sobota 26. října 2013

Milý Ježíšku a tak dále

Krásný dobrý den,

tak tu máme skoro zase neděli, to to letí, milé děti, což .... až jsem se lekla :) Ještě, že tu máme ještě to volné pondělí, potřebuju ho jako koza drbání!

Tak jak jste na tom s říjnovou výzvou? Nechci předbíhat, přeci jen mám ještě pár dní do konce, ale zatím to probíhá relativně v pohodě. Pravda, měla jsem pár slabších dní, kdy jsem se musela přemáhat, ale jsem dospělý člověk s určitou mírou sebeovládání, takže zatím OK! No a když mám takové ty slabší dny, tak si vyhlížím, co bych fakt ráda a tak vlastně vznikl i takový menší wishlist, který bych možná mohla poslat Ježíškovi :)
 
Btw: píšete ještě Ježíškovi? Já ano! :)
 
 
Maska - kosmetiku Lumene jsem si opětovně velice oblíbila a když jsem dospěla při revizi masek k názoru, že mi fakt, ale fakt chybí nějaký dobrý kousek, který by pleť hydratoval, vzpomněla jsem si právě na Lumene a vybrala jsem tuto s vitamínem C. Tato maska slibuje dlouhodobou hydrataci, uvolnění a posílení pleti a to vše prosím během 5ti minut! A to se vyplatí :) zejména nám zaměstnaným, vytíženým ženám :)
 
Caudalie Beauty Elixir - obsahuje meduňku a mátu, myslím, že víc nemusím říkat :) Dostala jsem pidivzorek od moji milé Klér a ačkoli jsem byla do té doby skeptická a tolik peněz bych za to neuvalila ani při zatmění mysli, po vyzkoušení jsem byla překvapená a nadšená. Nevím, co to s pletí udělá, ale bylo mi to příjemné a voňavé a co mi dělá dobře na duši, to mi dělá dobře celkově - to jsem již odpozorovala. A když jsou (tedy budou)  ty Vánoce!
 
Svícen a vánoční hrnky - miluju adventní čas a potřebuji k tomu nutně nějaké propriety, abych se dostala do té pravé atmosféry a nálady!
 
Pudr Atrdeco - obvykle mě nechávají limitky čehokoli naprosto chladnou, ale něco tak nádherného jsem dlouho neviděla! Můžu vám říct, že bych nejraději koupila všechny výrobky, které společně s pudrem Artdeco uvádí na trh, ale tak zase nejsem blázen, tudíž mi bude jeden kousek bohatě stačit. Pokud vás tyto produkty zajímají - KLIK zde.
 
Biofáze - zatím jsem četla převážně chválu a dost o nich uvažuji, uvidím, jak se bude stav mé pleti vyvíjet, snad nebudou biofáze zapotřebí.
 
Abyste pochopili - nedávno jsem vysadila HA, ne snad, že bych se hned chystala na množení, ani jsem neměla zdravotní problémy, jen jsem dospěla do jakési fáze, kdy jsem si řekla, že už toho bylo dost. HA jsem začala brát primárně na urputné problémy s pletí, tedy na akné, které se nedařilo po léta zvládnout ničím jiným. Již jednou jsem se prášky pokusila vysadit a to zhoršení bylo tak rychlé a tak dramatické, že jsem nedokázala vytrvat a HA opět nasadila. Obrovské boláky, kvůli kterým jsem měla bolesti i při otvíraní úst, při jídle, dost negativně ovlivňovaly moje sebevědomí, navíc jsem v té době dokončila školu a hledala dlouho a neúspěšně zaměstnání... takže nezaměstnaná, chudá a škaredá navíc, to bylo prostě na mě moc....
 
Nechci mít negativní myšlení a přivolávat si zhoršení pleti sama, pevně věřím, že se mi podaří situaci zvládnout, ale myslím, že změna kosmetiky mě asi nemine.  Nuž uvidíme.
Myslím, že vás zde budu pravidelně informovat o tom, jak se situace vyvíjí - taková reality show.
 
Zajímá vás, jak se Míša učí lovit? Koukejte, je to docela sranda :) klik
 
Mějte se moc moc pěkně a užívejte volna!
 
Meduňka
 
 
 
 
 
 
 

30 komentářů:

  1. Tak doufám,že Ti Ježíšek řádně naježí:-D A Artdeco schvaluji,miluju jejich limitky tvářenek už mám asi čtyři kousky a mám pocit,že jsou fajné...i na tom ksichtu..:-D Hodně úspěchů s pletí,ono i teď na zimu je to o hubu...Ale musím uznat,že jsi skromná,já mám těch přání víc a přitom už mám pocit,že se to fakt už nikam nevejde:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji ti Betty, tak já bych si toho dokázala vymyslet i víc, hlavně do domácnosti :) Potřebuju dodělat kuchyň atd atd :)

      Vymazat
  2. Ta nova limitka Artdeco sa uz da zohnat? Tie obaly su prekrasne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. abych se přiznala, tak nevím, jestli už je na pultech, jak nesmím teď nakupovat, tak jsem nepátrala :)

      Vymazat
  3. Jejda ten pudr a ty hrnečky chci takyyyyyy :))) ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Doufám, že ti Ježíšek přinese všechno :)! Já chystám pomalu článek o účincích biofáze a znovu bych do ní šla asi jedině v jiném složení sér, nevím. Ale ten pudr ArtDeco vypadá tak krásně! Och. Říjnovou výzvu nedržím, protože jsem slabá žena. Já si budu letos od Ježíška přát asi jen žehličku na vlasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha, tak to je zajímavé, těžko čekat, že to bude každý velebit do nebes, já to vidím jako jistou možnost, pokud by přišlo to nejhorší, ale samozřejmě bych si skočila i ke kožnímu ;) ale tam jsou i měsíční čekací lhůty, pokud chci jít k někomu, kdo má dobrou pověst

      Vymazat
  5. Krásné věci, Caudalie bych chtěla taky a ten pudr je nádhernej:) Budu ti držet pěsti, aby to vysazení dopadlo nad očekávání dobře a nemělo to žádné velké důsledky, jedině pozitivní:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsem zvědavá Meduňko, co s tebou vysazení udělá.. Kamarádky s tím nemají uplně dobré zkušenosti :(
    Jinak limitka Artdeco je boží ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, moje kolegyně s tím taky nemá dobrou zkušenost a já koneckonců taky ne, ale nelze se tím cpát donekonečna...

      Vymazat
  7. Coby dlouhodobě nezaměstnaná osoba přestávám lpět na hmotných věcech, jak jsem si nedávno uvědomila. Ale i tak si přeju tři druhy olejíčků, které už "Ježíšek" prý pořídil. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je super, že je Ježíšek už hotov! hlavně, aby to do Vánoc někde nezapomněl :D to se u nás doma stává často :)

      Vymazat
  8. HA jsem vysazovala nadvakrát. Poprvé jsem se k ní zase vrátila - pohodlnost, zhoršená pleť (boláky, akné). Napodruhé jsem zapojila pupalkový, lněný olej a želatinu (užívané vnitřně), upravila stravu (vynechala spoustu obilovin) a boláky se nevrátily ani hned zkraje, ani později. Pupínky jednou za měsíc vyřeší dobrá pleťová péče.

    Přeju Ti bohatou nadílku a hlavně klidné Vánoce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem právě taky už nasadila trošek režim na podporu organismu, hodlám o tom napsat, želatina by mě nenapadla. K čemu je to dobré?
      a moc moc děkuji!

      Vymazat
    2. Cyklistko, podělíš se prosím o zkušenosti? Jak přesně si zapojila ty oleje a želatinu? Už mi odcházejí nápady a na kožní se mi moc nechce, protože prostě dostanu nějakej žravej krém, co mě oholí na dřeň nebo ATB. Po vysazení HA jsem se obrátila k přírodní kosmetice, ale zatím se moc neděje. Díky :-)

      Vymazat
    3. Klidně se podělím, Olino, jen mi dej trochu času na zpracování ;) O víkendu by se článek mohl objevit u mě na blogu.

      Vymazat
  9. Ahoj Meduňko, tvůj blog se mi moc líbí ;) V jednom v časopise (bohužel nevím v kterém) jsem četla článek nějakého odborníka, který před vysazením HA doporučuje Acnevac, tak mne to zaujalo, ale s přípravkem zatím nemám žádné zkušenosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, moc děkuji, Kamčo, to jsi mi udělala velkou radost :) na přípravek se mrknu, děkuji moc za tip!

      Vymazat
  10. Pudr vypadá moc dobře:)
    Já si tento rok akorát "psala" :D o mobil, ale nakonec jsem se rozhodla, že to s tím svým rozpadlým nějak zvládnu a před Vánoci si pojedu akorát nakoupit nějaké oblečení, kosmetiku a doplňky:)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ať Ti Ježíšek nadělí všechno krásné, co si přeješ. Já té limitované edici od Artdeco taky asi neodolám, líbí se mi z ní vše, když to vezmu racionálně (hahaha), tak upotřebím pudr, tvářenku a rtěnku :). No, okouknu to a asi si něco naježím sama! A, stále platí, že budu ráda, když se zúčastníš giveaway (to totiž není žádné nakupování ;-) ).

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/10/bezova-ruze-od-bourjois-prekvapeni-pro.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji, už jdu na to :) minule jsem tam lezla v práci a někdo přišel, já to rychle zavřela a zapomněla! Já jsem hlava děravá!

      Vymazat
  12. Ahoj, můžu se zeptat, odkud jsou ty hrnečky? Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.danter.cz/vanocni-hrnek/d-16350/, ale nevím, zda se dají koupit po malém množství, zatím jsem to nestudovala

      Vymazat
  13. Ten pudr! No tak to nevím, jestli se neobjeví i na mém Ježíškoseznamu!

    OdpovědětVymazat
  14. Ten bílý hrneček jsem kupovala v Kauflandu minulý rok. Akorát bez lžičky. :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty