sobota 17. března 2018

The Ordinary - Marine Hyaluronics

ahoj všichni,

dneska tu mám pro vás takový krátký hydratačně terapeutický tip. Konkrétně tedy novinku ze sortimentu The Ordinary. Již ve článku věnovaném mé denní pleťové rutině jsem se zmiňovala, že používám každý den pro hydrataci pleti Marine Hyalurunics sérum. Jedná se o ultralehké hydratační sérum, které nevyužívá pro hydrataci pleti kyselinu hyaluronovou, ale látky získávané z několika druhů mořských řas. Tyto látky mají podobné hydratační vlastnosti jako zmíněná kyselina hyaluronová - tedy váží na sebe vlhkost, avšak jsou konzistenčně a pocitově lehčí. 
The Ordinary má ve svém portfoliu přímo hyaluronové sérum obohacené o vitamín B5, toto sérum je však o něco těžší, hustější, hutnější, o něco déle se vstřebává a ne každému je na pleti příjemné. Patrně proto bylo vyvinuto toto novější a ještě lehčí sérum, které jsem si já oblíbila hned na první použití. 



Nebudu se o něm nijak dlouhosáhle rozepisovat, vezmeme to fakt v bodech

  • balené je to ve skleněné lahvičce, má to kapátko, je to obyčejné a zcela funkční - nemám co vytknout
  • konzistenčně je to prostě voda - naplácáte to na obličej a  zprvu jen velice jemně lepí (je v tom totiž glycerin), ale  do chvilky se to vsákne a nevadí to žádné vrstvě, kterou hodláte aplikovat přes
  • není to parfemované, což je sice super, ale na druhou stranu cítíte ten přirozený "puch" přípravku - já ho někdy cítím, ale většinou naštěstí ne, ono mi to totiž smrdí jako "blitíčko" nebo tak cosi podobného. Rozhodně z toho necítím moře, jak by třeba někdo mohl čekat :)
  • ph - 4.00 - 5.00
  • neobsahuje silikony, alkohol ani olej
  • dovolila jsem si ze stránek The Ordinary nakopírovat seznam použitých ingrediencí:
  • Aqua (Water), Glycerin, Algae Extract, Pseudoalteromonas Exopolysaccharides, Pseudoalteromonas Ferment Extract, Ahnfeltia Concinna Extract, Arginine, Glycine, Alanine, Serine, Valine, Isoleucine, Proline, Threonine, Histidine, Phenylalanine, Aspartic Acid, PCA, Sodium PCA, Sodium Lactate, Salicylic Acid, Citric Acid, Propanediol, Dimethyl Isosorbide, Ethoxydiglycol, Polysorbate 20, Potassium Sorbate, Sodium Salicylate, Sodium Benzoate, Hexylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol.
  • celkový počet aktivních látek v tomto séru je 23%. 
  • 30ml vás vyjde na cca 180Kč

Proč ho mám ráda: protože mi prostě funguje. Krásně mi spravilo přesušenou, šupinatou pleť po kosmetické proceduře v salonu, měla jsem ji pak krásně hydratovanou i v těch mrazech, které teď panovaly. Moje kůže je poslední dobou elastická, napitá, celkově v dobré kondici a připisuji to hodně tomuto preparátu. Byla jsem upozorněna, že řasy ráda ucpávají póry, já jsem na sobě nic podobného nezaznamenala. Póry se mi sice ucpávají, ale naprosto stejnou měrou jako dřív. Navíc se to opravdu příjemně používá, pleť to ani nemastí, ani nijak nezatěžuje, rozumí si to s čímkoli, co jsem aplikovala jako další vrstvu. 
Toto sérum považuji za velice fajn produkt, který nestojí moc, vydrží dlouho (používám ho měsíc, obvykle 2x denně a jsem v polovině balení - nešetřím s ním!), je uživatelsky příjemný a moc dobře plní svoji funkci. Jediné mínus vidím v tom puchu při aplikaci, ale nad to se umím lehce přenést a ani za to nestrhávám žádné body. 
Netvrdím, že je to nej sérum, které si můžete koupit, to určitě ne, ale pokud máte víceméně normální nebo mastnou pleť, kterou trápíte například přípravky na akné, které mají tendenci kůži vysušovat a rádi byste přidali nějakou porci hydratace, tak bych po tomto přípravku určitě sáhla, myslím, že s ním nemáte co ztratit. 


Tak to je pro dnešní den všechno, budu ráda když mi dáte vědět, pokud toto sérum taky zkoušíte, jaký z něj máte pocit. 

Užívejte neděli a doufám, že za týden se tu zase uvidíme u nového postu :)

vaše Meduňka

Žádné komentáře:

Okomentovat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty