středa 14. března 2012

den 116

pěkný večer,
ráda bych krátce zrekapitulovala druhou půlku včerejšího dne+den dnešní.
117 - zásadní pro mě byla hodina pilates, kde jsem se svým tělem dělala takové podivnosti, které bych nikdy nečekala, že jsme schopna. Musím však narovinu říct, že jsem pak byla totálně grogy, sotva jsem dolezla domů - musela jsem to vzít přes kavárnu, kde jsem si dala 3deci frešdžusu - ananas, pomeranč+hruška a nejraději bych vám to zatajila,ale k tomu jsem si dala kousek sachru...a víte co, ani jsem si ho nevyčítala, však je to jen kousek buchty, ani žádnej krém tam nejni :D Domů jsem pak dolezla a lezla sem fakt z posledního, hupla sem do vany, natřela špeky skořičákem a usnula jsem.

116 - dnes jsem byla kupodivu docela čilá, nic mě nebolelo, což bych včera nevěřila, když jsem do postele téměř lezla po čtyřech. Snídaně OK, kornšpic s lučinou, oběd taky v cajku, odpoledne jsem měla rozmazlovací - zašla jsem si ke kadeřnici na barvu a střih a jsem moc moc spokojená, mám takovou tmavěhnědou s fialovými odlesky, vypadá elegantně a moje milá kadeřnice mě potěšila, říkala, že ji připomínám Katie Perry, což jako je docela poklona, ne? :)
Po kadeřnici jsem spěchala do relax centra, kde se mě ujal pan majitel - zastánce celostní a čínské medicíny, prohlédl mě a pak jsme se vrhli na zeštíhlující proceduru - konkrétně se jednalo o lipokavitaci - tedy ultrazvukové ošetření špeku na břiše. Po ultrazvuku jsem byla namazána skořicovým krémem a šup do nohavic na lymfatickou masáž. Pán mi popovídal mnoho zajímavého o fungování těla, nesliboval zázraky... prodal mi nějaký bylinkový čaj, protože se mi hromadí zadržená vody a lymfa v nohách a natékají mi. Na další sezení jdu zase za týden. Myslím, že je to takové motivace pro další cvičení a snahu, když už do toho člověk vrazí toliko peněz....tak aby to nebylo vyhozené z okna.

Toť pro dnešek vše, pěkný zbytek večera, vaše Meduňka

1 komentář:

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty