středa 30. října 2013

Po vysazení II.

pěkný den přeji,

dnešní příspěvek je pokračování mých tipů pro ozdravení těla po vysazení HA. Myslete prosím stále na to, že nejsem absolutně žádný expert, že jsem jen ženská, která se snaží hledat, co by jí mohlo prospívat a chce se s vámi o to podělit, případně poradit.
 
Tak jsem tak přemýšlela o tom, co by mohlo podpořit hormonální systém těla, napadlo mě mrknout na nějaké ty ayurvédské kapsle. Minule jsem zkoušela kapsle proti "pažravosti" a fungovaly skvěle, takže jsem se opět poohlédla ve vodách Dr. Freje. Vybrala jsem hned 2 preparáty, z nichž jeden mám již vyzkoušený a v minulosti jsem o něm již psala. Informace o přípravcích jsem zkopírovala, není to můj vlastní výtvor.
 
Prvním přípravkem je Zdraví pro ženu - kapsle, které jsou určeny právě pro hormonální rovnováhu ženy.
 
zdroj: www.biooo.cz
 
 
Složení: Chřest hroznovitý (Asparagus racemosus) kořen 250 mg, Chebule srdčitá (Tinospora cordifolia) nať 50 mg, Bazalka pravá (Ocimum basilicum) květy a listy 50 mg, kapsle-celulóza
 
Dávkování: 1-2 kapsle 2x denně s jídlem. Doporučuje se užívat nejméně jeden měsíc.
 
Upozornění: pro diabetiky: přípravek snižuje hladinu cukru v krvi. Přípravek není určen pro děti. Není určeno pro těhotné a kojící ženy.
 
Balení: 60 rostlinných kapslí v tmavém skle
 
Bez konzervačních látek, umělých barviv, chemikálií a pesticidů. Neobsahuje látky živočišného původu. Čistý přírodní přípravek bez chemického a biologického znečištění.
 
Produkt je 100% přírodní a splňuje nejpřísnější mezinárodní standardy: ISO 9001: 2000 - celosvětový certifikát kvality, ECOCERT - evropský certifikát organické kvality, GMP - správná výrobní praxe, USDA Organic - certifikát amerického Ministerstva zemědělství o organické kvalitě, SQF - bezpečné kvalitní potraviny, HACCP - systém kritických bodů. Produkty jsou Košer kvality
 
Tak a jakpak tělu prospějí jednotlivé byliny?
 
Asparagus racemosus: pomáhá posilovat fyziologické procesy ženských pohlavních a reprodukčních orgánů. Příznivě ovlivňuje příznaky klimakteria a po hysterektomii, napomáhá zmírnit příznaky před a v průběhu menstruace. Příznivě působí na procesy v trávícím traktu, pomáhá zvyšovat odolnost sliznice žaludku a duodena. Blahodárně působí na fyziologické procesy urologického systému.
 
Tinospora cordifolia – Chebule srdčitá - Menispermaceae: Výtažek z rostliny se podává jako prostředek k vypocení - má tzv. potopudný účinek. Výborně účinkuje při střevních katarech, které jsou spojené s těžkými průjmy. Posiluj organismus a výkonnost imunitního systému, povzbuzuje činnost ledvin a jater, čistí krev. Pomáhá zlepšovat paměť a pozitivně stimuluje i fyzickou výkonnost. Účinky této rostliny se osvědčili i jako podpůrná léčba při chemoterapii , která je spojena s léčbou nádorových onemocnění, snižuje nežádoucí účinky cytostatik
 
Symplocos racemosa - Symplocaceae: Kůra stahuje, osvěžuje, působí protizánětlivě, proti horečkám a podchlazení, zastavuje krvácení. Kůra se používá k léčbě krvácení, krvácení z dásní, řeší vaginální výtoky a mykózy, hojí vředy, rány, nádory, pomáhá při  kožních onemocněních, při astmatu, bronchitidě, vodnatelnosti, artritidě, pomáhá s poruchami menstruace, při onemocnění jater, průjmu, úplavici a střevních potížích.
 
Shrnutí účinků z obchodu Cesta přírody:
Zdraví pro ženu je přírodní bylinný přípravek podporující fyzické a psychické zdraví.
Blahodárně působí na hormonální rovnováhu, pravidelnou menstruaci, napomáhá snižovat příznaky před menstruací a v menopauze. Příznivě působí na zvyšování vitality, pozitivně ovlivňuje mysl, napomáhá normalizovat hladinu estrogenů.
 
Druhým přípravkem, který bych chtěla se Zdravím pro ženu kombinovat, je B-skin od firmy Organic India. Na tento přípravek jsem již recenzi psala někdy minulý rok a s celkově jsem byla s kapslemi moc spokojená, proto jsem se rozhodla je opět nasadit.
 
 
 
Dávkování: 1-2 kapsle dvakrát denně s jídlem po dobu nejméně tří měsíců nebo podle doporučení. Doporučuje se užívat nejméně tři měsíce.

Množství: 60 vegetariánských kapslí

Složení: Santal červený (Pterocarpus santilanum), Manjista (Rubia cordifolia), Kurkuma (Curcuma longa), Bazalka posvátná - Tulsi (Ocinum sanctum), Guduči (Tinospora cordifolia), celulóza
Ukázka ze složení:
Tinospora cordifolia – Chebule srdčitá - Menispermaceae: Výtažek z rostliny se podává jako prostředek k vypocení - má tzv. potopudný účinek.Výborně účinkuje při střevních katarech, které jsou spojené s těžkými průjmy. Posiluj organismus a výkonnost imunitního systému, povzbuzuje činnost ledvin a jater, čistí krev. Pomáhá zlepšovat paměť a pozitivně stimuluje i fyzickou výkonnost. Účinky této rostliny se osvědčili i jako podpůrná léčba při chemoterapii , která je spojena s léčbou nádorových onemocnění, snižuje nežádoucí účinky cytostatik.
Rubia cordifolia - Manjista - Rubiaceae: Z této rostliny se zpracovávají kořeny a stonky. Bylina působí při suchém kašli, podporuje vykašlávání, léčí záněty průdušek, revmatismus, pomáhají rozpouštění kamenů v močovém měchýři a žlučníku. Dále jako diuretikum, pomáhá snižovat vysoký krevní tlak, kořeny se v hojné míře používají interně při léčbě velkého děložního krvácení např. po porodu. reguluje i silnou menstruaci. Vynikající účinky má i na p pleť, působí jako tonikum, léčí záněty pleti, vřídky, kožní problémy.
 
Moje hodnocení přípravku:
Za sebe mohu říci, že jsem při užívání těchto kapslí nezaznamenala žádné negativní reakce organismu, neměla jsem žádné vedlejší účinky atd. Problémy mi dělá pravidelné braní při jídle, což je samozřejmě moje chyba, občas jsem úplně vynechala, zapomněla, takže jsem špatným užíváním asi snižovala účinnost tohoto přípravku, i tak jsem však byla spokojená. Nestala jsem se přes noc krásnou jako z pohádky, ale pozorovala jsem opravdu ozdravné procesy, výrazné zlepšení akné, ústup různých ekzematických stavů, které se mi sem tam vracejí a opakují, celkově jsem se cítila dobře, neumím to popsat. Brala jsem 2 kapsle denně. 1 balení mi tak vydrželo na měsíc, což při ceně 209,- Kč je docela fajn a rozhodně stojí za vyzkoušení.
 
 
Jak jsem se dočetla v "poradně" na eshopu Cesta přírody - kombinace těchto kapslí je dokonce doporučována. Proto jsem ráda, že jsem si tak pěkně vybrala, jsem přesvědčená o tom, že mi tato kombinace bylin bude ku prospěchu a že bude na tělo mít opravdu pozitivní vliv.
 
Tak to je pro dnešek vše! Zdraví 3x zdar nazdar :)
 
Meduňka
 
 
zdroje:

5 komentářů:

  1. Po přečtení "kapsle proti pažravosti" se mi rozšířily zorničky! :o)) sem s nima, nahrnu je do sebe lopatou :o))
    Ale vážně, já na tyhle věci docela věřím, různé bylinkové věci mi docela pomohly od některých neduhů, možná je to placebo efekt, jak namítnou ti skeptičtí, ale tak, hlavně, že to funguje!
    Držím palce, ať se ti daří organizmus ukočírovat, vysazení HA je fakt peklo.. drž se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. super fungoval Reslim, jenže!!!! stáhli ho z trhu, přestali vyrábět a pak byl nahrazen jiným preparátem stejného názvu a jiného složení.... ten jsem zatím nezkoušela.... ale neměla jsem po něm vůbec hlad, chutě na sladké atd.....

      Vymazat
  2. Skvele clanky. Me hodne pomohli caj z kontryhelu.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  3. já na byliny hodně věřím a pomohly mi, takže tomuhle fandím!

    OdpovědětVymazat
  4. A funguje to vlastně? Ono je toho hodně, otázka je ale jak to ve skutečnosti účinkuje... :-).

    Já budu řešit stejný problém na jaře, jenže já ji budu vysazovat hlavně a pouze z důvodu rozmnožení ;-). Děsím se toho, protože ji beru dlouho a doktorka mi nasadila přípravek právě na akné, protože jsem s tím měla problémy. Mám je občas vlastně pořád, tak ani nechci vědět, co to vysazení s mým tělem udělá. Mám dobrou dermatoložku, tak si k ní asi dojdu dopředu pro jistotu... Ale tvá doporučení jsou určitě zajímavá a inspiruji se jimi, až to bude aktuální. Jen se trochu bojím té pravidelnosti (pití vody s citronem apod., jsem ve všem strašně nedůsledná :-D).

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty