neděle 28. května 2017

něco jako "first impression" Lavera čistící masky

ahoj všichni,

teď přemýšlím, jestli jsem už někdy měla něco od značky Lavera a myslím, že kromě krému na ruce a šamponu a sprcháče asi ani nic. Rozhodně si nevzpomínám na žádnou pleťovou péči.  To není dobré skóre, že! Přitom tato značka mě už delší dobu láká.

Tak teď tu mám pro vás krátké pojednání o jejich čistící masce. Masku jsem dostala od Skodulky při našem swapu a byla jsem na ni moc zvědavá, protože jsem po ní už několikrát koukala a nikdy si ji nevzala. (bo mám masek plný šuplík a třeba loni jsem skoro žádné masky nepotřebovala, jak jsem byla krásná... no, teď už zase potřebuju, abych nebyla úplně hnusná)
 



Tato hloubkově čistící maska je určena pro smíšenou nečistou pleť a slibuje jak jinak než hloubkové pročistění, osvěžení a zmatnění. Pravidelné používání masky pak má být skvělou prevencí dalšímu ucpávání pórů. Použití masky je optimální cca 2x týdně.

Co se týče složení, tak to se mi moc líbí.

jílový prášek - prášek různého složení, který je používán v kosmetice v přípravcích pro nečistou pleť a to díky svým absorbčním vlastnostem.

sůl kyseliny mléčné - zvlhčovací látka s antibakteriálními vlastnostmi, exfloliant

rýžový prášek - reguluje nadměrnou tvorbou mazu, nevysušuje, zklidňuje a neucpává póry

oxid zinečnatý - je mírně antiseptický a fungicidní, patrně je použit i  pro zvýšení objemu masky

aloe vera - regeneruje,  hydratuje, hojí, působí antibakteriálně a chladivě. Obsahuje mnoho vitamínů, minerálů a enzymy, které pleť potřebuje.
 
jojobový olej - všestranný olej v péči o všechny druhy pleti - je nekomedogenní, nealergizuje, hydratuje, regeneruje, zklidňuje podrážděnou pleť a mírní  zarudnutí pleti, reguluje tvorbu mazu.
 
bambucké máslo - se v posledních letech stalo velice oblíbeným  a vyhledávaným "masťovým základem" kosmetických produktů. Využívá se k hydrataci, k ochraně pokožky před povětrnostními vlivy, slunečním zářením. Máslovník je velice dobře snášen i velmi citlivou pletí a využívá se proto i k péči o pleť alergiků, ekzematiků, o pokožku dětí.

bisabolol - látka obsažena například v heřmánku, která má zklidňující a hojivé účinky, působí rovněž antibakteriálně a pomáhá dalším látkám vstřebávat se do pokožky.

mořská sůl - se v kosmetice používá především pro zklidňující a protizánětlivými účinky, které využívají například lidé s ekzémy nebo lupenkou. Používá se rovněž do kosmetiky určené pro pleť nečistou, pro pleť se zanesenými póry a akné.

mátový olej - má velmi výraznou vůni, dezinfekní a lehce anestetické účinky, zároveň také redukuje tvorbu mazu, což ji předurčuje pro použití v přípravcích pro nečistou, aknózní pleť. Mátový olej rovněž osvěžuje a chladí.

lékořicový exktrakt - napomáhá hojení zánětů, mírní podráždění a zčervenání kůže. Používá se velice často v kosmetice určené pro aknózní pleť a pro pleť, která trpí na pigmentové skvrny např. právě po akné. Lékořice bělí, hojí, vyhlazuje jizvy a léčí vyrážky alergického původu.

vilínová květová voda - je všestranný pomocník v kosmetice, používá se pro ošetření všech typů pleti, včetně pleti citlivé a ekzematické. Tato voda zklidňuje, regeneruje, osvěžuje a stahuje pleť. použít ji můžeme také pro ošetření pokožky při poštípání hmyzem.

slunečnicový olej - je v našich končinách velice běžným druhem oleje a bývá často užíván jako základ pro mnoho kosmetických přípravků, kde je užíván často pro masáže, ale také pro ošetření aknózní pleti. K masážím se používá  zejména pro jeho prohřívací a hojivý efekt.

Tocopherol - vitamín E - antioxidant, který zabraňuje stárnutí kůže, stejně tak jako žluknutí kosmetických přípravků, do kterých je přidáván někdy jako konzervant. Působí protizánětlivě a vyhlazuje pokožku.





Maska má velice příjemnou hladkou jemnou konzistenci, krásně se roztírá, dá se rozetřít do úplně jemné vrstvy. Protože jsem spořivá, tak jsem roztírala masku do tenka a pytlíček jsem měla na 3 použití.  Příště bych raději rozdělila jen na 2x.
 



 
 
Na obličeji je maska příjemná, lehce chladivá. Má decentní jemně bylinkovou vůni, nic převoněného, vtíravého, ale asi bych po vůni ani nepoznala, že se jedná o mátovou masku. Při zasychání jsem nezaznamenala svíravý nepříjemný pocit, který někdy u jílových masek mívám. Ale je to asi dáno i tím, že vrstva byla opravdu jemná a navíc to bambucké máslo dělá masku komfortní na použití. Díky tomu, že maska není čistě jílová a nezasychá až do "betonova", se dá jednoduše smýt teplou vodou. Nezůstávala mi v linii vlasů, pěkně se rozpouštěla a např. konjakovou houbičkou šla domů prakticky sama.
 
Po použití je pleť hedvábně jemná, působí čistým a odpočatým dojmem. Nebyla jsem po ní ani jednou nijak podrážděná, začervenalá, nic mě neštípalo, nepnulo, nesvědilo, prostě všechno ok a příjemné. Rozhodně bych neřekla, že byla pleť do hloubky vyčištěná, popravdě řečeno jsem nic takového ani nečekala. Souhlasila bych s tím, že pleť se ten den třeba méně mastí a vypadá celkově lépe, ale nějaké vyčištění pórů, to je dle mého utopie ... Pokud by se maska používala na již vyčištěnou pleť, dalo by se vysledovat, jestli se póry zanášejí pomaleji, já jsem bohužel byla na kosmetice a čištění naposledy před porodem, takže nemohu sloužit ... ale třeba jednou :D
 


maska po nanesení
 


maska po 15ti minutách

Můj verdikt - maska má pěkné složení, na obličeji je mi příjemná, vlastně mi po ní pleť alespoň dočasně připadá pěknější než třeba po masce od ML, o které jsem psala nedávno. Vlastně mi pleť připadá i hydratovaná, ačkoli to maska neslibuje. Místo hloubkového čistění já zaznamenávám hydrataci a jas.
Je mi líto, že se maska nedělá v klasickém velkém tubovém balení, asi bych si ji koupila. Ale umím si představit, že si pytlíček s maskou pořídím a vezmu si ho na dovolenou k moři, protože tam se mi vždycky pleť dost mastí a ty opalovací přípravky dávají obličeji zabrat a je potřeba pleť trochu opečovat a přitom nevysušit a nepodráždit.
 
10 ml vás vyjde na cca 55 - 65 Kč
 
No, tak to by bylo o tomto produktu asi tak všechno. Pokud máte s maskou zkušenosti, ráda si je přečtu v komentářích.
 
Přeji vám všem krásný slunečný čas a ať se vám vydaří nový pracovní týden.
 
zdraví Meduňka
 
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty