pondělí 17. července 2017

nohy jako nové - parasoftin

krásný den přeju,

pro dnešek mám pro vás jen takový rychlý tip na péči o nohy. Přiznám se, že jsem se o nohy dlouho pořádně nestarala, skoro jsem nekrémovala, neodstraňovala starou kůži... a vzhledem k tomu, že chodím ráda bosá a to jak doma, tak na zahradě a občas i ve městě, dostávají nohy pořádně zabrat. Nedávno jsem dospěla do stadia, kdy jsem se snažila zbavit tvrdé kůže a prasklin na patách, ale nějak se mi nedařilo. A pak jsem potkala v lékárně Parasoftin a rozhodla jsem se ho vyzkoušet. Kdysi jsem četla u Trb, jak si pořídila podobnou exfoliační záležitost na nohy a byla spokojená a tak jsem doufala, že budu i já.  Vzhledem k tomu, že jsem hned v úvodu psala, že přináším tip, tak vám jistě došlo, že jsem spokojená byla.


A protože je teď léto, nohy se dost odhalují, nosí se sandálky, lakují se nehty na nohou, měly by nohy tak nějak celkově být ke koukání a v dobré kondici. Pokud tedy i vy bojujete se suchou kůží a prasklinami, čtěte dále.

Přípravek funguje na bázi AHA a BHA kyselin, které napomohou exfoliaci kůže, další obsažené látky jako například urea a rostlinné výtažky se mají postarat o hydrataci a vyživení pokožky. Složení přípravku naleznete dále v článku na fotografii, stejně tak jako detailní popis produktu a návod k použití.






V balení najdete 1 pár igelitových ponožek, do kterých nalejete obsah pytlíčku s účinnou látkou, přes ně natáhnete pár bavlněných ponožek pro lepší komfort a čekáte 60 - 90 minut. Já jsem začala po 50ti minutách pociťovat štípání a pálení v oblasti pod kotníkem, kde jsem byla poštípaná od komára, proto jsem sundala ponožky raději dříve. Štípanec se mi mezitím změnil v puchýř, takže doporučuji používat na zdravé, nepoškozené nohy. I paní v lékárně mě upozorňovala, že nesmím tyto ponožky používat pokud jsem diabetik nebo trpím plísní na nohou.

Po sundání a omytí nohou jsem si je ještě nakrémovala a šla spát. Pár dní se nic nedělo (až jsem z toho byla nervózní) a čtvrtý den po večerní koupeli se začaly dít velké věci - kůže se mi začala ve velkém olupovat, rozmočená šla velice dobře dolů pomocí masážní žínky a kartáčku. Takto se nohy olupovaly asi další 3 dny a po cca týdnu jsem měla nohy jako vyměněné. Skoro všechna stará a tvrdá kůže zmizela, nohy byla o xy% jemnější, konečně jsem se za ně nemusela stydět.

Pořídila jsem si tedy i další kosmetiku na nohy a začala jsem o se o chodidla pravidelně starat. Jaké produkty teď používám, vám shrnu v nějakém dalším článku. Základem všeho, ale bylo určitě hned na počátku odstranit zrohovatělou kůži, aby se veškeré další přípravky mohly dostat tam, kam mají.










Tento přípravek mohu za sebe jen a jen doporučit. Přiznám se, že bych snesla o pár desetikorun nižší cenu, ale to je víceméně detail, pokud tento produkt nehodláte používat pravidelně, ale berete jej jako občasný SOS produkt. Jinak bych se poohlédla po nějakém trochu levnějším, dívala jsem se, že podobných exfoliačních ponožek např. na Notinu naleznete hned několik a za příznivější ceny.


Jinak bych raději ještě upozornila na to, že ta olupovací fáze nevypadá zrovna dekorativně,tak s tím počítejte! A pokud chcete nohy vyšperkovat před nějakou akcí, tak s dostatečným předstihem, pokud nechcete před lidmi na slavnostní události vypadat jako "leprotik".


To je z mé strany dnes asi všechno. Dejte mi vědět, jestli podobné masky/kúry na nohy používáte a jestli můžete nějakou konkrétní opravdu doporučit.


Mějte krásný den. Meduňka



5 komentářů:

  1. takže fungovalo jo? a kde je fotka loupající se kůže?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mi připadalo lehce/spíš dost nechutné, jsem nefotila. Musí Ti stačit moje slovo!

      Vymazat
  2. Já tyhle ponožky kupuju na ebay, nebo od značky Missha, ale ty stojí stejně jako tyhle z lékárny. Je to fakt super vynález, ale taky doporučuji použít s předstihem, opravdu tak po 3 dnech se začnou z chodidel olupovat kusy kůže a trvá to tak 5 dní a nedokážu si představit s takovýma nohama chodit k bázenu atp.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem tedy netrpěla nějak zvlášť velkými problémy s nohami, co se po kosmetické stránce týče, ale s něčím daleko vážnějším. Byla to diabetická noha a opravdu už mi nic nepomáhalo. Byla jsem opravdu zoufalá! Naštěstí jsem ale narazila na web biomag a podařilo se mi to zmírnit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem tohle hodně řešila a na tyhle ponožky jsem nenarazila, díky za ně. Já jsem třeba hodně trpěla při sekání trávy. Tak jsem to vyřešila tím, že jsem zjistila, že existuje něco jako robotická sekačka a tak seká za mě robot. Ale jako samozřejmě chození bosky v trávě je zrovna na tenhle problém super. Jen to jaksi taksi nejde zrovna při tom sekání trávy. ;-)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty