neděle 25. listopadu 2012

3 x NE

pěknou neděli všem,
 
strašně moc vám chci poděkovat za podporu, kterou jste mi vyjádřili! Já si toho moc vážím a pomáhá mi to.
Došla jsem k závěru, že ačkoli mi připadá kosmetika a věci kolem ní opravdu povrchní a nedůležitá oproti zákonitostem světa a těžkostem života a vůbec životu a zdraví jako takovým, stejně se ji musím věnovat, nebo prostě něčemu jinému...jednoduchému, nekomplikovanému...pěknému. Ono totiž sedět a myslet na to, co bude a kdy to bude a týrat se myšlenkami na špatné věci, to není zrovna nejpěknější a nejzdravější způsob trávení volného času....já jsem na to však odborník - na sebetrýznění a vtíravé myšlenky. Asi bych si měla koupit nějaký ty Biobachovky na uklidnění :)
 
takže moje první NE říkám vysedávání a pobrekávání, úzkosti a všem podobným záležitostem!!!!
 
Přejděme plynule k dalšímu velkému NE....
 
Nedávno jsem si koupila časopis Jackie - poslední dobou mi připadá mnohem zajímavější než třeba ELLE (tam si prohlídnu většinou obrázky a nic). V Jackie se dá fakt leccos dozvědět...když tedy nebudu brát vážně, že nedávno v článku o syndromu vyhoření používali termín "pomocné profese" - z toho jsem byla vážně vedle jak ta jedle....a představila jsem si takového toho nedouka, co na stavbách podává cihle...(ale i těch je třeba!) Popojedeme....
 
K časopisu byl přibalen kosmetický výrobek od Fleur de Sante - čistící pleťová pěna - Fleurosome.
 
Přípravek slibuje:
 
Jemná pěna s lehkou, našlehanou konzistencí Vaši pleť vyčistí a zanechá ji vláčnou a sametově hebkou.
 
postup:
 
Naneste na vlhkou pleť a vmasírujte krouživými pohyby. Poté opláchněte vlažnou vodou. Vhodné pro normální až suchou pleť.
 
Aktivní složky: 
*Ceramidy: snížení množství lipidů v pokožce se může projevit snadnějším proniknutím škodlivých látek a ztrátou hydratace. Oba tyto faktory přispívají k vysoušení a zvýšené citlivosti pleti. Ceramidy jsou pokožce vlastní lipidy, jež nahrazují lipidy, které pleť přirozeně ztrácí. Díky tomu poskytují pleti ochranu a hydrataci.

*Meruňkový olej: je výborným pleťovým olejem, vhodný pro všechny typy pleti, i velmi citlivou, mírní podráždění. Má velmi dobré regenerační a uklidňující účinky.

*Avokádový olej: vhodný pro suchou pleť, podporuje obnovu buněk a regeneraci pleti, uklidňuje svědivou kůži a působí protizánětlivě, udržuje pokožku hebkou, jemnou, vláčnou. Obsahuje vysoký podíl vitamínů A, D, E, B,
 
 Složení:
Aqua, Glycerin, Stearic Acid, Myristic Acid, Palmitic Acid, Sodium Cocoamphoacetate, Butyrospermum Parkii Butter, Potassium Hydroxide, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Sucrose Cocoate, Titanium Dioxide, Ceramide 3, Persea Gratissima Oil, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Isocetyl Alcohol, Xanthan Gum, Sodium Gluconate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Parfum. +/- CI 19140. CI 17200.
 
 
 
Moje hodnocení:
Já přípravek nehodnotím vůbec kladně. Skokově se mi zhoršil stav pleti a vím, že to bude i stresem, ale připisuji to hlavně tomuto přípravku.
 
Přípravek má pěkné elegantní balení, vadí mi jen šroubovací uzávěr, docela to zdržuje a není mi to prostě sympatické.
 


 
Konzistence výrobku je zvláštní, není to úplně pěna (nebo alespoň já si pěnu představuju jinak), ale je to takový našlehaný provzdušněný krém.
 
 
 
Parfemace je jemná, nevtíravá, velice příjemná, lehce pudrová. Připomíná mi něco z mládí nebo dětství, ale nemohu si vybavit co.
 
Tím končí moje spokojenost. Aplikace mi totiž není vůbec příjemná, když "pěnu" roztírám po obličeji, mám pocit, že se aktivně brání....tak divně se jako cuckovatí nebo jak to nazvat....rozhodně nejsem schopna ji rozetřít rovnoměrně po obličeji....nevím, možná je to tím, že mám obě ruce levé...
Když už mám praní se s "pěnou" plné zuby, přecházím na fázi smytí, která mě rozčiluje ještě víc. Když se snažím přípravek smýt, tak se "pěna" brání snad ještě urputněji než při roztírání, myju, myju, myju a pořád cítím, že obličej není čistý, zvlášť z linie kolem vlasů a uší nejsem schopna "pěnu" pořádně vymýt...a to jsou právě místa, kde se mi z ničeho nic začaly robit hromady boláků škareďáků. Možná je to náhoda, ale pochybuji o tom.

Navíc ani nemám pocit, že bych měla po použití obličej opravdu čistý, oči teda neumyje ani náhodou, pravidelně vypadám jak panda, přitom gel od Clinique ani Alverde s řasenkou problém neměli...takže je třeba opravdu důkladné dočistění pleti.

Z výše uvedených důvodů dávám druhé NE!!!

Když jsem si navíc na internetu přečetla cenu výrobku - celých 300,- Kč, málem to se mnou seklo! Ne snad, že bych za čistidlo nikde nedala víc, to zase jo, ale taky jsem víc dostala - myslím kvality, radost z mytí a čisté pokožky....kdybych si tento produkt koupila za svoje peníze a plnou cenu, tak bych musela mlátit hlavou o zeď, to vám teda řeknu....

Cena výrobku má tedy moje dnešní třetí NE!!!

Toť asi vše, co jsem chtěla k dnešnímu tématu říci.
Užijte si zbytek víkendu. Meduňka

15 komentářů:

  1. Tak pomocné profese mě hodně rozesmály, i když je to spíš k pláči:) Já jsem se zase nedávno pod článkem o syndromu vyhoření dočetla, že prý ti vyhořelí by teprve koukali, kdyby měli jít dělat lopatou. To mě teda fakt dostalo, nesnáším, když někdo komentuje věci, o kterých nic neví a nerozumí jim! Proto je asi lepší diskuze někdy nečíst:))) Jo a mám radost, že se objevil článek, naprosto souhlasím s Tvým prvním ne!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. vyzerá to ako tekuté biele hovienko :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to i připoměno scénu z ano šéfe....nosím v hlavě takový koncept - chtěl bych udělat krásnou restauraci, která by se jmenovala U Hovna - dopoledne by se podávalo něco tekutějšího, odpoledne něco tužšího :D :D Tak na to vám můžu říct jen dvě věci - buď změnte prášky nebo doktora :D

      Vymazat
  3. Jediné, co mi na produktu líbí je jeho obal :) A konzistence? K tomu se ani vyjadřovat nebudu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tomu říkám článek po kratší odmlce.Super,souhlasím s prvním ne,krok správným směrem.Jen tak dál a žádná hovínková čistící pěna nás nerozhází...:-D

    OdpovědětVymazat
  5. biobachovky na uklidnění asi jo, ale dej pozor, abys pak nebyla úplně vybachovaná... (já vím, že jsem asi škodolibá, ale jsem moc ráda, že jsem si tento týden rozšířila slovník o nový výraz!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vpohodě, je to fakt pěkný termín! to budu používat :D kam se hrabe vymaštěná, vymydlená, vypatlaná....hele mě by ty bachovky též nenapadly nebýt té krásné přestřelky na tvém blogu :)na to se totiž nedá zapomenout...(takže jsem též škodolibá)

      Vymazat
  6. Já jsem z téhle řady měla oční krém, a taky velké ne!

    OdpovědětVymazat
  7. K této značce kosmetiky trpím odjakživa nedůvěrou, ani nevím proč (nic jsem od nich nikdy nezkusila.) Ale tvoje recenze mě v tom jenom utvrzuje...
    PS: To s tím NE je moc fajn, Meduňko...

    OdpovědětVymazat
  8. Bohužel, bude to takový další Avon, taky mi není tahle značka sympatická :(

    OdpovědětVymazat
  9. presne mám z toho rovnaký pocit, ďalší avon a oriflame...

    OdpovědětVymazat
  10. Tuhle Jackie jsem si koupila taky (a dobrovolně se přiznávám, že spíš než kvůli časopisu tak pravě kvůli té pěně, kterou jsem chtěla vyzkoušet) - a za mě taktéž jedno velké rozhodné ne - kromě toho, co píšeš ty, mi pleť nehorázně vysušovala...

    OdpovědětVymazat
  11. Jackie jsem si chtěla koupit hlavně kvůli pěně, tak jsem ráda, že jsem si ji nakonec nekoupila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. upřímně myslím, že jsi o nic nepřišla... i když jsem na netu četla i naprosto nadšenou recenzi...tak těžko říct

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty