sobota 9. února 2013

Dlužné video - moje čepice

Pěkný víkend přeji všem svým čtenářům,

dnes máme na programu video, které jsem vám dlužna již hodnou chvíli :)

Omlouvám se, že není sestříhané, ale neměla jsem na to už nějak sílu a chuť a nic.... v PC nemám žádný programy, stáhla jsem si aspoň Format Factory, aby to video nemělo obří velikost :) a aby se nenahrávalo milion let. (Když si někdy čtu, že někdo přidává video na net 5 hodin, tak se mi dělá fyzicky nevolno... já nahrávám video tak 15 minut a už i z toho jsem nervní) Pak jsem si stáhla cosi na střih, ale není to to, co jsem měla dřív a co jsem uměla ovládat a nějak se mi to zatím nepodařilo pochopit. Poslední dobou začínám mít pocit, že je kdeco daleko chytřejší než já....dokud to byl kde kdo, tak to ještě šlo, ale když to přešlo do fáze kde co.... tak to už mě začíná znepokojovat... mobil je chytřejší dozajista, jak funguje google účet a s čím vším je propojen, to už mi mozek absolutně nebere....a FB, no tak to nad mé síly.... kdyby mi minule neasistovala Evelin (asi hodinu), tak bych svoji stránku vůbec nikdy nevytvořila!
 
 
 
 
Přidávám některé čepice nafocené, protože na tom videu úplně nevynikly ty detaily.
 




 
Považuji všechny svoje čepice za krásné, slušivé, avšak i tak je nosím jen občasně, ani vám nevím proč...
 
Jak jste na tom s čepicemi vy? Nosíte? Líbí se vám?
 
Nakonec musím poděkovat Verunce z Verunek, která mi minule inteligentně poradila, abych si nesedala při točení na studenou zem, ale sedla si na polštářek. Řídila jsem se tvojí radou Verunko a bylo to fakt o moc příjemnější posezení! ;)
 
Přeji krásný zbytek víkendu, Meduňka.
 

10 komentářů:

  1. Ahoj, jsi velmi sympatická, moc se mi líbí tvoje klidnost, tu obdivuju, sama taková nejsem a tohle mě uklidňuje :)
    P.S. Moc se mi líbí nový vzhled blogu, už jarní - hurá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc ti děkuji, Lucko!
      Včera u nás krásně svítilo sluníčko a bylo tak jarně, vzala jsem si půl den dovolené a šla na procházku...sice bylo zima, ale tak optimisticky a tak jsem novým designem to sluníčko chtěla nějak zase přivolat!

      Vymazat
  2. Ahoj, bezvadné video, všechny čepky Ti ohromně sluší:)
    Tu první klidně nos tak, jak jsi ji měla ve videu, nepřijde mi, že je nějaká moc extravagantní (rozhodně míň než ta sluchátka).
    Klapky na uši jsem chtěla, když jsem byla menší, ale nikdy jsem je nedostala. Teď čekám, až uvidím nějaké slušivé a klidně si je koupím a budu je nosit a splním si tak svůj dětský sen :D

    OdpovědětVymazat
  3. A to já čepice nenosím vůbec, aby se mi náhodou nezničil účes - ale jinak se mi samozřejmě moc líbí:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já chci tu na té první fotce!!! A jinak, myslím, že ty videa ti moc moc jdou!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Máš strašně fajn hlas! :) Čepičky jsou super a moc ti sluší. Ty klapky jsem si chtěla taky koupit, ale jaksi jsem nenašla odvahu. Takže máš můj obdiv :) Já čepice nenosím, protože si v nich připadám jako s kondomem na hlavě :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mas moc prijemny hlas a projev a mas velke stesti, ze jsi cepicovy typ...vsechny ti moc slusely=) Ja jsem cepice vzdy skupovala s tim, ze jebudu nosit a pak jsem se k tomu ne a ne odhodlat. Ale cim jsem starsi, tim jsem na zdravi opatrnejsi, takze uz moc neresim, jestli v cepici vypadam tak nebo tak=)

    OdpovědětVymazat
  7. miluju čepice a jsem ráda, když na lidech vidim čepice a sama bez čepice nedám ani ránu, takže za čepicové video děkuji, neb čepicových příspěvků jsem poslední dobou zaznamenala málo (čti: žádný:D...)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty