neděle 13. července 2014

s křížkem po funuse - oblíbenci měsíce června

zdravím svoje věrné čtenáře,

upřímně obdivuji vaši trpělivost se mnou. Uvědomuji si, že jsem posledního nejméně půl roku naprosto marná, co se blogu týče... ale víte co, už mi moc chybíte a rozhodla jsem se, že se polepším, ale o tom jindy. Dneska tedy pozdě, ale přece přináším přehled kosmetických výrobků, které jsem používala s chutí v červnu. Je to vlastně mix novinek a starých dobrých produktů, které jsem vytáhla zase z šuplíku.
 


 
 
 
 
Natura Siberica - oční gel- krém -  jedná se o velice lehký, absolutně nehutný gel-krém (samozřejmě s přírodním složením), který hydratuje oční okolí a krásně působí proti otokům :) Krém má sloužit i proti tmavým kruhům pod očima, se kterými zatím moc problém nemám, tak nemohu soudit. Já jsem každopádně moc spokojená, protože jsem nějakou dobu krém nepoužívala a začínala jsem vidět kruhy a v teplých dnech se mi dělaly otoky. Krém sem tam používá i můj partner, když má unavené a oteklé oči a je vždy nadšený a moc spokojený! Krému je 30ml, stačí ho opravdu troška. Moc se mi líbí, že má pumpičku, takže je dávkování hygienické.
 
Oficiální informace ze stránek hairbeauty - "Speciální formule s obsahem mochny nízké odstraňuje stopy únavy pod očima a dodává pleti svěží, zdravý vzhled. Mochna zlepšuje krevní oběh, ženšen urychluje regeneraci buněk, liposomy zvyšují elasticitu pleti, vitaminový komplex A–C–E intenzivně vyživuje pleť a vyrovnává její tón. Rostlinný komplex Regu-Age se aktivně podílí na tvorbě kolagenu a elastinu, zvyšuje elasticitu kůže, zlepšuje mikrocirkulaci, zmenšuje otoky a tmavé kruhy pod očima, což potvrdil výzkum in vitro společnosti Pentapharm. Prokazatelné zmenšení kruhů pod očima o 35 %, zmenšení otoků o 32 %, zvýšení elasticity pleti o 200 %. Používejte ráno a večer na očištěnou pleť očního okolí."
 
Bio Arome - krém proti akné - nechci se o něm zatím rozepisovat, protože chystám recenzi, ale musím říct, že jsem moc ráda, že mě slečna/paní Monika z Bio Aroma oslovila a kosmetiku mi představila, protože jinak bych neměla tak úžasný a voňavý krém, který mi opravdu pomáhá. Tak a už nemusíte číst tu chystanou recenzi :D:D Ale vy jste úžasní čtenáři a jistě si ji s chutí přečtete :)
 
La Chevre - Clairisine Aknegel - jedná se o gelovou revitalizační masku s antiseptickými účinky, která využívá k čištění pleti sílu kozí sirovátky a přírodního jílu. Maska mě nevysušuje, takže mi byla příjemná např. i po opalování. Co mi vadí je balení, nepřipadá mi praktické a dost se s ním nazlobím a někdy bych masku nejraději mrskla z okna. Ale co jsem se dívala na internet, tak už to snad někomu došlo a na obrázcích jsem viděla již balení jiné.
 
Janssen korektor/kamufláž - popisovala zde. Tehdy jsem vlastně nevěděla, jak se k němu postavit. Nakonec jsem si ho zamilovala pro jeho skvělé krytí, které drží opravdu celý den. Navíc v létě při lehce opálené pleti nevidím problém.
 
Revlon Color Stay korektor - mám ho vlastně už asi rok a jsem s ním velice spokojená. Jedná se o korektor určený na nedokonalosti, které je třeba nejen maskovat, ale také léčit. Korektor obsahuje kyselinu salicylovou, která působí na pupínky. Korektor by neměl vysušovat, ale s tím nemohu souhlasit. Je potřeba s ním zacházet opatrně. Jinak barva je krásně světlá, korektor velice dobře kryje i drží celý den. Používám především na spánky a čelist, kde mám největší problémy s akné.
 
Rimmel Match Perfection - mám ho v nejsvětlejším u nás dostupném odstínu, který mi úplně nesedí, ale není to ani tragédie, pokud ho nedám moc a pečlivě rozetřu, tak je fajn, navíc nyní při lehkém opálení není problém. Makeup je lehký, kryje přesně tak, jak potřebuju, nevysušuje, nezalézá do pórů, s čímž mívám někdy u makeupů problém. Škoda, že se s ním začínám docela brzy po aplikaci lesknout :( Po řekněme 2 hodinách potřebuji rozhodně odsát mastnotu matujícími papírky, pokud chci vypadat opravdu dobře.  Holt nikdo není dokonalý, ani tento makeup.
 
Estée Lauder řasenka Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume Mascara - mám ji ve skvělém cestovním balení a jsem s ní velice spokojená. Mám pocit, že řasenka udělá hodně výrazné a velice tmavé řasy, neslepuje, krásně zvýrazňuje. Jsem s ní maximálně spokojené. Už ji mám dlouho a pořád je skvělá. Divné je, že druhý kousek mi tak skvělý nepřipadá, ale třeba se ještě rozmaluje...
 
NYC pudr - snažila jsem se ho zakoupit už několik měsíců, ale nebyla jsem toho schopna, to ošklivé balení mi to nedovolovalo, nakonec jsem si řekla, že na cestování bude jeho balení vlastně výhodné, protože se o pudr nebudu obávat a tak jsem ho koupila a nelituji. Pudr matuje na dlouhou dobu, nemění barvu makeupu, stojí pár korun. Chápu jeho oblibu...
 
Astor Soft Sensation- Lipcolor Butter - já tento produkt chápu jako péči o rty, která jim současně dodá lehkou barvu a šmrnc. Nejsem moc zvyklá používat produkty na rty, protože musím na ně dávat pozor, jak se barva postupně vytrácí.... ale s tímto máslem to není potřeba, protože barva je opravdu decentní a nevytrácí se nijak násilně.
 
 
Tak to byl výčet oblíbenců za červen 2014 a co jste si oblíbili vy???
 
Meduňka

9 komentářů:

  1. Ano, BioAroma je super! Vyloudila jsem jenom takový malinkatý vzorek a i po delší době ho mám téměř plný. Nevím, jak dlouho bych zdolávala to plné balení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda, že nejsem sama, komu se krém zamlouvá, aspoň nevypadám, že ho chválím proto, že jsem ho dostala :)

      Vymazat
  2. Ten lip butter od Astoru už si chci hodně dlouho pořídit.
    Recenze kosmetiky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořiď, teď by měl být myslím v Rossmannu ve slevě!

      Vymazat
  3. Púder od NYC sa chystám už dlho kúpiť ale stále ma to viac ťahá k Rimmelu ale vyskúšam ho predsa len :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rimmel jsem měla si před 10ti lety a neokouzlil mě, ale já se v těch pudrem nějak moc nevyznám....

      Vymazat
  4. Já se chystám koupit si krém na akné od Arome, takže šup šup sem s recenzí ať vím jak je a není dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je dobre, že sa "polepšíš", tvoje články mi chýbajú. Ale zas sa na každý teším, rob si to podľa seba, ako ti to vyhovuje či čas dovolí, kveci z donútenia nie sú ono. Ja som si teraz obľúbila makeup od Inglotu YSM, ale hoci mám snáď najsvetlejší odtieň,musela som si ho nechať až na leto, no a teraz sedí perfektne, vobec ho na pleti nie je vidno, akoby som bola bez makeupu :) Potom som si obľúbila Loreal Rouge Caresse v odtieni Sweet Berry, ktorý mi robí takú tu službu "moje pery ale krajšie", vytráca sa rovnomerne, je veľmi prirodzený. Z tvojho zoznamu ma najviac zaujal ten aknegel od La Chevre, na ten sa pozriem... A na recenziu na krém od Bio Arome som zvedavá veľmi :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rimmel MP zase vytahuju, mám 103 a teď jsem na něho už podle mě zas moc tmavá, tak to kdyžtak dopudruju. ale jinak je to super make-up!

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty