pondělí 17. října 2016

Letní oblíbenci 2016 část II. - pudr, makeup

Přeji všem krásný podzimní den,

přináším  druhou část mých letních oblíbenců. K některým z nich jsem přišla tak nějak nečekaně, když o tom tak uvažuju, tak vlastně ke všem :) ( i k těm, které si necháme na III. díl)
 
Znáte to, jak po některých produktech pokukujete dlouho a třeba po nich toužíte a trvá to, než si je pořídíte, protože je vlastně nepotřebujete a tak si je vymlouváte a když si je nakonec nesete domů jako svatý grál, tak vám srdce skáče radostí, hned sednete ke kosmetickému stolku a plácnete to na sebe a nic... žádná chemie, energie, žádný erupce na slunci... to se mi stává často. Asi za tím stojí velká očekávání. Možná právě proto, že ani jeden z níže uvedených produktů nebyl mým vysněným a dlouho rozmlouvaným/očekávaným, přistupovala jsem k nim bez emocí a byla jsem velice mile překvapena.

Tak jdeme na to - tak trochu nelogicky začnu pudrem...

Jednoho krásného dne jsem na internetu objevila úplně random eshop heaven4skin.cz. a právě na něm probíhal výprodej minerální kosmetiky. Protože mám ráda minerální makeup a měla jsem rozšafnou náladu, rozhodla jsem se pořídit transparentní minerální pudr Inika.
Co jsem se dočetla, tak Inika je australská kosmetika založena v roce 2006, jejíž produkty jsou údajně šetrné jak k pokožce, tak k životnímu prostředí. Tato kosmetika neobsahuje mastek, bismuth, parabeny, minerální oleje... Všechny produkty jsou 100% přírodní a veganské, tedy logicky netestované na zvířatech.
 
Složení: Mica, Sodium Carbonate
 
Vlastně mi tento pudr ležel dost dlouho doma, až jednoho krásného dne jsem se objednala k milé Borůvce na kurz líčení a tam mi Borůvka doporučila používat sypký transparentní pudr, že bych mohla být déle matná než po mých "obyčejných" pudrech z drogerky. Ona mi to nějak vysvětlila inteligentně, což já nedokážu. Výsledkem bylo samo to, že jsem otevřela doma šuplík a vyndala zapadlý poklad a začala zkoušet. Během krátké doby jsem si tento pudr opravdu moc oblíbila. Matná jsem po něm dlouho, určitě déle než po pudru Catrice. Pudr je velice jemný, není na pleti vidět, neleze, kam nemá, opravdu k němu nemám připomínky a můžu jen doporučit.
 
3,5g pudru mě vyšlo na něco přes 400Kč tuším.
 
Dalším super kouskem v mé kosmetické sbírce je makeup City Radiance od Bourjois, ke kterému jsem rovněž přišla jako slepá k houslím. Vlastně jsme byly okouknout stojan Bourjois, který dorazil v jarních měsících i do našeho maloměsta do malé drogerky, kolem které jsem chodila do práce a z práce den co den... a protože moje mamka právě hledala něco, co by mělo pěkné SPF na léto a nebylo na pleti vidět, tento makeup nám po testu na ruce připadal jako nejideálnější. Bohužel měla mamka po jeho aplikaci nějaké problémy v očním okolí, darovala mi ho. Posléze se přišlo na to, že problém nebyl v makeupu, ale v prodloužených řasách a jakési reakci na lepidlo... Makeup jsem jí už ale nevrátila :)
 
Co bych vám k němu řekla bližšího:
Tento makeup by měl chránit pleť před škodlivými vlivy městského ovzduší a dodat pleti rozjasnění a svěží vzhled. Makuep má mít lehkou konzistenci, nemá ucpávat póry a umožnit tak pleti dýchat. Navíc SPF 30 je dle mého luxusní ochrana před sluncem pro jaro a léto.
 
Já mám odstín č.2 Vanilla, což je prý nejsvětlejší odstín ze škály podtónů do žluta, ale v tomto mě neberte 100% vážně, já jsem na to lehce slepá ... podtóny nejsou nic pro mě :) Barva mi dokonale sedí, asi nejvíc ze všech makeupů, které mám doma.
 
Krytí tohoto makeupu je dle mého názoru nižší, opravdu spíš jen sjednotí tón pleti, nic zásadního nezakryje. Já v současné době vyšší krytí nepotřebuju, takže lehké sjednocení a rozjasnění pleti je pro mě opravdu to nej, co pleti můžu dopřát.
 
Konzistence makeupu je krémová, jemná, příjemná. Dobře se mi roztírá, nedělá čmouhy.  V 95% jsem aplikovala produkt prsty, připadalo mi to nejjednodušší, nejrychlejší a celkově prostě nejvhodnější. Já nemám moc štětců na makeup a Hakuro H51, který jsem léta používala, mi připadal na něj nějak moc "tvrdý" moc hustý, hutný, nevím, jak to vyjádřit. Dokonce se mi zdálo, že ty tahy byly na pleti někdy i vidět. Bdellium tools 957, který jsem si objednala někdy na začátku léta, je méně hustý, jemnější, na pleti příjemnější, ale aplikují se mi s ním lépe pudrové konzistence a nebo řidší "vodovější" makeupy. Prostě tento produkt aplikuju ručně a nemohu si vynachválit.
 
Výsledkem je krásně svěží rozjasněná pleť. Makeup mi nikam nezalézá, nikde se nesráží, s pletí prakticky splyne a není téměř vidět. V létě jsem pudrovala právě pudrem Inika a nyní někdy ani nemám zapotřebí pudrovat a i přes to makeup na pleti pěkně drží.
 
Pod makeup jsem nedávala žádný krém s UV faktorem, používala jsem celé léto jako ochranu před sluncem pouze tento makeup a nikdy jsem se nespálila, nenaskákaly mi ani žádné pigmentové skvrny, jsem opravdu moc spokojená a dokud se mi opět nepo**** pleť a nebudu potřebovat vyšší krytí, budu jistě kupovat opakovaně, což je opravdu co říct!
 


To by bylo pro dnešní den všechno. Kdybych čekala, až dopíšu celé dekooblíbence, tak se článku nikdy nedočkáte :)
 
Příště si dáme tvářenky, rozjasňovač a tužku na obočí... a když budu mít fakt dobrej den, tak přidáme i oční stíny!
 
Mějte krásný den a budu se moc těšit na vaše případné komentáře.
 
Meduňka.





Žádné komentáře:

Okomentovat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty