neděle 28. července 2013

oblíbenci měsíce července + nemám ráda teplo

krásnou horkou neděli všem,

nevím jak vy, ale já už jsem z toho tepla dost otrávená. Dospěla jsem k názoru, že nejlépe je mi v práci, kde jsou velice tlusté studené zdi a fakt je tam krásné klima... což je poněkud smutné zjištění. Včera jsem se tak trochu nedobrovolně pokoušela trávit volné chvíle u vody, no, co vám budu povídat, není to nic pro mě... hodně lidí, málo prostoru, asi 8 psů, všude jejich hovínka, děti řvou, psi na sebe doráží, dospělí okřikují jak dětské, tak zvířecí miláčky.... hluk, vedro... o tom, že bych snad měla vystavovat svoje tělo v plavkách před lidmi, kteří jsou ze stejného města jako já, o tom ani nemusím snad mluvit, to je absolutně vyloučené, to i přistání mimozemšťanů na tribunu uprostřed vystoupení No Name na Znojemském historickém vinobraní je pravděpodobnější.... no a když jsem pak ještě zahlédla přicházet a rozkládat si věci 3 metry od naší deky svého tchána a jeho novou rodinu ... no to mě dorazilo...naštěstí jsem ve svém převleku a s xichtem zakrytým knihou byla dost nenápadná a partner byl ve vodě.....ufff... (ne snad, že bych proti nim něco měla, jen mám ráda svůj klid a nerada odpovídám na debilní otázky typu kdy se budu vdávat a co děti... takové ty zdvořilostní rozhovory a blablabla) ...tolik o tom, jak oblibuji teplo a pobyt na plážích všeho druhu (kromě moře mimo sezónu)
 
Tak co že jsem si to tento měsíc oblíbila ze všeho nejvíc????
 
 
 


 
vezmeme to pěkně zleva ...
 
Clinique tvářenka/bronzer - používám jako tvářenku, barvy jsou pěkně do bronzova, do zlatova, oblíbila jsem si její používání už loni v létě. Je to velice skladný výrobek, dá se pohodlně zabalit, na cestování a na léto je prostě jak dělaný.
 
Crazy Rummors - mám několik druhů - švestku s mátou, ananas s mátou a cukroví - všechny jsou skvělé, používám je moc ráda, krásně tají na rtech a po těch mátových brní rty a jsou takové osvěžené.
 
Carmex peprmintový - miluji carmexy a tento je úplně skvělý, protože obsahuje UV filtr, takže se hodí na léto, navíc opět mátová vůně...musím uznat, že Carmex nemá zrovna příjemnou chť, ale o to lépe pečuje o rty.
 
Weleda 2v1 - čistidlo na pleť, které jsem vyzkoušela díky LB a úplně mě uchvátila jeho vůně a to, jak mám po něm hebkou pokožku. Nakoupila jsem si 2 plná balení a jsem zatím moc spokojená, uvidím, co to bude dělat s pletí v dlouhodobějším časovém horizontu. Zatím je fakt brzy soudit, ale osvěží dokonale a čistí myslím taky dost dobře.
 
Vichy - termální voda ve spreji - na osvěžení je skvělá, obvykle kupuji vodu od LRP nebo si přelívám do lahvičky s rozprašovačem kopřivový odvar.
 
Bioderma - Sébium AKN- krém určená na aknózní pleť, který používám na den a jsem po něm dlouhodobě matná. I když v těchto největších vedrech už to není až tak, jak bych si představovala, ale nedávám to za vinu krému. Pokud máte někdo přípravek, který vám udrží pleť matnou i v těchto hicech, tak netrpělivě očekávám tipy!!!
 
EDM - minerální makeup - měla jsem asi 5sáčků asi 3 odstínů, používám je od půlky června do teď den co den a jsem moc spokojená. Hned v pondělí musím koupit plné balení, ale pořád nejsem rozhodnutá pro odstín - zatím vede Linen v provedení mate.
 
Clinique - řasenka - miniaturku jsem dostala a nemohu si ji vynachválit, určitě vám na ni napíšu recenzi a nafotím řasy. Když jsem ji otevřela, tak jsem nevěřila, že se mohu s tím kartáčkem umět nalíčit, natož, že si tuto řasenku tak oblíbím!
 
Karel Hadek - rozmarýnové tonikum - používám, když obličej neodličuji Weledou, ale umyji gelem. Pak si pleť dočistím a tonizuji tímto přípravkem. Na dočištění se mi osvědčuje, ale nejsem si jistá, zda pozoruji nějaké jiné účinky, asi spíš ne.... mám 3 verze - rozmarýn, levandule a jalovec a všechny mi až na vůni připadají stejné. Poslední dobou používám i pro osvěžení pleti přes den - mám ji přelitou ve skleničce s rozprašovačem.
 
Oriflame - sérum na zeštíhlení - používám už druhé balení a přísahám, že na stehnech ty výsledky vidím, fakt jo! Katalogová cena je nechutně předražená, poslední balení jsem kupovala ve slevě za 500 a i to bylo předražené jako čert, ale chci být krásná do posezónní dovolené, tak holt musím něco investovat. Jinak jsem také 3x týdně navštěvovala vacushape a tak 2x týdně jsem chodila na vibrační plošinu, což si myslím, že taky dost pomohlo.
 
Toť pro dnes vše! Neupečte se, dávejte na sebe pozor a dodržujte pitný režim, dokonce i já se o to snažím!
 
Meduňka

11 komentářů:

  1. Crazy rumors taky oblibuju! Jinak na zmatnění je nej Erno Laszlo shake-it, který mi už před lety poradily na omlazení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidíš, to vůbec neznám a po používáš místo krémů nebo jak?

      Vymazat
    2. Nene, to je taková jakoby vodička co protřepeš a potřeš se tím buď po krému nebo klidně i až po makeupu. No vidíš! Musím vymyslet nějakou nádobu bo jsem nedávno všechny flaštičky rozdala, ale pak ti odleju vzorek;-)

      Vymazat
  2. Mluvíš mi z duše,nejlíp je v místnostech,kde je klimatizace a chládek.Ležet na dece,mít u hlavy cizí nohy,řev a válení se polonahých náctiletých slečen pod vlivem nepovažuji za relax ufff..a ještě do toho to vedro..Musela bych být celou dobu po uši ve vodě a to zase není na celý den.Tohle už je na mě mooooc velkej pařák.A potkat ještě někoho,kdo by na mě mluvil..no nevím,vždyť skoro nejdou odlepit rty od sebe:-D...Já se jen máchám,hydratuju,mažu,furt něco stříkám na vlasy,tělo,no kam jen to jde.Dneska to byl bb,pudr,řasenka,tvářenka a výlet mezi chlaďáky pro zeleninku a ovoce a pak nábytek a tam už mě opouštěly skoro všechny tělní tekutiny formou potu...A na ten otiflame jsi mě nalákala...šikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Betty, opovaž se koupit to sérum bez slevy, to bych si musela ruce urazit, že jsem o něm psala, za těch 700 ci kolik to za nej chtějí se mi to zdá přemrštěné aspoň 2x. První balení jsem koupila asi za 350Kc, to bylo fajn.
      No, kdyby náctiletých slečen, včera jsem tam měla hafec důchodců a pak jednu bandu dredařů - 8 dredařů najednou, to jsem ještě neviděla.

      Vymazat
    2. Neboj,já bez slevy jen tak něco nekoupím,já jsem hamoun:-D Doufám,že ti důchodci měli aspoň plavky:-D

      Vymazat
    3. milá zlatá, když jsem zvedla hlavu od knihy, tak si prave jeden 60tnik vytiral prede mnou hole pozadi...takže nic moc pohled!

      Vymazat
  3. Ehm,co jen na to napsat..no,tento prázdninový výhled,nikomu nepřeji...ponaučení...pokud vidíte v dohledu důchodce,vezměte si velmi čtivou knihu od které nedokážete odtrnout zrak,mohli byste dostat šedý zákal.A to jsem si myslela,že na vidět,co svět neviděl,mám štěstí jen já.Ale dneska jsi vítěz...

    OdpovědětVymazat
  4. Ten Karel Hadek mě začíná zajímat čím dál tím víc :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  5. heh, ten přístup ke koupání máme stejnej :D akorát já to už ani nezkouším

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já jak pozuruju to nadávání na teplo, tak jsem asi z jiný planety :D. Já horko uplně miluju a jak je pod 20 stupnů je mi zima! FAKT..takže já zase nadávám od září do května, že mi určitě nějaká část těla umrzne.. Mužu ležet na sluníčku celý den, a veselé povykování lidí kolem vody mě tak nějak uklidňuje a uspává :)..

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty