středa 1. srpna 2018

Moje nakupovací stopka, balíky v čudu a další povídání o ničem

moji milí,věrní,

dle průzkumu na IG se zdá, že můj blog je již překonaná záležitost. Blogů jsou už asi desetitisíce, možná miliardy, kosmetický blog píše už každý, kdo prošel kdy kolem drogerie (ne snad, že já bych na tom vědomostně byla nějak významně dál...) Navíc mají dnešní influenceři čas a techniku na nafocení fakt líbivých fotek... a dokonce se tím prý lidi i živí... holt jiná doba. Já se pomalu taky přesouvám na IG, kde zkouším takové ty rychlorecenze točit formou IG TV, aby byly k dohledání. ... ale živit se tím hádám nebudu. Na to nejsem dost in a nemám ostré lokty a nechce se mi x hodin vyklízet koupelnu, abych udělala 5 líbivých, "čistých" fotek a pak zase všechny ty krámy, (které máme myslím skoro každá), nosila zpátky. 



Tak a dneska vám popovídám o tom, že jsem si objednala pár kosmetických kousků, kterými jsem jsem si zároveň vystavila nakupovací stopku!! Jenže ony mi nedorazily. České poště je asi jedno, že mi došel hyaluron, tedy lépe řečeno, že jsem svoje hyaluronové sérum od Renovality darovala kamarádce, protože mi nepřipadalo nic moc a chtěla jsem zkusit nové!lepší! A teď jsem bez hyaluronu, Teď!! v těch hicech, kde je hydratace třeba jako koze drbání... Česká pošto, myslíš, že se ještě zhydratuju?? Nebo už se hydratuje někdo jiný???

Pravda, mám někde úplně vzadu v šuplíku takové to Sephorácké obří balení séra, které bylo děsně slavné a už se neprodává. A já mám dilema - otevřít?? Je to na 100 let spotřeby a vůbec nevím, jestli je v tom několik molekulárních velikostí a nejlépe nano mikro velikosti.....no, tak dobře, vaše argumenty mě přesvědčily, otevřu je. Lepší něco, nežli nic, že ano! I to Renovality sérum vlastně bylo lepší než nic... holka, pro příště si pamatuj - nerozdávat věci, dokud jsi nepřeskočila!


tyhle produkty byly fajn - ale a) mám nakupovací stopku, b) ten Sephora hydratant už se nevyrábí

Taky mi došel retinol...no, došel. Já blbka jsem ho darovala do giwky, aniž bych měla novou lahvičku v zásobě. Ovšem, na cestě mám již 3 týdny nové sérum s retinolem.... Česká pošto, myslíš, že se dočkám??? Nebo už mládne a krásní mým mazáním někdo jiný???

Taky mi dojde můj milovaný BB krém od Lumene, který se již podle dostupných zdrojů nevyrábí. Byl skvělý a chci ho zase!! Musím se přiznat, porušila jsem svoji nakupovací stopku a objednala si nové BB od Missha. Opravdu se potřebuju něčím trochu namazat a makeupy mi teď nesedí, ani nepotřebuju celoplošně takové krytí. Snad to nebude moc krycí.

Přistihla jsem se při tom, že mě už unavuje zkoušet nové věci - asi chci pár dobrých, osvědčených, jako byly ty rifle od Tom Tailor před 12ti lety, krémy od Lumene před 18ti lety a chleba z večerky na parkovišti u babičky na prázdninách před 20ti lety. 

Chtěla bych mít pár produktů a nehledat a nepátrat a nezkoušet. Netrápit se s akné a s tím, že mi povadají kontury obličeje nebo jak se tomu říká :D

A tak jsem se rozhodla přenést ten boj za hezčí pleť víc na pole potravinových doplňků a vhodně zvolených potravin.
Třeba vysazení mléka na mě v tomto ohledu nemělo žádný vliv. Nezkoušela jsem cíleně kvůli pleti, bylo to tak trochu nucené vysazení, kterým jsem se trápila, neb jsem byla živa z kaší, které fakt nebudu vařit z vody!!! a jogurtů a bez šlehačky můj život nemůže být nikdy plnohodnotný.  Zrovna včera jsem to zase někde četla, jak se zbavím akné, když vysadím mléko - ne, nezbavím!!!

Studovala jsem vliv různých bylin na hormonální systém a na hormonální akné a ráda bych si sestavila takovou denní rutinu suplementů, které by mi pomáhaly jednak normalizovat hladinu hormonů a dále pak bojovat se zánětem a regenerovat.
Česká pošto, myslím, že se ještě někdy dočkám svého pupalkového oleje v kapslích nebo jimi už normalizuje hormony někdo jiný???

A jak jste na tom s nakupováním a kosmetikou v létě vy???




13 komentářů:

  1. Ahoj Meduňko, já čtu blog ráda i na recenze mi to tu připadá lepší. Taky jsem teď začala s pupalkou kvůli hormonům a pleti, ale je to chvilka na nějaké výsledky. Jaké doplňky ještě plánuješ? :) Zdraví Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky:) a jakou pupalku beres a kolik ji v tom realne je? Divala jsem se, ze jsou velke rozdily v tech pripravcich.
      Planuju jeste rybi tuk, abych tu omega 6ku vyrovnala omega 3kou. Hodne ucinna by mela byt palma saw palmetto, ale neni chodna pri kojeni!! Takze smolik. Zatim beru gynex a nedam na nej dopustit, ten efekt byl ohromny! Taky mam v hledacku probiotika, silymarin uz zacinam brat. Rozhodne stoji za vyzkouseni ayurvedske kapsle Zdravi pro zenu a B-skin. Ale musim to nejak vhodne zkombinovat. Medunka

      Vymazat
    2. Já jsem pořídila pupalku klasicky od GS, přišlo mi to cena výkon v nějaké akci nejlepší, ale obsah je jen 500 mg, tak beru denně 3 kapsle. O té palme jsem vůbec neslyšela, máš přehled :) Já teď jedu inositol a pupalku, tak uvidíme...Těším se na tvoje postřehy;-)

      Vymazat
  2. Netřeba klesat na mysli, ČP jede v těžce prázdninovém režimu a brigádníky zřejmě pečlivě vybírali v chráněných dílnách. Aneb když nezvládneš ani mýt okna na benzíně, pojď doručovat. Já se dočkala včera balíku z iHerb, který dle trackingu přistál v Praze 30.06. Už sem se dávno vzdala naděje, že dorazí a ejhle. Takže měsíc prodleva žádná míra.
    Jinak sem ráda, že někdo taky nepodlehl hysterii ohledně mléka, já na to teď taky narážím všude, ale bez bílýho kafe nechci žít..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ČP prázdninový režim neexistuje, ale je tam permanentní podstav a makáš často bez přestávky, výjimkou není ani 14 hodinová směna a povinné přesčasy, který ti nikdo nezaplatí a odcházíš s minimální mzdou. Proto taky odsud lidi utíkají, stejně jako já a další a další. ČP pak nabírá nové lidi (nejen brigádníky, ale i Hpp), kteří musí zvládat zaučení ve starých systémech z devadesátek, práci za 2-3 a makat bez toho, by se vůbec najedli, nebo si skočili na záchod. A ještě tě vedení nutí k vnucování služeb, který zákazníci nechtějí, nebo přijdeš o část výplaty. Taková je realita práce na ČP.
      Btw, pokud čekáš věčnost na balíček z USA, tak poděkuj mezinárodní přepravě a celní správě, kde se válí balíčky i několik dní (týdnů), než je vůbec předají na Depo pošty. ČP balíček, který nedostane na Depo, asi logicky nemůže doručit.
      Luc.

      Vymazat
    2. ahoj Luc, že práce u ČP musí být peklíčko, je mi jasné a obdivuju každého, kdo tam vydrží a dělá svoji práci dobře. Já mám třeba super balíkáře, fakt ohromnej člověk, profesionál a vždy ochotný a usměvavý, když jsem ještě chodila do práce, tak se mě i zeptal, kam to chci hodit, jestli do práce nebo domů, obojí je v jeho rajonu... ted by na dovolené, doručoval za něj někdo jiný a ejhle - balík nebyl doručen, prý jsem nebyla doma...zajímavé. Podmínky jsou vicemene stejne, ale přístup lidí je různý. I když chápu, že toho třeba pan ze zástupu měl moc a bylo to nad jeho síla. Nad moje síly je zase šlapat v tom vedru s malým neposlušným děckem 3km na poštu a zpátky.
      Jinak vnucování pojištění a další blbosti je myslím nedůstojné jak pracovníkům, tak zákazníkům. Doufám, že se ty poměry jednou zlepší.

      Vymazat
  3. Děkuji za potvrzení domněnky s mlékem. Celý je to o hormonech a já je mám rozhozený 20 let a nějak jsem se s tím už psychicky smířila. Pokračuj v psaní dál, já Tě budu mít ráda i tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i bez 3hodiny stelovanejch fotek focených ze správnýho úhlu a při spravném osvícení? :) díky!

      Vymazat
  4. Taky jsem se před lety rozhodla mléko vysadit, a na akné efekt žádný. Poslední roky po porodech a kojeních jsem zatím tak "rozhašená", že tomu nechávám volný průběh. Počkám až dokojím, pak pár měsíců počkám a začnu to řešit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. až jednou dokojím, tak vyzkouším saw palmetto, má to být super na hormony! Jinak jsem ted videla prý skvělé vitaminy na plet - dela je Tati??? tusím. Halo beauty skin booster. a ve složení má právě i to saw palmetto.

      Vymazat
  5. Meduňko, já sleduji jen blog, na IG nejsem. Tvoje články mě moc baví a boj s akné máme společný. Také jsem zkoušela všemožné doplňky stravy, i Gynex-byl dobrý , ale já mám velký problém něco pravidelně brát. Nejvíc mi teď na jaře pomohla rada jedné paní - z mléka jen kefír, máslo a šlehačku a k jídlu přidávat rukolu - asi to zní divně, ale pomohlo mi to. Do té doby jsem jedlá hodně jogurtů a sýrů. Pupínky mám pořád, ale jsou mnohem menší a lépe se hojí. Krásné léto!

    OdpovědětVymazat
  6. Jako taky jsem si teď musela říct dost a přestat nakupovat. Ještě mi má přijít z e-shopu kosmetika na zpevnění pleti a to bude snad všechno. Před Vánocemi se chci soustředit hlavně na to, abych nakoupila dárečky pro ostatní a ne pro sebe. A budu samozřejmě doufat, že k tomu stejně tak přistupují i ostatní a dají mi něco pěkného. <3

    OdpovědětVymazat
  7. V poslední době se musím s nákupy na internetu také více brzdit, přeci jen se všechno kolem nás zdražuje a je potřeba mít za sebou nějaký finanční polštář :-) Co si však neodpustím jsou nákupy do naší společné dílny s manželem - neustále objednáváme nové ochranné pomůcky a nářadí, protože tam trávíme většinu volného času a moc nás to baví!

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty