čtvrtek 19. dubna 2018

3 x to potřebuješ do vany - díl 1.

ahoj všichni,
 
on už pomalu přestává být takový ten čas vhodný na dlouhé večerní koupele, spíš to teď budou rychlé vlažné sprchy... ale i tak přináším hlášení o 3 super věcičkách, co si musíte pořídit na relax ve vaně. 2 přípravky jsou od mého oblíbeného Teteseptu a jeden od Weledy. Článek rozdělím z časových důvodů na 3 díly a pokusím se každý večer vydat jeden díl.
 





Začnu asi tím, co mě překvapilo nejvíc a to je levandulové koupelové mléko od Weledy, které jsem dostala na Vánoce od někoho - snad od tchýně a je naprosto úžasné. Je to bílé, konzistenčně opravdu velice řídké - prostě k nerozeznání od pravého nefalšovaného pasterizovaného trvanlivého mléka. Ale na rozdíl od mléka, co ho máme doma plnej sklep na horší časy, toto tak úchvatně voní, jako byste se procházeli po levandulovém poli a rukou zlehka hladili květy a listy a nechali se omámit a uklidnit vůní, kterou kytky při pohlazení uvolňují. Je to prostě potěšení a pohádka! Miluju to!
 
Miluju to pro tu vůni a pro to opravdové uklidnění. To se mi tak často nestává, aby na mě něco opravdu fungovalo uklidňujícím dojmem. A tohle ano. Po šíleným dni s uřvaným a vzteklým Kubákem se schovám na 20 minut do vany s tímto mlékem a fakt si odpočinu a připravím se na noc. Pak ale nejsem nějak schopna nebo možná ochotna večer pracovat, chci si lehnout a relaxovat nebo jít prostě spát. Opravdu to má na mě až sedativní účinek.
Nějaké velké efekty co se týče pleti však nečekejte, nebo alespoň já jsem si jich nevšimla. Nevysušuje to, ale nemá to ani nějaký výrazně blahodárné účinky. Vnímám tento produkt opravdu spíše jako aromaterapeutickou záležitost.
 
Složení: Voda, levandulový olej, linalol*, olivát draselný, glyceryl oleát, alkohol, glycerin, limonen*, geraniol*   
 
*z přírodních éterických olejů
 
Jediné, co mi trošek kazí radost z používání je to, že už mi mléko došlo a že 200ml stojí běžně 350Kč. Na Pilulce jsem našla levněji.
 
Ještě musím říct, že i balení je krásné - modrá skleněná lahvička na mě působí poměrně luxusním dojmem. Ono taky za 350Kč to musí i vypadat....
 
Myslím si, že je to moc pěkný dárek pro někoho, kdo:
  1. miluje levanduli 
  2. rád si dopřeje relaxační koupel
  3. potrpí si na pěkný design produktů
  4. potrpí si na přírodní produkty
 








Tak to je pro dnešní den všechno, doufám, že zítra zase u dalšího pokračování ahoj. A užijte si pátek s krásným letním počasím :)


Meduňka

 

1 komentář:

  1. My jsme si teď s mužem pořídili do vany kamagre. Dělá se to jako ve verzi pro ženy, tak i pro muže a protože už nejsme zrovna mladíci, tak se to hodí na zlepšení intimního života. :) Někdy to prostě nejde tak, jak by bylo potřeba. A paradoxně to není pouze u muže, ale i já sama na sobě občas vidím "výpadky". :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty