úterý 15. července 2014

červnovočervencový pel mel a pár nesouvisejících informací navrch

ahojky,

tak mě tu zase máte :) a tentokrát s naprosto nesouvisejícími fotkami a informacemi, což jsou záležitosti, ke kterým jsem nemohla vymyslet výstižný a trošek inteligentní nadpis...
 
Tak pojďme rovnou na věc, jistě máte takto v létě o prázdninách lepší věci na práci než Meduňčiny kecy z hladu a z vedra. Jaj, kdyby aspoň z toho hladu, ale ono je to spíš z přežrání. Už jste se někdy pokoušeli sníst kilo malin a nějaký třešně navrch? Tak to raději ani nezkoušejte - fakt radím vám dobře! Radit to já totiž umím, na razení jsem odborník, jen ta praktická implementace dobrých rad do života, ta mi moc nejde :D
 
 

aneb když se urodí tolik, že nevíte co s nimi ... a já se fakt nerozdám, miluju maliny, musím je sežrat!






Miluji tuto "kávičku", dokonce jsem si kvůli tomu koupila vlastní frapovač, jak jste mohli vidět loni přímo ve videu. Škoda, že se mi rozbil :( Ale snad ho vyreklamuju.... uvidíme...


 

Nevěřila bych, že se to někdy stane! Můj milý na naší dovolené uvařil skvělý poslední oběd ze zbytků :) Pečený hermelín, čerstvé brambory a uzené se smaženou cibulkou, rajčátko je nezbytné...
 
A nyní se pomalu, ale jistě přesunujeme od jídla k dovolené... kéž by se opakovala ...
 





Nevím, jak to ten pohár udělal, že se sem vetřel k kategorie jídla :) Holt jídla asi není nikdy dost...

 
Dostáváme se k poslední kategorii fotografií a to jsou fotky narozeninové.
 
 




Moji nejmilejší zcela nezávisle na sobě vyhledali stejné květinářství (to bude tím, že tam nejraději chodím) a zcela nezávisle na sobě vybrali dost podobné květiny... takže kytice spolu náramně ladily :)
 
 
A následuje narozeninový dárek od partnera:
 


 
První lekce létání... bylo to dost překvapení. To, že poletím, to jsem věděla, ale že se nebude jednat o vyhlídkový let, ale první lekci a motivaci k tomu, abych si udělala pilotní průkaz, tak to jsem tedy vážně nečekala. Jako bylo mi divné, že mi pán detailně vysvětlovat ty budíky a jak kontrolovat letadlo před letem... ale že mi po vzlétnutí předá řízení, to jsem tedy nečekala :D Tak hlavně, že nechtěl, abych taky přistála :D
Tímto ještě jednou děkuji svému milému za úžasný, neotřelý dar a krásný zážitek!
 
Tak a teď ještě párek nesourodých informací -  tipů, rad...
 
Neem se mi osvědčil jako prostředek proti mšicím - učinila jsem 2 pokusy.
 
První pokus byl s neemovým práškem, který jsem asi 5 hodin louhovala ve vodě a tímto výluhem jsem pak postříkala důkladně rostliny. Zbylým výluhem jsem pak rostliny zalila.  Do 14ti dnů byly mšice pryč. Zdálo se, že vymřely.
 
Druhý pokus jsem učinila s neemovým olejem ředěným s vodou v poměru odhadem 1:100?? prostě tak od oka, pár kapek oleje a pořádně protřepat, následně aplikovat na zasažené oleandry. Rostliny jsem takto ošetřila asi týden před odjezdem na dovolenou, po dovolené byly mšice pryč!
 
 
 
 
Bílý jogurt se mi osvědčil jako skvělý prostředek na spáleniny od slunce. Uváděla jsem to už v recenzi na BB od Oriflame. Spáleniny v obličeji jsem hned první den skvěle uklidnila. Jogurt jsem aplikovala v silných vrstvách. Obličej jogurt neustále absorboval a absorboval... Dávala jsem asi 3 nebo 4 vrstvy, na tváři jsem jej měla cca 3 hodinky??? Jogurt skvěle chladí a uklidňuje, opravdu vytahuje horkost a pokožku zvláčňuje.
 
Pilota jsem mazala pantenolem a musím říct, že ten jogurt mi připadal účinnější. Nicméně je to můj pocit, moje hypotéza, kterou jsem neověřovala nijak empiricky.
 
Tak to je pro dnešek vše. Mějte se krásně a pokud někdy použijete neem proti mšicím, tak jsem moc zvědavá na zpětnou vazbu!
 
Meduňka
 
 
 

2 komentáře:

  1. Krásne kytičky aj darček je super, rada by som si to vyskúšala :D koláčik musel byť velmi chutný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jogurt taky aplikujeme po spálení, je to klasika .) Jinak bezva dárek, my dostali vyhlídkový let malým letadlem jako svatební dar a bylo to prima.

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty