úterý 27. června 2017

Narozeninová soutěž + "A nechcete rači neperlivou?"

"A nechcete rači neperlivou?" pravil včera číšník, když jsem se chtěla ve městě trochu osvěžit. Rozum se mi skoro zastavil.
 
"Nechci, děkuji. Chci sifon." (kdybych chtěla raději neperlivou, tak asi rovnou objednám neperlivou, ne???)
 
"Ale kojící matky si dávají vodu bez bublin..." pokračoval číšník a smutně hleděl na spící dítě v zaparkovaném kočárku vedle mě.
 
(aha, tak jsem doma... to je jasný. A já si myslela, že tyto nevyžádané dobré rady skončí porodem... to propichování očima, když jsem si jednou za čas dala k zákusku kapučíno, nedej bože, když jsem kupovala petku burčáku .... a ano, já ten burčák doma i pila!! Moje dítě prosím vyrostlo na burčáku a nestydím se za to!)
 
"Ale já vodu bez bublin nepiju..."
 
"Když si dáte perlivou, bude miminko bolet bříško. Já teda nevím, ale slyšel jsem to..."
(tak teď nevím, jestli mu mám poděkovat za informaci nebo mu říct, ať si laskavě hledí svých dětí a stravovacích návyků.... cloumá mou vztek, stejně jako vždycky, když mi někdo dává nevyžádané rady, zejména pak ohledně těhotenství, dětí, kojení a podobně.)
 
"Doneste mi tu sodu..." opakuji a z mého pohledu i tónu je asi víc než patrné, že zde opravdu není prostor k diskusi.

Takže asi tak.... to byla ukázka z nově vznikající rubriky "radosti mateřství" .... a teď si dáme tu soutěž.
Ještě si živě pamatuju, jak jsem seděla na tomto místě a psala článek o svých 30tinách.... Byla jsem nešťastná z toho, že jsem stará a stále neprovdaná... tak a teď se podržte, za pár dní mi bude už 35!!! (a jsem šťastná,  že jsem neprovdaná...nebo možná mi je to spíš jen jedno...) A protože 35 je stále krásný věk, tak je ho třeba oslavit!



Mám pro vás vymyšlený dárkový Meduňčin balíček. Z čeho se skládá nebudu prozrazovat, bude to takové malé překvapení.
Pokud chcete soutěžit, musíte pro to udělat následující:

1. napsat mi, kam by se můj blog mohl ubírat (pokud se mi někdy podaří uspat to moje smráďátko i přes den nebo dřív než vnoci...abych byla vůbec schopna něco na blog přispívat)

2. co vás na mém blogu zatím "drželo"

3. jak obvykle oslavujete svoje narozeniny a co by nemělo chybět na pořádné narozeninové oslavě.

4. nechat v komentáři nějaký kontakt na sebe - mail, IG účet...

Soutěž bude ukončena 8.7. večer, kdy vylosuji vítěze a v nejbližších dnech se mu pak ozvu.


Mějte se krásně, opatrujte se, neupečte se a snad zase brzy ahoj!

Meduňka













 
 
 

30 komentářů:

  1. prajem Všeetko najlepšie k blížiacim sa narodkám... :)
    ja by som uvítala aj možno nejaké zážitky, príhody, tipy a triky okolo krpca... uberať sa možno smerom mamablog - mama, ktorá má rada kozmetiku... :)
    keďže sa s priateľom chceme pokúšať o baby, tak by som uvítala aj takéto niečo... alebo aj tento príbeh je super... čo možno robíš po svojom, však lebo každá žena je iná ako aj každé dieťa...
    ja mám rada tvoj štýl písania, si normálna, na nič sa nehráš a keď to spojíš s nejakou kozmetikou, tak nie je o čom... :)
    ja narodeniny nejako neprežívam... nerobím žiadne veľké oslavy... skôr nejaké občerstvenie s rodičmi a rodinou... nepotrpím si na to...

    IG: _p_e_t_u_s_k_a
    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc za komentář!
      já taky oslavy neprožívám, vlastně jsem nikdy jinou než nerodinnou neměla, ale letos to roztočím :D

      Vymazat
  2. ahoj Baru, tvůj blog mám ráda, protože je jako ty...na nic si nehraješ, si svá, když se ti něco líbí či nelíbí řekneš to. Těším se další příhody z radosti matky :D Ráda bych aby se třebas objevila rubrika Make-up of day :) a nebo nejbolíbenější produkty za poslední měsíc nebo třebas i rady na výhodné nákupy :)
    Mě bylo 30 v březnu a od přítele sem dostala kopačky takže ráda si přečtu o něčem pozitivním :D sleduju jako Kateřina Kalábová (katerina.kalabova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, to je opravdu velice originální "dárek" od přítele... zase na druhou stranu, když se na to podíváš optimisticky, lepší teď, než za 5 let s 2 dětma...
      Make-up of day bych asi nestihala :D a já se ani moc nelíčím, jsem ráda, že si umyju obličej a vyčistím zuby :D

      Vymazat
  3. Mě se líbí, že je to blog ze života a ne jako některé jiné, co jsou prošpikované reklamou na kosmetiku a vlastně cokoliv dalšího, co marketéři nabídnou. A moc takových blogů není, co mají hlavu a patu a nestal se z nich reklamní kanál. Jsem pro ubírání se jakýmkoliv směrem, hlavně ne tímhle. :-) A to je zároveň to, co mě tu drží. Narozeniny oslavuju s rodinou a protože je mám taky v létě, většinou nechybí grilovačka. Pro narozeniny v létě je to naprosto ideální posedět venku. Kontakt na mě je maata001(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc za komentář! A užijte si narozeninovou grilovačku!

      Vymazat
  4. Ahoj, i když takřka nekomentuji, jsem věrným čtenářem už pár let. Mám to tu moc ráda, protože je to tu takové hrozně normální. Žádné přesvícené bílé interiéry plné náhodně pohozených tulipánů, psů a makronek. Navíc s příchodem Minimeduňčete je mi to tu zas bližší, mám doma takové skřety už dva... Takže myslím, že stávající směr je fajn, zkrátka zůstaň svá. Co se oslav týče, moc je nevyhledávám a moji blízcí to vědí, takže balonky a čepičky u nás nehrozí. Ale nikdy nesmí chybět dárek ode mě pro mě. Člověk přece sám nejlíp ví, co chce. A kosmetický maniak obzvlášť ;) takže přeji všechno nejlepší! a zcela neskromně si držím palce, protože o Meduňčin balíček bych opravdu stála :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ještě ten kontakt, až vyhraju, že... an.brodska//gmail.com

      Vymazat
    2. dárek pro mě ode mě je super! taky bych si měla nějaký pořídit :) Hodně štěstí v soutěži přeju!

      Vymazat
  5. Tak vše nejlepší! Já už tolik slavila loni:) Já bych na blogu nic neměnila, líbí se mi tak jak je. Vždy se bavím u postřehů ze života, třeba jako nedávno v té lékarně. Jinak co se týká oslav mých narozenin, tak ty skončily s příchodem dětí, na ty svoje už nemám náladu. Evusak1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za komentář! :) mě moje narozeniny nebaví ani teď :) uvidíme, co první narozeniny Minimeduňčíka...

      Vymazat
    2. :)) nejtěžší je udržet prcka u dortu a stihnout to vyfotit ;)

      Vymazat
  6. Sleduji už jen 4 blogy a u tebe se mi líbí články ze života.Jinak nejčastěji vyhledávám spotřebováno.Narozeniny moc neoslavujeme,ale nesmi chybět rodinný oběd.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na oběd se taky vždycky těším. Letos bych ráda nějaký super hamburger!

      Vymazat
  7. Milá oslavenkyně,
    co se týká otázek 1 +2 budu ráda ( a myslím, že i Tvoje další čtenářská základna) pokud zůstanou Tvoje články mixem nadhledu, objektivnosti a životních poznatků - toho si moc cením, že napíšeš realitu, nějak ji nepřikrášluješ) v přirozenosti je krása, myslím, že logicky se i téma článků třeba trošku změní s ohledem na Tvůj životní posun, je to přirozený vývoj.
    3 otázka = čím jsem starší tak tím více mi záleží na dobrém jídle a pití (než na "veledarech" to se mi nechce hrotit), bez dobrůtek a milé společnosti oslava nemůže být - ráda si pochutnám/zahřeším s rodinou, doufám, že jste na tom stejně.
    mardinka@centrum.cz
    Všechno nejlepší, hodně zdraví a spokojenosti Tobě i Tvým blízkým Meduňko Ti přeje Markéta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markéto, moc moc ti děkuji za krásné přání i milá slova! Dobré jídlo je základ i u nás :)
      měj se krásně!

      Vymazat
    2. Nemáš za co....tento blog dává čtenářům opravdu hodně, aji komenty holek mi mluví z duše. Krásné léto, M.

      Vymazat
  8. podle mě by se blog měl ubírat jakýmkoli směrem se budeš ubírat ty sama, každopádně já bych změnu nepotřebovala...čtu tě protože jsi jaká jsi, normální ženská, to oceňuju nejvíc
    jinak co se týče oslavy narozenin tak s přítelovou rodinou slavíme vždycky u prarodičů na zahradě a vždycky to je oslava rovnou tří (někdy i čtyř) narozenin...v mojí rodině slavíme decentně, jen když má někdo jednou za čas kulatiny tak se sezve příbuzenstvo k našim na chalupu, je to super příležitost protože jinak se takhle dohromady nikdy nevidíme
    mail: kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za komentář! My slavíme vždy jen obědem a dortem, decentní přiťuknutí, vlastně jsem nikdy neměla párty... ale letos zkusím!

      Vymazat
  9. Ahoj Medu, taky mi bude "za pár" 35! Tak ti přeji, hodně zdraví a lásky, zbytek už přijde sám. A když ne, tak nevadí, tyhle dvě věci většinou stačí, aby byl člověk spokojený. Chodím sem, protože jsi ženská jako já, máš ráda kosmetiku, ale jsi stále nohama na zemi a neutrácíš desetitisíce měsíčně za Sephoru, Douglas, lifestylové blbiny z Tigeru, Primarku a Yankee. Narozky, co máme děti, sama neslavím, ani mě to neláká. Minule jsem byla šťastná jako blecha, když tchýně pohlídala všechny tři děti a my mohli jít s mužem na večeři. IG magratam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, to jsem zapomněla dodat parfumérek, svíček a nákupů z Primarku je všude nějak moc. A taky čistích prostředků získaných v rámci spolupráce :))

      Vymazat
    2. Tak to ti tez preju vse nejlepší, at se daří!! 35 je krásný věk ;)Desetitisíce jsem nevydělávala, takže se pak nedaly ani utrácet :D

      Vymazat
  10. Milá Medunko,
    Tvůj blog jsem objevila náhodou a moc ráda se k Tobě vracím. Líbí se mi, že si u Tebe počtu, není to jen o hadříkách a kosmetice.
    Kam by jsi měla blog směřovat je jen na Tobě, glog je duší svého autora a ten Tvůj stojí za poznávání...
    Narozeniny a oslavu kolem nich moc ráda nemám, ale dárečky dostávám strašně ráda, pokud mi příjdou popřát moji nejbližší tak už nic nechybí
    Pěkné sluníčkové dny. jana.prekopova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za komentář :) Já se někdy dárků bojím, protože umí někdy překvapit a já se neumím přetvařovat :D

      Vymazat
  11. Moc Tě zdravím.
    Tvůj blog bych příliš neměnila, ale chápu jak to myslíš, takže bych si početla o příhodách s prckem, co se vám osvědčilo z kosmetiky a co ne a vždy ráda čtu spotřebovance.
    Jinak co se týče narozenin, nejsem moc plánovací typ, který by uspořádal oslavu pro 20 lidí. Sice o tom sním, ale nakonec bych se asi ani netěšila. Takže většinou jen s mužem.
    radka.are@seznam.cz
    Insta radulli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, děkuji za komentář. Příhody s prckem, no uvidíme, zatím jich moc není, zatím jen dost kaká :D a teď nově pije z petlahve :D Asi se fakt učí nápodobou!

      Vymazat
  12. 1. Mě by se líbily "máma" příhody ze života a trapasy �� ať v tom nejsem sama �� na internetu jsou všichni dokonalé nalíčení,dokonale čistí, bezpoceni a usměvaví a u mě v tomto realita teda těžké pokulhává ��
    2. Co mě drželo nevím... Možná tvoje povaha,možná příjemný styl psaní a pohodový projev... Možná kombinace všeho. Však víš,že tě mám moc ráda nejen na papíře,ale i v reálu ��
    3.no přeci bez dárků ������������ Ale nějaký grilovaný flak masa, grilovaný hermelín a Aperol také není k zahození �� jo,a miluju nafukovací balónky!
    4. Tak třeba e-mail: e.weiserova@email.cz

    PS: Vše nejlepší,hodně štěstí, zdraví, nervů a životního nadhledu a trpělivosti ������

    OdpovědětVymazat
  13. Dlouho jsem dumala, jestli vůbec psát. Ne že bych byla lenoch, ale protože se "status quo" jsem spokojená. Jsi vtipná, upřímná, nemilitantní (jako já kombinuješ přírodku, lékárnu, drogérku a parfumérku), píšeš i věci z osobního života (což je hezký počtení a na tvou rodinu hezký pokoukání) a taky - což oceňuju - píšeš o dostupných věcech! Objevy typu "objednala jsem si z Austrálie" či "zaslala mi tetička z Peru" jsou mi k prdu, byť by to byly svaté grály.
    Jasně že bych si přála častější psaní, ale teď se prostě nedá nic dělat, tryskomyška má jednoznačně přednost, to každý pochopí. Ad narozeniny ..... no, já obecně moc slavící typ nejsem. Ale pokud jde o dárky, tak to zase jen houšť :-) Nejlíp si ovšem vyberu sama. Odjakživa a doteď. Takže - pro mě nečiň změny žádné, ani na IG, ani zde.
    A pokud si můžu dovolit jednu radu z titulu o pár let starší mámy, vykašli se na shánění té brigády, o kt. jsi před časem mluvila. Kubíkovi už znova těchhle pár měsíců nebude. Později by sis to vyčítala. Fakt. Jo a na IG jsem ta_cesta_co_je_cil Tady třeba reni.v@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za komentář i za radu ohledně brigády. Já vím, jak to myslíš a máš určitě pravdu. Ale brigádu jsem si našla, jen na pár hodin měsíčně, z domova, věnuju se jí, když Kubík večer usne a nejsem moc ospalá... určitě bych nechtěla okrádat Kubu o společně trávený čas.

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty