sobota 17. března 2012

peeling lumene

Tento týden jsem si pořídila další skvost mé oblíbené značky Lumene. Jedná se o peeling, který je určen speciálně na mastnější pleť se sklony k akné. Tento peeling je ze speciální řady pro tento aknózní typ pleti Natural Code. Tato řada dále obsahuje gel, tonikum, hydratační krém a odličovat očního make-upu.
Ale vraťme se k peelingu. Peeling by měl redukovat tvorbu kožního mazu, zklidňovat pleť a udržovat pokožku matnou. Produkt by měl čistit ucpané póry a bránit vzniku černých teček.
Peeling  neobsahuje paraben, olej, silikony, ethyl alcohol a syntetická barviva. Obsahuje 90% přírodních látek.
Mám z peelingu radost, protože už jsem vážně nějaký potřebovala. Minule jsem používala peeling od syncare, ten obsahoval jemnoučká zrníčka mořského písku a byla jsem spokojená. Peeling od lumene má takovou řekla bych, že gelovitou konzistenci, abrazivní částečky jsou relativně dost malá, avšak lehce ostrá. Nevím to přesně, nestudovala jsem složení, ale řekla bych, že obsahuje nějaké mátové výtažky, na pokožce je osvěžující. Od tohoto produktu nečekám zázraky, ani odstranění akné, popravdě se mi moc nezdá ani to zmatnění, od peelingu čekám, že mi pěkně obrousí pleť bez toho, aby mi ji podřel, poničil a podráždil. Podráždění se naštěstí nekonalo, ani nic z výše uvedeného. Jsem tedy spokojena.
Cena 140 kč ze za 75 ml poměrně ucházející. U nás v drogerii však tvrdili, že cena je akční - 50%, což teda nevím, nevím, na netu se kolem 150ti Kč dá sehnat v pohodě. Přiznám se, že 280,- Kč bych za něj roooozhodně nadala, ani na sekundu bych o tom nepřemýšlela.
(web)

Prozradíte mi, jaký máte vy rádi peeling? Ráda se nechám pro příště inspirovat.

pěkný zbytek večera, vaše Meduňka


3 komentáře:

  1. Já vyzkoušela všelijakých peelingů a masek a nakonec jsem se na to všechno vykašlala a vždy si něco umíchám doma. Konkrétně na peeling mám třeba ráda kávovou sedlinu nebo cukr, dá se i namíchat s čímkoliv, co je po ruce, třeba s oliváčem, mlíčkem, medem nebo klidně i z tvým oblíbeným čistícím gelem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi před milionem let, když jsem ještě chodila za základku, chodila kosmetička pravidelně radit do drogerie a mojí kamarádce radila,aby si dělala peeling krupicí, že je hodně jemná, ale účinná, nikdy jsem to nezkusila, možná je na čase :)

      Vymazat
  2. Tenhle peeling vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty