neděle 4. listopadu 2012

Ladybox II.

pěkný den, jsem si vědoma toho, že o Ladyboxu už psal kde kdo, vlastně jsem asi poslední, kdo se k tomu ještě nedostal a nevyjádřil názor.
Připadá mi zbytečné opakovat dlouhosáhle, co se dalo v LB najít, ráda bych se krátce vyjádřila k jednotlivým položkám.
 
Omluvte prosím moje fotografie, ale po práci je již tma a nebudete tomu věřit, ale tento týden nám praskly 2 žárovky, takže moc nesvítíme :), což se na fotografiích dost odráží :)




Tělové mléko Yves Rocher - voní velice jemně, citrusově, zkoušela jsem na ruku a zdálo se mi, že vstřebatelnost je dost rychlá. Jediný problém je v tom, že nejsem mazací typ. Tedy střídají se mi mazací období s obdobími nechuti k mazání, přičemž druhé období převládá :) Toto mléko jsem tedy věnovala kamarádce, která je vyloženě mazací maniak. Byla nadšená a přísahala, že napíše recenzi! Zatím je prý spokojená, tak uvidíme, jak se bude tvářit po delším používání. Navíc se myšlenka LB moc zalíbila a stane se asi rovněž zákaznicí.
 
Řasenka Yves Rocher - moc moc mě potěšila, protože řasenky, to je moje! Zatím jsem nezkoušela, neb má tak krásný obal, že je mi líto ji znesvětit. Kartáček je velmi subtilní a patrně bude řasám propůjčovat přirozený look.
 
Šampon Pure Fiji - zatím jsem nezkoušela, nicméně voní příjemně a na cesty bude určitě superpraktický! Ráda zkouším přípravky na vlasy, tudíž jsem jej uvítala.
 
Kokosový peeling - Reniu - podle letáčku jsem peeling vůbec nečekala, nevím, zda tam není omylem, ale rozhodně jej vítám. Zkoušela jsem podobný peeling od Nobilisu, psala jsem na něj i recenzi, takže moc ráda porovnám. Navíc peelingy vyloženě oblibuji, takže super!
 
 
 
Máslo Nip + Fab - ačkoli tedy nejsem ten mazací typ, tak toto máslo božsky voní, velice rychle se vstřebává a nadchlo mě i moje kolegyně v práci! Používám na ruce a musím chválit a chválit.
 
Tvářenka Fleur de Sante - tvářenku jsem uvítala, neb jich mnoho nemám a poslední dobou si líčení bez nich nedokážu představit. Barva se zdá být jemná, nic extravagantního, přesně dle mého gusta!
 
Kosmetická taštička Fleur de Sante -  z ní bude úplně nadšená moje maminka, neboť je to blázen do kosmetických taštiček, navíc tato má příjemné barvy a celkově je moc vyvedená.
 
Macaccino Iswari - někomu vadí, že LB obsahuje i potraviny, já to jen a jen vítám, domnívám se, že zdravá strava a krása jsou prostě ruku v ruce. Těším se, až vyzkouším.
 
 
Je pravda, že jsem mnoho výrobků zatím nevyzkoušela, zatím je spíš obdivuju a okukuju. Já i dárky okukuju třeba 14 dní, než s nimi začnu něco dělat, takže zatím jsem ve fázi okukovací a obdivovací :)
 
Tento LB se mi zdá být vyloženě povedený, myšlenka se mi moc moc líbí, myslím, že pro kosmetické firmy je tato forma prezentace výhodná. Já totiž na reklamy moc nejsem, k mnoho značkám se nedostanu, takže když je dostanu pod nos, tak jsem jedině ráda. Zároveň když si něco oblíbím, tak si to ráda kupuji znovu a znovu, takže LB moc oceňuji.
 
krásnou neděli všem! Meduňka
 
 
 
 

4 komentáře:

  1. Zlato, neboj! Mě přijde v pondělí, takže poslední nejsi! Možná předposlední... Ale poslední budu dozajista já :-D

    OdpovědětVymazat
  2. ten peeling bych chtěla zkusit! já mám takový dva od Lush a jsou skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mam nejvetsi radost prave z tvarenky, tasticky a toho masla NIP+FAB. Jeste me hodne zaujal olej Pure Fiji, krasne voni, skvele hydratuje... kdyby mi vsechno neprislo zaprasene od doho kakaa co se mi do boxu vysypalo, tak jsem nadsenejsi :)) Rasenku jsem vyzkousela, ale ten look mi prijde az moc prirozeny teda...

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty