trávili lehce pracovně - úklid zahrady, zimování zahradního nábytku, výroba 60 sklenic kysaného zelí a tak podobně :) Dnes už bylo volněji, ráno jako každou neděli snídaně v Intersparu, nákup, vaření, oběd, pak jsem upekla "zdravou" bábovku, šla na procházku, trošku se opalovala, prostě příjemně strávený den, kéž by jich bylo více...
Ale nejste tu, abyste si četli povzdechy nad krátkostí víkendových dnů, že :) Takže se pustíme do toho, co jsem slíbila - tedy do večerní péče o pleť.
 
Nevím jaký z toho budete mít pocit, ale já bych řekla, že toho zase až tak moc nepoužívám.
 

Vše začíná ve vaně, kdy při koupeli, vyčistím pleť mycím gelem od Everyday Coconut - od té doby, co jsem si tento gel pořídila, což není zase tak dlouho - cca 14 dní postupně upozaďuji všechna ostatní čistidla (a že jich mám) a používám víceméně jen toto. Nechci se to rozplývat předčasně, ale myslím, že jsem našla velkého oblíbence. Btw: minule mi u článku nějaká dobrá duše psala, že tyto přípravky kupuje někde, kde vychází cenově lépe než u Plum, prosím tohoto dobrodince, aby mi místo nákupu písnul na mail, měla bych o informaci zájem :)
 
Po koupeli přestříknu ještě vlhkou rozpařenou pleť pleťovým tonikem rovněž od Everyday Coconut a nebo nestříkám, ale aplikuji pleťovou masku. Masky používám zcela náhodně, podle toho, jako mám náladu a co si myslím, že pleti právě prospěje. Mám jich požehnaně, až nadstandardně mnoho, takže vybírat je z čeho :) Masku aplikuji v průměru asi každý 2-3 den. Myslíte, že je to moc??? Možná i jo, ale pleť zatím neprotestuje a tváří se, že se jí to líbí...
 
Po smytí masky, přestříknu obvykle kokosovým tonikem a nechám Pleť tak 30 minut odpočívat, pak použiju Pixie tonic, po kterém jsem se zpočátku osypávala, ale vydržela jsem a krizové období jsme společně překonali. Zatím nemohu říci, že by to byla láska jako trám, ale nebojujeme spolu, tolerujeme se a zkoušíme, co od sebe můžeme navzájem čekat :)
 
Nakonec pleť ošetřím sírovo mátovým krémem, který se mi na noc osvědčuje mnohem lépe než na den. Přes den se totiž brzy lesknu a nějak si krém nerozumí s mým EDM makeupem. Na noc bych řekla, že je krém super, mám po něm pleť takovou krásně jako plnou vody, vláčnou, takovou bohatou, nevím vůbec jak to označit... myslím, že někdo tomu říká "naducaná"pleť :) Ráno je pokožka taková jasná, odpočinutá, hydratovaná. Já jsem prostě moc spokojená. Uvidíme, jak se bude náš vztah vyvíjet a zda ho ponechám i na den nebo se přesune výhradně na noční použití.
 
 
 
 
 Tak to je víceméně vše, co večer používám při péči o pleť, někdy, když se poštěstí, tak použiju i oční krém, ale bohužel to není příliš  často a zrovna dneska jsem si říkala, že už by to fakt chtělo, že už to oční okolí není zdaleka, co bývalo!
 
Koukám, že je článek poměrně krátký, ale nechci se zbytečně rozkecávat a nechci ani recenzovat výrobky, protože je většinu z nich používám tak 2-3 týdny - sice denně, ale stejně si ještě nejsem úplně jistá a nerada bych tu někoho mystifikovala. Berte prosím moje slova nadšení zatím s rezervou, plnohodnotných recenzí se určitě dočkáte!
 
A jak jste na tom s večerní péčí vy?
 
Meduňka
 

21 komentářů:

  1. Sirovo-matovy krem?? Co to je a kde se to kupuje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak je to produkt přírodní maďarské kosmetiky Ilcsi, kterou objevila Mitsuuko a krém docela podrobně popisuje u sebe na blogu
      http://www.ilcsi.cz/cz/produkty/pletove-kremy-5/
      Na rozdíl ode mě, jí krém s EDM neplechu nedělá, ale asi nemá tu pleť tak mastnou jako já.
      Kupuje se to asi přes salóny, nevím přesně, já jsem si to objednala přes Míšu u její báby kořenářky a Míša mi tu poslala...

      Vymazat
  2. Pixi ti závidím, přivezla sis ho z UK?
    A pořád přemýšlím nad Ilcsi, asi to brzo už nevydržím a něco si pořídím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nene, k Pixie jsem přišla jak slepá k houslím víceméně přes několik lidí, dlouhá historie :) Já bych asi potřebovala nějaký ten šlehaný krém, trochu lehčí, tedy na den...

      Vymazat
    2. Krémy mě hrozně lákají, šlehané i nešlehané. Neví někdo, zda bude Ilcsi na Interbeauty? Stupidní dotaz, nikdy jsem nebyla na žádném veletrhu nebyla a ani na ten IB vlastně nemůžu, pracuju, ale že bych někoho poprosila:-)

      Vymazat
    3. myslím, že minule tam byl stánek, ale taky jsem tam nebyla :) ale Míša myslím měla minule něco z nějaké té akce na blogu...

      Vymazat
    4. V seznamu vystavovatelů jsem ho neviděla (http://www.interbeautyprague.cz/seznam-vystavovatelu.html), byl na World of Beauty před měsícem, ale zkusila bych se zeptat na fcb stránce, buď Ilcsi nebo veletrhu IBP :)

      Vymazat
  3. Hm, zelí, dala bych si.. v úterý mě čeká 10 kilo :) Ten krém se mi zamlouvá.. jen bych se po něm asi parádně leskla a kdo ví co ještě. Mám teď pleť docela dobře zblázněnou..
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. my měli 52kg :D málem jsem omdlela, když jsem to viděla :) On ten krém je fajn, nádherně voní a je takový výživný.

      Vymazat
  4. Ten myci gel aj toner som objednavala z iherb minuly tyzden a v piatok som to mala doma. stalo to myslim nieco cez 7 dolarov, ak sa nemylim. Postovne su 4 dolare. Tak neviem ci je to lacnejsie alebo nie.

    OdpovědětVymazat
  5. Čím víc masek, tím líp. To se pleti ani nedivím, že neprostestuje:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Meduňko, taky používám mátovosírový pod EDM a nějak mě to umašťuje... Ale na noc je perfektní. Poradíš prosím, co používat jako podklad? A jak máš EDM? Já MultiT Semi-matte, tak možná bych měla mít Matte. Umeju Minerálním čističem Ilcsi, pak Hřebíčkovou vodu NT a pak nevím... Děkuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. milá Olinko, já dávám tomu mátovému zatím ještě šanci i přes den, ale nejlépe se mi s EDM snášela Bioderma AKN, to jsem se neleskla celý den. Ale na zimu se bojím, že to bude možná vysušovat. V současné době jsem tedy spíš v hledání vhodného podkladu, chtěla bych to zkusit s Biominerálem od Syncare, měla bych ho mít někde doma, tak uvidím, každopádně bych dala vědět.

      Vymazat
    2. Děkuju za tip. Já mu taky dávám šanci, protože mě nic jinýho nenapadá a to AKN jsem měla v létě a souhlasím, v zimě by to nestačilo. Trochu se poohlížím po Natura Siberica, denní krém pro knedlíky a poloknedlíky :-)
      Šampony mají skvělý, tak proč by neuměli krémy?

      Vymazat
    3. termíny knedlíky a poloknedlíky mi nic neříkají, ale taky přemýšlím na NS. Měla jsem od nich pro citlivou (a suchou) pleť a je fajn, ale s EDM si nesedl, tak bych ráda vyzkoušela pro mastnou. Až bude po výzvě :)

      Vymazat
    4. To je mastná (knedlík) a smíšená (poloknedlík), promiň :-). No jo, výzva, tu jsem nějak opomněla, tak snad v příštím životě.

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky by mě zajímalo kde koupit Everyday Coconut jinde než u Plum, která ho ani nemá na skladě :/. Přišla jsem jenom na iherb tam je mají za dobré ceny, ale teď čekám než mi přijde první objednávka a mám trochu obavy...

      Vymazat
    2. a z coho mas obavy? ja som objednavala a uplne v pohode, aj dodanie aj ceny... paradoxna mna to vyjde na sk lacnejsie - myslim postovne a asi aj cena ako u plum a mala som to doma do 7 dni, som cumela ze aka rychlost... teraz sa bojim uz len toho, ze budem objednavat pricasto :-)

      Vymazat
  8. No obavy mám právě z toho, že už jsou to 3 týdny a pořád mi nic nepřišlo ..kdyby přišlo, tak už bych objednala dávno znovu :((

    OdpovědětVymazat
  9. No jo, ten úklid zahrady. To je něco, co se dlouho odkládá a nikomu se do toho nechce. Nebo aspoň já to tak mám. Ale tenhle víkend jsme využili pěkného počasí a odvezli jsme nepořádek do sběrných surovin. Máme kousek od domu výkup šrotu, takže za to člověk aspoň něco málo dostane. :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty