pátek 8. června 2018

Spotřebováno - Andalou Naturals čistící gel citrus kombucha

ahoj všichni,

řeknu vám to asi takhle - práce mi stojí, jsem dost ve skluzu a o víkendu se jedu veselit do matičky Prahy, tak se skluz bude jen a jen prohlubovat, nebo proskluzovat, víte co myslím. No dál, tu mám po zemi hromady hadrů a kufry a igelitové sáčky a taky hromádku prádla k vyžehlení. Přiznejme si to, nevyžehlím to! Já teda nikdy nežehlím, ale jsem si tak říkala, že když už jedu jednou za rok do toho velkoměsta, mohla jsem si obléct aspoň vyžehlené kraťasy. I když... při pohledu na moje celulitidou prolezlé a vápenkově bledé kejtičky, si těch nevyžehlených kraťásků stejně nikdo nevšimne. Každý zůstane obdivně koukat na to "tělo bohyně".
 
Tak už jste asi v obraze, jak to u nás doma vypadá, že jako výbuch před odjezdem a já jsem zrovna v tento vypjatý moment pojala chuť informovat vás o tom, že jsem spotřebovala čistící gel na obličej od Andalou Naturals. Já bych se i přemohla a informovala vás o tom jindy, jenže, na iHerb teď mají na značku Andalou Naturals do 13.6. 10% slevu (o tom mě zase včera informovala Hanka, tímto jí všichni poděkujeme pěkně!) A prostě, kdyby to někoho lákalo koupit, tak lepší kupovat ve slevě, než bez slevy, že!
 
Gel jsem si zakoupila někdy v zimě právě na doporučení Hanky, která tvrdila, že je to jak čerstvě vymačkaný džus, což mě zaujalo a měla jsem zrovna "týden nakupování čistících gelů" … a tak byl do 10ti dnů doma.
 
Co bych k vám k němu řekla - je to přípravek určený pro mastnou, hyperaktivní pleť, která bojuje s nerovnoměrnou texturou i barevným tonem. Obsahuje kmenové buňky, probiotika z kombuchy, pantenol, vitamín C, olej z citrusu a další mňamky. Celé složení si můžete prohlédnout níž.
Konzistencí to byl úplně čirý gel - vlastně to vypadalo jako většina produktů od Alverde :D. No a vonělo to opravdu jako sklenice pomerančovomandarinkového džusu, takže fantasticky. Pro mě osobně byla ta vůně největší lákadlo, já od gelů zase tak moc nečekám, hlavně, aby byl příjemný při používání a nevysušoval. Jsem toho názoru, že je to na pleti takovou chvíli, že toho zase tak moc nezmůže, takže nějaké projasnění a sjednocení tónu nebo jiné wau efekty fakt nečekám. Takže nebývám tímto typem čističe nijak výrazně zklamávána a musím říct, že i tady jsem byla spokojená.
 
1.) kdybych s tím neplýtvala a nedávala 2 pumpičky místo 1, která je plně dostačující, dlouho by to vydrželo
2.) krásně to vonělo -  zejména ráno to člověka fakt povzbudilo a nakoplo do nového dne
3.) používáno na druhé čistění to fakt mylo do čista, ale ne do vrzava
4.) nevysušovalo to
5.) nezpůsobilo mi to žádnou alergii nebo podráždění - (což by se myslím u senzitivnějších jedinců při tolika citrusových olejích mohlo lehce stát … a pokud se vám to stane, tak si to nepleťte s detoxikací, jo! Že vám něco podráždí pokožku fakt neznamená, že se vám zrovna v tuto chvíli začala zázrakem detoxikovat játra nebo jiné orgány)
6.) pěkně to vypadalo a pumpička byla zcela funkční (což není vždycky pravidlem)
7.) mělo to dobrý poměr cena/objem/výkon
8.) mělo to dle mého laického názoru pěkné složení - já nejsem hnidopich, ale věřím, že nějaká mega bio eko žínka v tom nějakou závadnost najít může a taky vám možná vysvětlí, co takové kmenové buňky v kosmetice zmůžou, protože já to teda netuším ...
9.) bylo to baleno v plastové lahvičce, takže to nebylo těžké a hodilo se to do domácnosti s dítětem, co má ruce dlouhé jak Saxana.
 
Jinak bych k tomu ještě dodala, že pokud je to pro někoho důležité, tak to má plno certifikátů - jako například, že je to vegan (to se ted hodně nosí), taky je to gluten free... jako fakt má někdo problém s lepkem i přes kůži??? atd. Můžete si počíst  ZDE.
 
Téměř 200ml gelu zakoupíte nyní na iHerb za cca 220Kč, což není vůbec špatný.
 










 
 
A jestli chcete nějakou sofistikovanou a vymazlenou recenzi, tak si počkejte na Hanku, ona není takový plýtvač jako já, tak ještě stále čistí xichtík citrusama, ale pak vám hádám taky napíše, co si o tom myslí.
 
Tak to by bylo pro dnešek všechno, mějte krásný víkend a pokud nakoupíte něco od Andalou, dejte mi vědět.
 
Meduňka
 
 
 
 

10 komentářů:

  1. Do prkvančic, Meduňko, to mi nedělej. Zrovna jsem se rozhodla, že až se odhodlám k pořízení toho mega drahého parfému ve výhodné akci, co prostě musím mít (nejsem schopná spotřebovat ani to, co už mám nasysleno doma, ale snad mě chápete), tak už mám všechno, nic nechci, nepotřebuji a do žádného eshopu už nepolezu. Jenže to bych nesměla číst zatrolené recenze, které mě na něco dalšího nalákají - reálná vůně pomerančovomandarinkového džusu? Úúúú.. to by bylo na léto.. Netuším sice, co budu dělat s 200 ml, když 40 ml používám už půl roku a jsem v půlce, ale bylo by krásné si ráno oňuchat něco takového. Cena je taky super - pošta z USA 62 Kč? Paráda. Jen jsem narazila na problém s výběrem - voní i meruňka a růže tak krásně jako citrusy?

    Jdu vstát od kompu, prokopat se hromadou nepořádku k žehlicímu prknu a vyžehlit to, co už tu čeká dva dny, než se prcek probudí. A budu dumat - ano, ne, kterou? Sakryš:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se omlouvám za pozdní reakci, nějak mi nešlo komentovat, nechápu proc… vybralas nakonec něco?? já mám ještě pěnu růže a je taky fajn, ale ten citrusový gel je lepší asi. Rozhodně o hodně dýl vydrží!

      Vymazat
    2. Ále, ani nemluv.. Tak dlouho jsem nad tím dumala, až jsem nakonec vzala něco úplně jiného:) Ta vůně zní úplně úžasně a já bych si to určitě každé ráno ukrutně užívala, ale 200 ml je pro mě a moje současné zásoby prostě moc, na ksicht spotřebuji dvě plťky zvící větší bradavice. Vrazila jsem gel do listů a koupila Acure Organics - Briliantly Brightening, Glowing Serum (ne, že bych měla doma sér málo, ale to množství lesku a záře v jednom názvu mě prostě porazilo:) a Derma E - Firming DMAE toner.
      A teď ti oplatím to lákání - nejenže je tam zrovna akce 10% na vybrané beauty produkty, ale vygooglila jsem kód na dalších 11%, platí ještě do zítřka (27.6.) a dají se použít oba.

      Vymazat
    3. Jsem já to ale truhlík zapomnětlivej - kód je WCELEVEN (je možné, že funguje až při nákupu nad nějakou částku).

      Vymazat
  2. Tak to vypadá, že asi poprvé objednam z iherbu😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdyby tě lákala pomerančová vůně, tak mám další adepty na koupi :D

      Vymazat
  3. Krásný článek. Objednala jsem si malou cestovní sadu této čistící řady. Tak jsem zvědavá. Minimálně na cesty se to bude hodit ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc. Já jsem si tu sadičku taky poslední den akce koupila :)

      Vymazat
  4. Kolegyně má alergii na lepek zevnitř i zvenku, stačí jí strčit ruce do pšeničné mouky a celá z toho oleze, zhorší se jí ekzém a může se uškrábat. Takže ano, existuje to. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, tak to je fakt hrozny!! to ji lituju. Máš pravdu, člověk může mít fakt alergii vlastně na cokoli a jakoukoli formou... ale tak mě to na tom obalu docela zarazilo.

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty