sobota 6. dubna 2019

Co mi nejvíc pomohlo na akné

ahoj všichni,

tak jsem zase jednou zabloudila na svůj vlastní blog a přišla jsem na to, že jsem pro vás měla na loňský rok vymyšlené moc pěkné články :) Třeba takový "jarní wishlist 2018" by byl super, ale už je tak trochu mimosezónní záležitostí... nicméně třeba článek o tom, co mi pomáhá na akné si myslím, že je tak nějak v kurzu stále. Akné totiž nikdy neomrzí :D  Tak se do toho pustíme.

Hned na úvod je potřeba si říct, že moje akné bylo, je a bude hormonálního původu! Pokud beru HA, prakticky nemusím nosit makeup a jsem krásná jako hvězda jasná. Avšak HA už nějaký ten pátek neberu a tak je to prostě okamžitě poznat.

Logicky mi tedy na pleť pomáhají nejvíc přípravky, které se zaměřují na srovnání hladiny hormonů v těle, nikoli přímo kosmetické přípravky. Asi to nejlepší, co jsem v této kategorii našla a vyzkoušela, jsou kapky Gynex, které považuji za notoricky známý přípravek, ale vždy se najde někdo, kdo ho ještě nezná. Tak si o něm něco povíme.

"Gynex je bioinformační širokospektrální bylinný regenerační přípravek, vyrobený podle moderních poznatků fototerapie, psychotroniky, krystaloterapie a biorezonance. Jedná se o vysoce koncentrovaný produkt obsahující bylinné výtažky, éterické oleje a bioinformační složky ve vzájemně vyváženém synergicky působícím komplexu." (zdroj: papírový prospekt)

Asi takhle - kdybych ten leták četla dřív, než jsem to koupila, tak bych to nekoupila :D Normálně mi to evokuje Čáryfuka, který to po večerech míchá doma ve vaně a kroutí nad tím kyvadlem, sem tam mu tam něco spadne a čůrá mu do toho Touchwood. (Takže kapkám říkám familiárně Touchwoodova moč)

Raději přeskočíme tu část o bioinformacích, tu si můžete nastudovat přímo na stránkách výrobce a přejdeme k něčemu pochopitelnějšímu.

Obsažené rostlinné výtažky prostě a jednoduše upravují činnost hormonálního systému a pomáhají tak nejen při gynekologických potížích, ale také u poruch souvisejících se žlázami s vnitřní sekrecí a stabilizují psychiku.
Když si pročtete stránky výrobce (viz. link výše), dočtete se o nejrůznějších dalších zdravotních benefitech přípravku od posílení obranyschonosti organismu, přes zabránění rozvoje osteoporózy až po podporu plodnosti obou pohlaví. Přípravek je tedy určen i pro muže.

Kapky se užívají 1-3 x denně po dobu 3 týdnů a pak následuje týdenní pauza a pak pořád dokola. Jedna lahvička mi vystačí na cca 3 měsíce a stojí něco kolem 500Kč.




Gynex jsem nezačala brát primárně kvůli pleti, ale proto, že jsem ještě cca 9 měsíců po porodu neměla menstruaci, přičemž jsem se cítila už několik měsíců jako při PMS - silné bolesti podbříšku, výrazné a nehojící se akné zejména na krku, špatná nálada, zádumčivost. A když ani po návštěvě lékařky jsem nebyla řešení svých potíží blíž, rozhodla jsem se vyzkoušet tyhle bylinné kapky. Byla to pro mě taková poslední možnost. Musím říct, že jsem tomu vlastně ani moc nevěřila a po přečtení (z mého hlediska) šíleného letáku jsem byla skeptická ještě víc. Nicméně jsem kapky brát začala a byla velice rychle a mile překvapena. Během cca týdne jsem dostala menstruaci, na kterou jsem čekala měsíce!!! Bolesti břicha zmizely, akné se začalo hojit až se přestalo na krku tvořit. Mluvím teď o takových těch hlubokých bolácích, po kterých vám zůstávají fleky a jizvičky a které se dělají stále dokola a kolonizují vám celou čelist a krk.
Po prvním balení jsem zkusila kapky na nějakou dobu vysadit, ale nebylo to ono, menstruace byla opět nepravidelná a akné se začalo zase tvořit. Kapky jsem proto opět nasadila a jela je v kuse cca 9 měsíců, všechno klapalo skvěle a dál jsem mohla stav udržovat jen ženskými čaji s obsahem kontryhele (btw. nejchutnější mi připadal čaj od Sonnentoru), kapky již nebyly nutné. Gynex mi srovnal cyklus přesně na 28 dní, což jsem nikdy v životě neměla. Běžně jsem měla cyklus klidně i kolem 40 a více dní... prostě šílenost... Ruku v ruce s úpravou cyklu se upravila i pleť, výkyvy pleti v rámci PMS nebyly tak výrazné, všechno se rychleji hojilo.




složení přípravku


S čistým svědomím můžu říct, že toto je asi to nejlepší, co jsem na akné vyzkoušela, ačkoli to byla spíš náhoda :) Měla jsem dřív všelijaké jiné kapky od jiných firem - maliník, kontryhel, penízovku a nevím, co všechno, ale nic nemělo tak okamžitý a viditelný efekt!

Nechci říct, že se mi akné netvoří, tvoří, zvlášť, když dělám s tělem nějrůznější harakiri, nepiju, nespím, vynechávám kapky i čaje... opravdu je to znát. (Navíc k tomu prostě mám sklon) A taky nechci říct, že by pak člověk nepotřeboval kvalitní péči o pleť, to rozhodně potřebuje, zvlášť při snaze o co nejrychlejší minimalizaci již napáchaných škod na pleti - odstranění skvrn, projasnění, vyhlazení... Ale o tom zase někdy jindy.


Přípravek jsem zatím nikdy nesehnala v klasické lékárně, ale prodávají v ho některých zdravých výživách, bylinkárnách a podobně.

Pokud tyhle kapky vyzkoušíte, budu ráda za vaši zpětnou vazbu. Opravdu mě zajímá, jestli budete tak nadšení jako já.

Krásné jaro, Meduňka

15 komentářů:

  1. Hezky clanek. Gynex opravdu pomaha, snazim se ho uzivam taky kvuli pleti, nebot mam zrejme hormonalni akne - kdyz mam plet ok, je celkem jedno, co na ni namazu a je hezka, ale kdyz mam spatne obdobi, tak at tez dam na plet sebelepsi produkt, neni to nic platne. U Gynexu mi akorat vadi vecne oblemcane hrdlo pod uzaverem :D. Jak sis upravila davkovani? Snazim se dodrzovat pet kapek 3x denne, akorat ne vzdy mi to vyjde, a jsem rada za rano a vecer :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super, dám na Tebe, vyzkouším. Ne, vážně, ten popis na obalu by mě nepřesvědčil, ale Tobě věřím!

    OdpovědětVymazat
  3. Musela jsem vysadit HA kvůli tlaku a 10 měsíců bez MS. Což v podstatě nebyl zase až takový problém a sestra s endometriozou (kdo zná, chápe) to komentovala lakonicky - A vadí ti to? No popravdě nevadilo, ale ten 10. měsíc začal být na prd i z důvodu, že se mi udělala cysta a příznaky PMS, ale MS nikde (naštěstí tedy bez akné). Takže jsem taky prubla Gynex. Chuť hnusná a dávala jsem jen 7 kapek večer, nicméně do asi 2 týdnů MS naskočila, a potom i cysta rupla. Protože jsem ušetřena akné a MS celkem pravidelná, tak ho neberu pořád, ale když se mi cyklus posune na 40 dní, tak stačí začít a do pár dní MS naskočí. Takže za mě taky potvrzuju funkčnost.

    OdpovědětVymazat
  4. Věřím, že mi pomohly s otěhotněním, takže já je můžu taky doporučit.

    OdpovědětVymazat
  5. O tomto produkte počujem prvýkrát ale ďakujem za tip
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký článek a moc povedené tipy. Díky za to! :) Já proti akné bojovala bez příznivého výsledku 5 měsíců. Takže žádná příjemná doba. Navíc bylo období plesů a cpát na sebe tuny make-upu není zrovna ideální před každým sobotním večerem. Spolužačka mi proto doporučila nastudovat si následující článek

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj holky, moc děkuji za tento článek. Já jsem s akné zatočila po letech trápení, když mi kamarádka doporučila produkty s CBD konopí. Nevěděla jsem, kde takové produkty sehnat a zda je to vůbec legální. Proto mi kámoška doporučila cibdol.cz, kde jsem si početla i o zákonech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moje přítelkyně má dost podobnou zkušenost. Vyzkoušela snad úplně všechno — diety, půsty, obličejovou jógu, práci na psychice... skoro nic jí však nepomáhalo. Jednoho krásného dne jsme objevili CBD olej a hned jsme jej koupili. Věřte tomu nebo ne, ale akné se jí po pravidelném používání CBD ztratilo nadobro.

      Vymazat
    2. ahoj, můžu poprosit o přesný typ cbd oleje? děkuji moc

      Vymazat
  8. Ahoj, v minulosti jsem začal více využívat CBD olej pro kvalitnější spánek , většinou mi nejvíce pomohl produkt od značky CBDSTAR, tak třeba vám taky něco pomůže :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím Meduňko, já jsem s tím taky dost dlouho bojovala a vyzkoušela jsem fakticky skoro všechno. Říkám skoro, protože třeba CBD se ke mně nedostalo a asi bych měla i trochu strach to zkusit. Ale víš, co mi hodně pomohlo? Když jsem obměnila kosmetiku a začala používat minerální make-up na pleť. Jasně, hodně jsem se malovala, ostatně i proto, abych zakryla akné a tak to byl takový začarovaný kruh. Ale tenhle make-up mi to fakt hodně srovnal. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu se prosím zeptat na typ make-upu? Děkuji za odpověď.

      Vymazat
  10. Dobrý den, já jsem v posledních měsících hodně zapracovala na své ranní i večerní rutině, tak abych zabojovala s akné a musím říct, že to pomáhá. Myslím si, že mi také pomohlo, že naše koupelna prošla rekonstrukcí a já teď mám mnohem více místa na své nejrůznější skin care produkty. Dokonce přemýšlím, že si pořídím takovou tu ledničku na krémy a séra.

    OdpovědětVymazat
  11. Ono na akné pomáhá celkem dost věcí, ale záleží na tom, jaký je to typ akné, jak je silné a tak dále. :) Já osobně chodím do jednoho studia na modeláž nehtů a tam mi jednou doporučili čistící pěnu, která zrovna dobře působí na mě. Ale přiznám se, že jsem k tomu původně byla hodně nedůvěřivá. Vyzkoušela jsem toho už fakt hodně a fungovalo málo co.

    OdpovědětVymazat
  12. Podle mě je to hodně individuální. Mi třeba hodně pomohla korejská kosmetika. Ale to nutně neznamená to, že to tak musí mít každý. Podle mě je fajn vždycky navštívit nějaké kosmetické studio nebo prostě odborníka, který doporučí kosmetiku. Nebo naopak mu ukázat, co člověk používá, a lékař pak člověku řekne, že tyhle přípravky fakt ne. ;-)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty