neděle 30. srpna 2015

dlouhodobí oblíbenci I.

ahoj všichni,

moc vás zdravím na konci léta. Jak jste si asi všimli, udělala jsem si takové blogoprázdniny, během kterých jsem se pokoušela tak trochu přestěhovat ... asi to nebude víc rozvádět. Přestěhovaná jsem zatím napůl, většinu kosmetiky mám samozřejmě odstěhovanou, takže mám tak trochu i kosmetické prázdniny.

I přes to nebo možná právě proto vám chci ukázat svoje úplně nej nej produkty za poslední hodně dlouhou dobu. Jedná se o produkty, které používám opravdu dlouhodobě po několik měsíců, i déle, takže má slova chvály berte vážně, nejedná se o žádné rychlokvašky.

Bude se jednat o sérii článků. Dneska začínáme nočním krémem.

 
 

Karin Herzog - AHA Cream - Dostala jsem jej k testování od zastoupení této švýcarské kosmetické značky během února a začala jsem jej používat někdy v polovině března. Od té doby jej používám téměř bez přestávky vždy na noc, cca 5x týdně. Krém používám tedy již více než 6 měsíců a stále  nejsem úplně na dně, což považuji za moc fajn. Přiznávám, že  jsem mu byla sem tam nevěrná s bezvodým krémem od Bio Aroma, který je určen na mastnou aknózní pleť, ale připadalo mi, že se tak nějak pěkně doplňují, že jejich střídání pleti docela prospívalo.

Jedná se o dle mého názoru lehký exfoliační krém, který funguje na bázi AHA kyselin. Jemné ovocné kyseliny z pleti odstraňují staré kožní buňky, šupinky, suchou kůži, vyhlazují jemné linky a bojují proti hyperpigmentaci kůže. Klasika. Asi všichni známe nějaký ten exfoliační krém.
 
Používat by se krém měl na noc a to asi 3x týdně, já používala tak 5x, někdy i celý týden a nic se mi nestalo. Tento krém považuji za opravdu velice jemný, ale přesto účinný. Minulý rok jsem měla veliké problémy se silným akné zejména v oblasti čelistí a krku. Po této "srandě" mi zbyly jizvičky a spousta barevných fleků, diskolorací. Mazala jsem tedy záměrně zejména tyto oblasti a oblasti postižené akné. Musím říct, že krém opravdu viditelně pomáhal zesvětlovat a bojovat s těmito pozůstatky po akné. V minulosti jsem používala krém Glyco A, který obsahuje poměrně silnou koncentraci kyseliny glykolové, nikdy jsem se netajila tím, že tento krém je můj oblíbený a vždy bude. Ale sem tam se mi stalo, že jsem to s ním přehnala a kůži si při neopatrném používání spálila nebo přesušila. S krémem od Karin Herzog jsem něco takového za celého půl roku ani jednou nezaznamenala.
 
Krém je dle mého názoru spíš gelkrémové konzistence. Kdesi jsem kdysi četla, že se jedná o hutný krém. Tak toto tedy absolutně nepozoruji. Chápu, že konzistenci/hutnost může každý vnímat subjektivně... takže dle mého názoru je to velice lehký krém až gelkrém. Má nažloutnou barvu a velice výraznou parfemaci. Osobně si při aplikaci krému vždy vzpomenu na dětství a  mého dědečka, který si ke každým Vánocům přál Pitralon - vodu po holení. Krém mi "voní" jako Pitralon nebo něco podobného pánského po holení. Osobně mi ta vůně vůbec nevadí, naopak je mi příjemná, možná za to mohou právě ty vzpomínky na dědečka a prázdniny. Pravda, na den by to bylo asi trochu moc, ale na noc mi to absolutně nevadí.
 
 
Krém se příjemně roztírá, rychle se vstřebává do pleti a zanechává ji takovou hladkou a příjemnou, je ho potřeba jen malé množství. Ráno se budím s pěknější pletí, malé pupínky bývají pryč, vše se jakoby rychleji hojí. Nikdy se mi nestalo, že by mě krém pálil na obličeji nebo že by pleť nějak podráždil, nebývám zarudlá, nikdy  žádný výsev pupínků, nic obdobného.
 
Složení není žádná velká příroda, to opravdu ne, ale já jsem toho názoru, že když důležité je, aby produkt fungoval, což si troufám tvrdit, že tento produkt splňuje.
 
Aqua, Alcohol denat., Petrolatum, Glyceryl stearate, Paraffinum liquidum, Tocopheryl acetate, Stearyl alcohol, Cetyl alcohol, Polysorbate 80, Isopropyl myristate, Citrus aurantium dulcis peel oil, Citrus reticulata peel oil, Salicylic acid, Parfum, Cinnamomum camphora, Citric acid, Retinol, Formic acid, Beta-carotene
 

množství: 50ml
cena: 59 euro
zakoupit můžete: zde

Celkově můžu říct, že mě krém příjemně překvapil. Troufám si tvrdit, že je natolik jemný, že bude vyhovovat i citlivější pleti, přesto však účinky lze pozorovat. Cena je tedy na moje poměry poměrně vysoká. Na druhou stranu, když ji rozpočítám mezi cca 8 měsíců, což je víceméně asi reálná výdrž jednoho balení, vychází to na cca 200 Kč měsíčně, což není zase taková darda. Ovšem jako jednorázový výdaj to s kasičkou rozhodně zamává!
 
Toť pro dnešek vše. Příště se můžete těšit na příběh pudru.
 
Pěkný zbytek dne, Meduňka.
 


Děkuji pěkně Karin Herzog za poskytnutí krému k recenzi, s radostí jsem jej používala a těšila se z jeho benefitů!










2 komentáře:

  1. Používala jsi i teď v létě - kyseliny mohou právě hyperpigmentaci způsobit? Já občas používala K18 od Uriage a přes den alespoň 30 SPF. Na září mám nachystanou Neostratu - to je teprv pecka. Mám variantu vyhlazujícího mléka s 15% koncentrací kys. glykolové. Také to není žádná láce, ale je toho 200 ml, což je podle mě navěky. Já už složení přestala taky řešit - kolik já měla výrobků s krásným složením, které ale byly úplně naprd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se přiznám, že používám i v létě, i to Glyco A jsem v minulosti běžně používala v létě, podotýkám, že si na obličej obvykle nedávám ani krém s vysokým nebo žádným SPF a žádné skvrny nemám a nikdy jsem ani neměla. Samozřejmě, když jdu ven na dlouhou dobu, tak si dám BB s vyšším SPF, ale jinak používám jen minerální makeup ....

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty