pondělí 31. října 2016

Letní oblíbenci - část IV. - líčení očí

Zdravím přátelé,

po "kutilském postu" se vraťme zase zpět ke kosmetickému tématu a doklepněme konečně ty slibované oblíbence. Už v minulých postech jste si asi všimli, že mezi oblíbenci jsem měla takové docela obyčejné produkty, žádné světoborné značky alá UD, Nars a podobně, ani dnes tomu nebude jinak. Pokud čekáte nějaké luxusní zázraky, nedočkáte se. Nicméně, myslím, že 2 produkty ze 3 nepotkáte na každém druhém blogu... i když kdo ví, já teď nějak na blogy neměla čas, tak nemám vůbec představu, co vlastně frčí :)
 
 
V létě jsem se líčila opravdu minimálně, vlastně pokračuji v tomto trendu i teď. Šlo mi jen o to oči lehce zvýraznit, projasnit, předstírat svěžest :), nikoli nějak výrazně "kouřovat", stínovat a podobně. Pro letní looky je jednoduchost myslím to nejlepší, co může být.
V létě jsou asi na místě voděodolné produkty, které tedy v mém výběru nenajdete, u vody jsem byla leda v červnu u moře a to jsem se nelíčila vůbec, takže jsem ty voděodolné produkty nepotřebovala. Ne snad, že bych je neměla, taky by se něco málo našlo, ale postačovala mi bohatě klasika.
 
Prvním stínem, který jsem si zamilovala je stín od značky KIKO Milano a to konkrétně stíny z řady Water Eyeshadow. Mám jich doma  několik, ale nejvíc oblíbený je ten v odstínu 227 Light Taupe.  Barevně stín plně odpovídá názvu, je to velice jemná, světlá šedohnědá barva s jemným třpytem. Je velice krásně rozjasňující a přiznám se, že jsem tento stín nejednou použila také jako klasický rozjasňovač. Jedná se o krásnou studenou ne příliš výraznou barvu, která dodá šmrnc a nebije do očí. Jak název stínu napovídá, dá se používat jak na sucho, tak na mokro, přičemž klasicky za mokra se intenzita stínu plně rozvine. Produkt je velice jemně mletý, sametový, dobře se mi s ním pracuje, s bází mi drží celý den a neopadává mi pod oči.
Co se týče designu, tak si můžete na fotce prohlédnout, že se opravdu povedl, krásně trojrozměrný, elegantní, obsahuje navíc zrcátko.
3g stínu mě stály ve slevě krásných 4,4eura - tedy něco kolem 120kč. Domnívám se, že luxusní jak produkt, tak cena. (teď je cena vyšší - 5,9)
 
Druhým stínem je stín od Catrice z řady Prêt-à-Lumière a to konkrétně odstín 050 La Vie En Rose. Jedná se o stíny, které jsou tuším v nabídce Catrice relativně nové, alespoň u nás jsem je objevila až někdy v srpnu. Slibují krémovo-pudrovou texturu. Já osobně tam ten krém nějak nevidím, stíny jsou v mém světe prostě pudrové, ačkoli velice jemné a příjemné. Barva stínu bych popsala jako velice světle hnědorůžovou, stejně jako předchozí stín velice krásně třpytivý, jemně rozjasňující. Jedná se o stín, se kterým to prakticky snad nelze přehnat, já mu říkám "nalíčená, nenalíčená". Když jej nanesu, tak vypadám viditelně lépe, ale není prvoplánově vidět čím to je. Prostě takový ten absolutně nenáročný stín i pro úplné kosmetické analfabety.
S výdrží je to řekla bych o něco horší, než se stínem od KIKO. Nevydrží mi určitě celý den, postupně se vytrácí... ale zase je tak jemný, že to není nijak rušivé.
Gramáž produktu je 2g a plná cena kolem 100Kč.
 

 
 
Posledním produktem je tužka na obočí od značky Barry M v odstínu Light to Medium. Hrozně moc mi vyhovuje odstín tužky, je krásně studený, přesně dle mých představ.  Konzistence tužky je navíc vosková, takže v jednom kroku obočí jednak doplníte a rovnou i lehce zafixujete. Na druhém konci je tužka opatřena kartáčkem, takže co víc si přát.
Měla jsem pár tužek z drogerie, jejich odstín byl obvykle tak šílený, že byly absolutně nepoužitelné. Tuhle tužku jsem si musela okamžitě pořídit do zásoby...kdyby náhodou!
 
Tak to by bylo pro z mých letních oblíbenců vše. Pokud jsem vás inspirovala alespoň jedním produktem, budu velice potěšena.
 
Mějte se krásně! Meduňka

3 komentáře:

  1. Tyhle Catrice jsem ani nějak nezaregistrovala, ale je fakt, že už na jejich stojan moc nekoukám... Kiko mám ráda, ale tyhle stíny jsem od nich ještě nezkoušela. Tak až zas někdy budu mít cestu do Drážďan, tak nějaký čapnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natálko, k nám na vesnici stojan Catrice v létě teprve s velkou slávou po letech přijel... takže prvně byl 3 tydny beznadějně vybrakovaný a pak se tam objevilo toto :)
      A už jsi měla ty jejich stiny v tužce? ty jsou ještě lepší, na těch frčím teď.

      Vymazat
  2. Ty stíny vypadají krásně! Hlavně ten Kiko, ten má i překrásný reliéf :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty