pátek 7. září 2012

moje oblíbené kosmetické značky II

pěkný den všem,

máme tu pokračování oblíbených kosmetických značek - tentokrát se bude jednat o dekorativní kosmetiku. Rovnou se přiznám, že v dekorativce se odbývám víc než v péči o pleť a uvědomuju si, že to není dobře!!! Poslední dobou se to snažím trochu napravovat a získávat vztah k dražším značkám.
 
Manhattan - jedná se o značku, která je u nás už jen těžko k mání, takže spíš dojíždím zbytky :( Hodně jsem si oblíbila jejich oční stíny - pravda někdy jsem to trochu přehnala s odstíny, které se mi nehodí, ale ty vhodně vybrané mi fakt slouží dlouho a dobře! Stejně tak mám moc ráda jejich korektor z řady pro problematickou pleť - kryje a léčí zároveň - prostě 2v1.Mívala jsem ráda i jejich pudry, milovala jsem jejich parfemaci. Tuto kosmetiku jsem používala už v 9.třídě základní školy, pamatuju si, že jsem si pořídila za kapesný pudr a byla jsem z něj nadšená jako z máločeho, pořád jsem jej očuchávala a ochmatávala :) a připadala jsem si dospěle :)
 
 
 
 
Lumene - dekorativku od Lumene jsem používala celé gymnázium a ještě na VOŠce, dokud byla k mání. Měla jsem moc ráda jejich makeup dlouhotrvající, ten jsem kupovala pořád dokola. Pak jsem měla ráda jejich rtěnky a pudry. Asi v 15ti letech jsem si koupila svůj první sypký pudr od Lumene - koupila jsem ho v jediné nóbl parfumerce, která u nás fungovala, stálo mě to 400,- (šetřila jsem na to asi půl roku) a cítila jsem se strašně nóbl a hógofógo :)
Od Lumene jsem používala i pleťovou kosmetiku a byla skvělá - jednou dobu jsem jinou kosmetiku vůbec nepoužívala, takže jsem ji určitě měla zmínit v předešlém postu!!!
 
 
 
Avon - jedná se tak trochu o opovrhovanou kosmetiku, přiznám se, že jejich produkty nepoužívám přímo na pleť - takže žádný makeup ani pudr, ale mám ráda jejich řasenku - tu úplně nejlevnější, docela mi teď vyhovují i jejich tužky na oči. Oblíbila jsem si i zvětšující lesky na rty. Toto léto jsem si opravdu oblíbila jejich bronzer - podle mě krásně drží, nedělá mapy a fakt se mi líbí efekt, který dělá.
 
 
Oriflame - další opovrhovaná katalogová kosmetika, katalogy mi dodává moje kolegyně a já nikdy neodolám a něco si koupím. Mám ráda jejich řasenky a pudrové perly a moc jsem si oblíbila rtěnky.
 
 
Lancome - jde o značku, kterou se teprve poznávám, ale myslím, že si budeme dobře rozumět. Zatím jsem měla 2 řasenky a byly fakt dobré, je pravda, že mám dobré řasy, které se malují samy, takže ji asi nepotřebuju... ale jsou perfektně zpracované, neopadávají atd. A ty oční stíny, co jsem si pořídila, no ty jsou fakt úžasný, tak dobře se s nima pracuje a tak dlouho vydrží ... určitě si musím pořídit ještě něco dalšího!
 
 
značka, kterou bych si přála oblíbit je Chanel, ale to se musím odhodlat investovat do sebe nějaké peníze :) ale třeba se mi poštěstí!
 
Jak jste na tom vy? Kterou značku máte nejraději?
 
Meduňka.
 
 

5 komentářů:

  1. s Manhattan kosmetikou souhlasím. Je skvělá a bohužel se těřko shání.
    Doma mám ještě jeden historický stín a pořád je jako nový! :)Neznám lepší rozjasňovač.

    OdpovědětVymazat
  2. Manhattan mám taky moc ráda, ale fakt se špatně shání, což je moc velká škoda.

    Lumene vůbec neznám.

    OdpovědětVymazat
  3. Konečně někdo, kdo trochu pozitivně zmíní Avon nebo Oriflame. Od Avonu mám třeba taky ráda řasenky, lesky na rty, a co mi přijde opravdu super, jsou jejich gelové linky na oči. A nesmím zapomenou laky na nehty. Od Oriflamu mi taky vyhovují některé řasenky, ale i jiné výrobky. Já mám ráda z těch drogérkových Loreál, na jejich stíny nedám dopustit.

    OdpovědětVymazat
  4. Já myslím,že tím Avonem a Oriflemem si projde každý a tak jako u každé značky,něco je prima a něco stojí s prominutím za prd..Z avonu mám ráda Planet Spa,z Oriflame řasenku a krém milk&honey,jinak zkouším všechno možný.Mám celkem v oblibě Juvenu,Payot,Biotherm,tělový krémy od Nivei,Shiseido...no prostě od každýho trochu.Já musím pořád něco zkoumat,naštěstí se jen tak po něčem neosypu:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přiznávám, že většinu značek, který jsi vyjmenovala,jsem nikdy neměla :) ale není všem dnům konec :)

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty