úterý 4. června 2013

Okénko kosmetické analfabetky - Jak jsem nevěřila vlastním očím…

přeji všem pěkný den (i když mi to pomalu připadá jako provokace, když vezmu v potaz to, co se odehrává venku....)
 
po delší době se opět hlásí o slovo naše oblíbená kosmetická analfabetka, aby nás seznámila s tím, jak dopadlo její sbližování s bázemi pod oční stíny - jak si jistě pamatujete, minule s bází MUA se moc nesžila a spokojenost se nedostavila. Já jsem jí na to konto přislíbila zápůjčku báze Artdeco, o které jsem  byla přesvědčená, že nemůže zklamat!

A jak to dopadlo???


 
Po nějakém čase jsem opět vyzkoušela kosmetický přípravek od Meduňky. Musím říct, že oceňuji Meduňčinu vytrvalost s jakou se stará o mé, kosmetikou nedotčené, Já. Dala mi na vyzkoušení bázi pod oční stíny, díky níž se mi nebudou slévat stíny do potůčků, jak jsem o tom psala ve svém předchozím příspěvku.

Překvapilo mě, jak miniaturní a roztomilá je to krabička…nicméně ta cena mi už tak roztomilá rozhodně nepřipadala, ale balení je skutečně milé. Krém jsem nanášela malíčkem, dobře se roztírá, nelepí, nežmolkuje…Poté jsem nanesla poctivě stíny. Stíny se nanášely velice dobře, jakoby se na to víčko přilepily. Hrdá na svůj výtvor jsem odcházela do práce. Vzhledem k tomu, že už jsem dlouho nic nezkoušela, zapomněla jsem se sledovat…při večerním sprchování a mytí obličeje jsem si uvědomila, že jsem se vlastně ani nepodívala, jak to mazání funguje! Takže ranní práce byla k ničemu…To se opakovalo ještě dvakrát…prostě jsem vždycky zapomněla podívat se, jak můj experiment dopadl. Čtvrtý den už jsem byla na sebe opravdu nazlobená a po ranním nalíčení jsem si neustále opakovala: zkontroluj oči, zkontroluj oči. Hned, jak jsem došla do práce, napsala jsem si poznámku na monitor: zkontroluj oči! Moje první kontrola asi po hodině nalíčení dopadla na výbornou: stíny se ani nehly, byly na svém místě, nikde nic rozsypaného. Hned, jak jsem přišla domů, koukla jsem do zrcadla a … nevěřila jsem vlastním očím… stíny opět na svém místě. Byla jsem upřímně překvapená, že to funguje. Vyzkoušela jsem i stíny, které se sypou jako popel na hlavu hned, jak je nanesu na víčko…vždy mi popadají na tvář a celá se třpytím jako za mlada na diskotéce. Ale s bází od Artdeca nic, vůbec nic. Stíny drží na svém místě!

PS: … mezi námi děvčaty…Meduňka mi slíbila, že mi trochu toho přípravku odebere, jsem totiž hrozně spořivá, a tolik peněz, za tak malé množství, rozhodně nedám…

Ano, ano, svatosvatě slibuji, že K.A. dostane svůj kalíšek, beztak by mi to vyschlo :)

Jsem ráda, že báze Artdeco nezklamala moji důvěru a obstála v nerovném boji s mastnými víčky! Jinak tedy si teď uvědomuji, že i já jsem vám na tuto bázi dlužna recenzi! Musím to napravit!

Mějte se fajn, uvařte si svařák a šup do tepla :)

Meduňka

18 komentářů:

  1. Cena báze v akci je cca 180,- Kč a vydrží skoro celý rok. Myslím, že cena není vůbec vysoká a vyplatí se.

    OdpovědětVymazat
  2. ja mám momentálne Urban Decay, ale táto mi bola odporučená, takže časom ju určite vyskúšam....mimochodom teraz ju dávajú myslím zdarma k objednávke artdeco nad 499kč na ich internetových stránach

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsem ráda, že slyším další chválu, já už dokončuji MUA a těším se na srovnání s artdeco - celkově ale můžu říct, že díky Tobě Meduňko jsem objevila báze a změnily mi život k lepšímu :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna mi dochází moje UD báze a nemám moc peněz nazbyt... díky za tip :) Jinak tento způsob psaní článků mi přijde skvělý, origiální a opravdu ho oceňuji :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, uz ji asi taky budu muset zkusit :).

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám bázi už přes rok a pořád tam ještě mám, takže rok a půl mi určitě to balení vydrží, což mi za to cenu přijde dobré.

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Meduňko, moc hezký článek. Takovýchto bází není nikdy dost, zvlášť pokud skutečně fungují a nedrolí se. Já mám myslím jednu od MK, ale často ji nepoužívám, ikdyž je celkem taky fajn:-)

    OdpovědětVymazat
  8. tato báze jsou mé nejlíp investované peníze do kosmetiky! nikdy mi nedržely žádné oční stíny, ať jsem zkusila jakékoliv, o tužce na oči ani nemluvím, takže když jsem poprvé večer stála před zrcadlem a měla jsem stíny na svém místě stejně jako jsem si je ráno namalovala, byl to pro mě šok! ... mám ji už skoro rok a ještě jsem se nedostala ani do půlky, takže o té ceně by se dalo polemizovat ;) navíc jsem kupovala ve dnech, kdy měli v parfumerce 20% slevu na vše, stačí prostě vychytat akci ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, já těch investovaných peněz za bázi taktéž nelituji, ale neživím 2 dospívající chlapské krky, takže těžko soudit jaké bych pak měla priority, že :)

      Vymazat
    2. tak na to nemůžu nic říct, páč taky žádné krky neživím ;)

      Vymazat
  9. nemyslím, že by ta báze byla drahá... mám ji doma a jsem velmi spokojená, stačí ji na víčko jen málo :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Mě tahle báze prodlouží výdrž stínů jen o málo. Ale mě obecně na očích nevydrží nic, ani vychvalované růžové Color Tattoo. Mám asi moc mastná a zapadlá víčka. Jinou bázi jsem zatím nezkoušela a přemýšlím jestli má cenu investovat do jiné.Eva

    OdpovědětVymazat
  11. já ji koupila v nějaké akci za 150

    OdpovědětVymazat
  12. Tuto bázi mám taky, ale už mi moc nevyhovuje. Třeba Shadow Inrurance od Too Faced funguje mnohem líp. A taky si brousím zuby na bázi od NARSu.

    OdpovědětVymazat
  13. Mě tahle příliš neseděla, ale přišla mi naopak levná (měla jsem ji kolem dvou stovek tuším). Pak jsem si kupovala UD a TF, za pětistovku a mám je plné do dneška, zbytečná investice, používám je jen pod třpytivé stíny a tímhle tempem mi vydrží do smrti. A to nemluvím o vzorcích jiných značek, co doma mám. Asi jsem na to fakt líná nebo nevím.

    OdpovědětVymazat
  14. Přemýšlím, že si bázi pořídím, až mi dojde ta zásoba, co mám doma (což, buďme upřímní, se stejně asi nestane...)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty