neděle 14. července 2013

TAG barvy duhy

ahoj všichni,

dostalo se mi té cti, že jsem byla nominována na TAG barvy duhy. Abych řekla pravdu, tak vlastně ani moc neznám "pravidla",  takže jsem se rozhodla pojmout tento tag tak nějak intuitivně. Ukážu vám aktivní kosmetické kousky - tedy přípravky, které právě aktivně používám. Nebudu se držet nijak striktně barev duhy, objeví se tam třeba i barva bílá, která tedy rozhodně v duze nefiguruje (pokud je mi známo).
 
Tak jdeme na to:
 
Loreal šampon na rychle se mastící vlasovou pokožku
"Péče o snadno se mastící vlasovou pokožku s vitamínem E, který bojuje proti pocitu svědění a pomáhá prokrvení vlasové pokožky, a výtažků z citronu, který účinně čistí vlasy, které tak mohou znovu "dýchat". Svěží vůně přispívá k pocitu čistoty a svěžesti. Vhodné pro normální a mastné vlasy.
Aktivní látky:
  • technologie Citramine - obsahuje vitamín E, výtažky z citronu, purifikovanou vodu." (www. krasa.cz)
Tento šampon jsem koupila Pilotovi, ale ten nad ním ofrňoval, aniž by ho vyzkoušel, tak jsem ho zkusila já a spokojenost veliká. Nádherně voní, sice z něj necítím citrusy, ale čistokrevnou levanduli... ale tak hlavně, že mi vyhovuje :) Vlasy se mastí o něco méně, ale já ho nepoužívám pravidelně, střídám ho se žlutým Lorealem ze sluneční řady...
 

Le chaton - výživná tvarohová maska s medem -  tuto masku bych si jindy nekoupila sama od sebe, nebo nesnáším med a medovou vůni a medovou kosmetiku (až na výjimky). Maska mě však doslova nadchla a uvažuji o tom, že ji koupím opakovaně! Zejména po slunění dělá mojí pleti moc dobře, krásně ji vyživí a hydratuje a vyhladí, prostě je mi dělá dobře.


 
Loreal Solar Sublime - tento šampon i masku jsem recenzovala ZDE. Stále jsou mými oblíbenci pro letní období, vlasy jsou po nich jemné, voňavé, chráněné proti UV záření. Absolutní spokojenost.
 



Loreal Thermo Cell Repair - bezoplachová péče, která ochrání vaše vlasy při fénování, žehlení, přitom je nezatíží, nezmastí. Používám jen občasně a teprve krátce, takže zatím nechci dělat soudy, ale používám a testuji.




Jason - Super Shine Apricot kondicionér na vlasy - "JASON kondicionér MERUŇKA vyživuje vlasy, dodává jim lesk, pružnost, pevnost. Je vhodný pro zvýšení lesku a hydratace Vašich vlasů. JASON exkluzivní Planthenol-3, 3 Proteiny a 22 Keratin aminokyselin, posílí Vaše vlasy, zatímco čisté rostlinné látky, vitaminy a minerální látky, hluboce hydratují. Složení je koncipováno pro zvýšení lesku Vašich vlasů. Ve složení dominuje výtažek z měsíčku, přesličky, aloe vera, meruňkový a jojobový olej a nepostradatelný výtažek z levandule.
Kondicionéry Jason:
- neobsahují Sodium Laureth/Lauryl Sulfate ani Parabeny
- jsou obohaceny o vitamíny C a E
- obsahují blahodárné výtažky z aloe vera, přesličky a levandule
- přeslička je významným zdrojem křemíku
- jsou vhodné pro každodenní použití
- nejsou testovány na zvířatech" (zdroj:
www.cestaprirody.cz)
 
Kondicionér jsem si koupila právě proto, že je meruňkový a já meruňky miluju - klidně bych se mohla místo Meduňka "jmenovat" Meruňka :) Tak příště :)
 
Nicméně musím říct, že kondicionér neurazí a nenadchne, meruňku bych po čichu nepoznala, ale to bude asi zase tím, že mám špatný čich. Dneska jsem slyšela v televizi, že lidé, kteří nemají čich většinou přicházejí i o podstatnou část chuti. To je zajímavé... já občasně nemám žádný čich už nejmíň 15 let, takže jsem možná celou tu dobu ochuzena i o chuťové vjemy...

Vlasy se dají lehce rozčesat, vypadají dobře, ale zázrak to není, příště už patrně nekoupím. Já jsem prostě věčný hledač a průměrné věci opakovaně nekupuji...

 
Freeman - meruňkový peeling na obličej - už mám naprostý zbyteček, recenzovala jsem ZDE.


 Himalaya - neemová čistící pěna - zakoupena před měsícem v Chorvatsku, zatím jsem nerecenzovala, ale mohu říci, že jsem spokojená a patrně ji nemám naposledy.


Karel Hadek - pleťové tonikum rozmarýnové - krásně voní, na pleti příjemné, pěkně dočišťuje, nedráždí, určitě toto tonikum nemám naposledy.
 
Bioderma AKN - psala jsem nedávno oslavný článek, je to krém, který mi sednul jak prdel na hrnec a fakt jsem šťastná, že jsem ho našla!!! Sice je to samá chemie, ale když to pomáhá, tak to pomáhá a o to jde!

 
Amie -  čistící maska na obličej
 
"Harmonizující přírodní složky:
  • přírodní pepermint
  • francouzský jíl
  • limetkové máslo
 
Popis:
  • osvěžuje a čistí pleť do hloubky, kde dokáže odstranit usazené nečistoty
  • vstřebává přebytečný maz a pomáhá při prevenci proti akné
  • ochlazuje a osvěžuje pleť, kterou zanechává velmi čistou a hebkou
  • pomáhá udržovat póry čisté
  • dermatologicky testováno
  • má vyvážené pH
  • vhodné pro vegany a vegetariány" (zdroj - www.mojesminky.cz)
Pořídila jsem si ji nedávno a nemohu si ji vynachválit - jsem zatížena na peprmintovou kosmetiku a v této masce je ten peprmint opravdu cítit - obličej je po použití nádherně osvěžený, to si neumíte ani představit. Fakt paráda! A za ty peníze - no nekupte to, že :) Doporučuji a to jednoznačně!
 
 
Dermacol - Enja zpevňující gel - dostala jsem ho v některém z boxů a jsem ráda, protože ho používám ráda a to už léta. Miluju tu jeho vůni a ten osvěžující pocit na kůži. Jestli zpevňuje, tak to opravdu nevím... ale ani mi o to moc nejde...
 


LRP - Effaclar - mycí gel na obličej - je určen na mastnou pleť a akné, používám v letních měsících a nemohu si stěžovat. Gel mě v létě nevysušuje, nebo tedy ne tak, abych se cítila vysušená. V zimě jsem ho musela vyměnit, protože mi neseděl. Používala jsem ho už před 10ti lety a sem tam se k němu vracím.


směska růžových laku na nehty - většinu z nich jste nedávno mohli vidět v postech o mých nových lacích... např. ZDE nebo ZDE, případně ZDE



 CHI - Silk Infusion - rovněž jsem jej objevila v některém z boxů a konalo se nadšení veliké ....

 
 
Jak tak koukám, tak jsem vybrala asi intuitivně přípravky, se kterými jsem spokojená... ale já mám většinou tak nějak šťastnou ruku při výběru kosmetiky....
 
Doufám, že se vám tento TAG líbil.
 
Na závěr bych ráda poděkovala za asistenci panáčkovi Samueláčkovi, který mi ochotně pózoval s vybranými přípravky!
 
Mějte krásný zbytek večera/dne! Meduňka
 

9 komentářů:

  1. Super! A jak to drží ten pajdulák, to nemá chybu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) Jsem si říkala, že ho nebudu živit a šatit jen tak zadara, musí si to ubytování trošek odpracovat. Prej budeme spolupracovat častěji... :)

      Vymazat
  2. Mila meruňková, meruňky taky miluju:-)!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. super, to jsme 2. Jestli chceš, můžu ti nějaký poslat!Ale možná z nich po cestě bude spíš džem...

      Vymazat
    2. Hlavně bacha na ty po zemí hozene a na cizince nastražené :-D

      Vymazat
  3. Panáček je skvělý :) - já jsem taky pokukovala po Amie, takže určitě vyzkouším ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. panáčka dělala jedna naše mentálně postižená klientka a dostala jsem ho loni k narozeninám :) moc pěkný dárek!

      Vymazat
  4. rimmel má jedny z nej laků, ten pink sorbet mám od prváku - koupila jsem si ho v srpnu těsně než jsem nastoupila, lakovala jsem se s ním měsíc pak přestala, těd jsem začala znovu jdu do třetáku a konzistence je stejná a dělá nádherné nehty! prostě špica, ty 60 second jsou o trošičku horší kvalita ale není to drastické, ty další I love už nejsou tak dobré...snad ještě někde najdu lycra pro

    http://eattrainbeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty