úterý 1. října 2013

oblíbenci měsíce září

pěkný den všem!

Tak tu máme zase podzim, blíží se nám Vánoce, přemýšlíte už nad dárky? Já teda jo. A kdybyste náhodou neměli patřičné nápady, tak se inspirujte třeba mými oblíbenými produkty :)
 
 
 
Coconut Water Face Toner - psala jsem o něm zde. Od té doby jsem se posunula spíš k té lásce - používám opravdu každý den a myslím, že mi pomáhá proti pnutí pleti po čištění čistícím gelem. Stále miluji vůni tohoto toneru, stále trvám na tom, že mlha, kterou rozprašovač dělá je skvělá, vůbec nebudete mokré jak myš, můžete klidně i přes den stříknout přes makeup.
Pokud by vás produkt zajímal, tak bych vás ráda upozornila na to, že Plum přidala od eshopu další produkty této značky - právě mám na cestě čistící gel na obličej, ale koupit můžete i denní či noční krém. Složení vypadá skvěle a za tu cenu je všech produktů neuvěřitelné množství.
 
Weleda - čistící tonikum 2 v 1. Nevím, zda na něj dělat recenzi, neb ji mnoho z nás mělo možnost vyzkoušet tuším, že v LB. Každopádně já tímto produktem dočišťuji večer pleť po mytí gelem. Nakoupila jsem v 50% slevě, zda bych za ni dala plnou cenu - tedy něco málo přes 300Kč, to si tedy nejsem jistá, ale spíš ne. V zásobě mám ještě jednu lahvičku, takže se zatím nemusím obávat toho, že mi dojde.
 
Lumene Sensitive Touch serum - sérum pro okamžité uklidnění pleti, které využívá síly extraktu ze lnu. Mírní zarudnutí pokožky a zároveň také posiluje přirozený ochranný mechanismus pleti. Sérum je moc příjemné, krásně se vstřebává do pleti, nechci se k jeho účinkům moc vyjadřovat, protože používám teprve 3 týdny, ale zatím jsem nadšená. Navíc jsem jej pořídila také s 50% slevou a to se vyplatí! Právě po dobrých zkušenostech jsem si pořídila ještě SOS krém ze stejné řady (rovněž v 50% slevě)
 
EDM - Linen - popisovala jsem už několikrát, že jsem se do něj zamilovala, myslím, že má na moji pleť vyloženě dobrý vliv a ozdravné účinky.  Není třeba opakovat.
 
Oriflame objemová vrstvitelná řasenka - opravdu můžete dát několik vrstev, aniž by řasy byly tvrdé, příšerně slepené a "muřonohé". Navíc vás vyloženě nezruinuje.
 
Crazy Rumors, CHI - malé zázraky - pro rty a vlasy, nevím, co k nim dodávat, balzám krásně ošetřuje rty, navíc krásně voní a chutná, já mám s peprmintem, takže rty trošku brní. CHI mám ze všech těch olejíčků na vlasy - tedy nezkoušela jsem jich bůh ví kolik, ale CHI prostě vede. Navíc mi ani nesmrdí :)
 
Oblíbené náušnice - ty vlevo jsem si vyrobila z korálku, který mě moc zaujal, prostřední jsem koupila na Fleru - jsou z fima a mám k nim ještě prstýnek a brož, poslední náušnice jsou taktéž z Fleru, od mé nejoblíbenější prodejkyně.
 
Tak to by bylo pro dnešek vše! Mějte se moc krásně a opatrujte se před všemi viry, co létají teď vzduchem!
 
Meduňka

16 komentářů:

  1. Jééé nemám tvůj blog dlouho ve sledování takže díky za tip na kokosovou vodu :) Určitě koupím a vyzkouším až mi dojde ta moje:)

    OdpovědětVymazat
  2. CHI je na vlasy nejlepší, to je jasná věc! ;-) A slevu 50% na Lumene Ti malinko závidím, já jedu v té jejich Natural Code řadě a za poloviční ceny bych si s chutí rozšířila arzenál. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bohužel už měli jen zbytky :( pár kousků ... jinak bych tohokoupila víc, rušili sortiment, u nás to nikdo nekupoval

      Vymazat
  3. Zkoušela jsem jen CHI, a na to je mám asi moc jemné, protože mi nic moc nedělá. :)
    Ale ostatní věci vypadají moc zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat
  4. naušnice su peknee taketo typy sa mi velmi pačia:))
    http://aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Kdes koupila ty Lumene věci ve slevě?

    OdpovědětVymazat
  6. Meduňko, kam ty na ty slevy chodíš? To sérum od Lumene by se mi zrovna hodila, pokukuju po něčem zklidňujícím...tohle vypadá slibně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to víš, já chodím, koukám a čekám, až se naskytne příležitost :)

      Vymazat
  7. Je vlastne nejaky rozdiel medzi CHI a Biosilkom? :D
    Tie prostredne nausnice su prekrasne :)

    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. EDM asi už neodolám, když jsi tak spokojená :). Už minule jsem měla nutkání si je koupit, odolala jsem, ale teď už to asi nezvládnu. :)

    Jinak ta kokosová voda - tonikum je výborná. Jen ji teda má Plum šíleně předraženou a kupuji jinde. (Nebudu veřejně psát kde, aby mě někdo nepodezíral, že jsem prodejce nebo chci Plum škodit. Je to známé místo :) ),

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, já vím, že to má Plum drahé, ale jinde jsem to neviděla a přímo od výrobce z USA se to nevyplatilo, tak mi můžes prodejce napsat mailem, já budu jedině ráda :)

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  10. Prosimtě, jakou verzi EDM používáš?

    OdpovědětVymazat
  11. právě také zkouším minerální make-upy a doslova jsem se do nich zamilovala. Jen se bojím výběru odstínu, na netu se to těžko pozná :-/

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  12. právě proto jsem si objednala vzorky, tento týden mi přišly z anglie vzorky lily lolo, ale EDB jsem měla taky asi 4 vzorky, nez jsem koupila plné balení..

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty